- 29 apr 2004
- 31.982
- 18.040
Hij had zeker de snelste inschrijver.Dan was je vast de snelste van alle ingeschrevenen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij had zeker de snelste inschrijver.Dan was je vast de snelste van alle ingeschrevenen.
Geen probleem om een volledige trackday te rijden hoor. Tussendoor ff aan de stekker.Ik was gisteren op Assen.
Zou die accu ook wel even willen opstoken in twee, drie rondjes.
Stroom is toch gratis op Assen.Geen probleem om een volledige trackday te rijden hoor. Tussendoor ff aan de stekker.
Vraagt een klein beetje accumanagement als je de hele dag onder de 2:00 rond rijdt.
Volgens mij zijn de aansluitingen zelfs drie fasen.
Je kan ook onverwacht hoge kosten krijgen met een ICE: Collega van mij had 18000 euro kosten aan een audi Q5: Versnellingsbak kapot gegaan en veel gevolgschade in de rest van de aandrijving.Ik was altijd groot fan van elektrische voertuigen maar dit geeft mij toch een naar gevoel. Opeens kan dus je hele motor of auto onbruikbaar zijn en je kan er zelf niet eens iets aan doen.
Volgens mij hetzelfde scherm unit als een Aprillia. Daar klopt het lampje dan weer welKak. Sterkte. Hopelijk wat coulance bij de reparatie.
Dat motorblok storingstekentje is ook heel raar op een elektrische motor.
Vorig jaar heb ik bij een Energica Eva hetzelfde gezien, bleek een kapotte PSU te zijn. Kon alleen de importeur repareren want zat ook in het accupakket. Liep ook lelijk in de kosten..Vandaag belde ik weer voor een update en ik kreeg te horen dat dit nog niet eerder is gebeurd en niet bekend was bij Energica. Ze zin er nu vrij zeker van dat het het BMS is en dat kan aardig duur worden vanwege de vele arbeid die nodig is. Ik zou later een prijsopgave krijgen om de mogelijkheden te bespreken.
Inderdaad, een nare ervaring. “Computer says no” noemde Monty Python dat meen ik. Ook al is je hele motor op zichzelf oké, als de overkoepelende regeling het niet doet staat de zaak nóg stil.Ik was altijd groot fan van elektrische voertuigen maar dit geeft mij toch een naar gevoel. Opeens kan dus je hele motor of auto onbruikbaar zijn en je kan er zelf niet eens iets aan doen.
Little Britain.Inderdaad, een nare ervaring. “Computer says no” noemde Monty Python dat meen ik. Ook al is je hele motor op zichzelf oké, als de overkoepelende regeling het niet doet staat de zaak nóg stil.
Kosten van het BMS en wat andere onderdelen zat rond de 650 euro. Arbeidskosten rond de 1600.Vorig jaar heb ik bij een Energica Eva hetzelfde gezien, bleek een kapotte PSU te zijn. Kon alleen de importeur repareren want zat ook in het accupakket. Liep ook lelijk in de kosten..
Maar nog niet in de ZAC of de snelste groep van circuitdagen.Geen idee, de Energica heeft wel diverse veiligheidssystemen en hij is goedgekeurd op TT Assen.
Er wordt fanatiek mee gereden op Assen, ook de Energica club zit er regelmatig.