Enduro/offroad gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daniel0416

MF veteraan
16 dec 2008
1.016
0
Drunen
Zo beste mede MF-ers,

Na het overleven en verkopen van mijn blade wil ik het eens op een heel andere boeg gooien.Al jaren zou ik een een echt crosser voor me eigen willen maar het is er nooit van gekomen.Enkele jaren geleden mijn rijbwijs uiteraard gehaalt dus een bike zonder kenteken is geen optie meer.

Wat zoek ik precies,

Ik ben zelf een 2 takt liefhebber dus het liefst een 2 takt dan uiteraard.Maar 4 takt is eventueel ook geen probleem.Ben niet zo merkgebonden maar het liefst wel een model waar makkelijk(lees;redelijk goedkoop) aan onderdelen is te komen en met een beetje kennis het onderhoud zelf te doen is.

Types die me wel aan staan,

XR 250
XR 400
CR 125/250
KX 250

Andere modellen aanbieden is natuurlijk ook mogelijk.


Ik weet dat sommige modellen buiten mijn budget vallen maar dat wil niet zeggen dat ze mooi blijven. :)De motor moet gaan dienen om af en te eens een stukkie door de polder heen te jagen en soms een lekker zandheuveltje te pakken.Hij hoeft NIET voor dagelijks vervoer te gaan dienen maar meer als "speelgoedje"

Het budget?

750/1000 euro MAX.

Heb je ergens achter in de schuur nog wat staan wat "ready-to-ride" is?Geef dan ff een seintje met foto en vraagprijs.

Alvast bedankt.

Daniel
 
Laatst bewerkt:
Ik ben voorzien.Heb de Yamaha XT350 van marc overgenomen.
Man wat voel ik me thuis op zo'n machientje.Heerlijk speelgoed.

Marc bedankt voor de goede zaken.Ben heel de dag al aan het spelen. :P

(mag dus een slotje op)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan