En het deed Boem

4 dec 2003
121
1
Amsterdam
Och arme Olijfje..... ;(
Gister in amsterdam, bij de westerkerk was er een idioote blikker die vondt dat ik niet mag toeteren naar hem, als hij idiote streken uithaald :r
De l*l reed al een tijdje voor me, en had duidelijk haast. Dat schiet niet op in Amsterdam, haast hebben. :?
Plots stopt de zak voor 2 voetgangers die op de tram halte staan, en geen voorrang of zo hebben, terwijl het verkeer voor hem alweer rijdt :?
Ik toeter, hij gebaard boos met zijn linker arm uit het raam, begint te rijden, ik dus ook, en gaat vervolgens vol op zijn rem staan...... :( Boem, met mijn bak op zijn bumper. :( Meneer had geen schade en wou doorrijden, maar zou schade aan zijn bumper claimen als ik de plisie er bij zou halen... :? Uiteraard 0900tuig gebeld...
Maar goed, daar schiet ik natuurlijk niks mee op, ik zit altijd fout...... :r :r :r

Bijlage: ~PICT0001.JPG
 
Och arme Olijfje..... ;(
Gister in amsterdam, bij de westerkerk was er een idioote blikker die vondt dat ik niet mag toeteren naar hem, als hij idiote streken uithaald :r
De l*l reed al een tijdje voor me, en had duidelijk haast. Dat schiet niet op in Amsterdam, haast hebben. :?
Plots stopt de zak voor 2 voetgangers die op de tram halte staan, en geen voorrang of zo hebben, terwijl het verkeer voor hem alweer rijdt :?
Ik toeter, hij gebaard boos met zijn linker arm uit het raam, begint te rijden, ik dus ook, en gaat vervolgens vol op zijn rem staan...... :( Boem, met mijn bak op zijn bumper. :( Meneer had geen schade en wou doorrijden, maar zou schade aan zijn bumper claimen als ik de plisie er bij zou halen... :? Uiteraard 0900tuig gebeld...
Maar goed, daar schiet ik natuurlijk niks mee op, ik zit altijd fout...... :r :r :r


Bijlage: ~PICT0001.JPG
 
full


full


:( volgens mij zit je niet altijd fout, maar dan zal je wel getuigen nodig hebben dat die vent moedwillig een aanrijding veroorzaakte...
Knap klote in elk geval.
 
wat voor auto was het????
de bumper van die knakker zit wel erg hoog..

en bij dit soort dingen altijd de politie erbij halen...

Maat uit de bak laten stappen en getuige laten zijn als (toevallige)
voorbijganger, die ook hoorde van de bedreiging van meneer..
 
Je hebt gewoon geen poot om op te staan.
Getuigen zijn er niet. Zou toevallig zijn als er iemand echt getuige kon zijn. Als de politie echt concrete dingen gaat vragen kan de getuige dat (waarschijnlijk) niet bevestigen.

En, je hebt je misschien op laten opnaaien en te hard (te dicht)achter hem gezeten.

Het is alleen een deuk in je bak en in je trots.

Gr,
Henk
 
@ Kilowatknijper: Zeker een deuk in mijn grote trots, Olijfje :(

Maar waar zijn mijn foto`s?
Ik zie alleen nog een rijtje rooie kruisjes
 
Je hebt gewoon geen poot om op te staan.
Getuigen zijn er niet. Zou toevallig zijn als er iemand echt getuige kon zijn. Als de politie echt concrete dingen gaat vragen kan de getuige dat (waarschijnlijk) niet bevestigen.

En, je hebt je misschien op laten opnaaien en te hard (te dicht)achter hem gezeten.

Het is alleen een deuk in je bak en in je trots.

Gr,
Henk



als hij een getuige heeft dan is de koekblikker nat 8-) en krijgt was nog een bekeuring voor een ongeluk met opzet veroorzaken :P



zonder getuigen kan je het volgens mij wel shaken
 
Moeders heeft net de foto's ook effe zitten kijken en vind
het niet zo vreemd.
je zag er al zo agressief uit ;)
wel zielig voor olijfje hoor, beessie kan er niks aan doen..
het is vaak de berijder die het doet O-)


maarruh beterschap hoor.
de deuk in je ego zal wel zo genezen, _O-
 
Moeders heeft net de foto's ook effe zitten kijken en vind
het niet zo vreemd.
je zag er al zo agressief uit ;)
wel zielig voor olijfje hoor, beessie kan er niks aan doen..
het is vaak de berijder die het doet O-)


maarruh beterschap hoor.
de deuk in je ego zal wel zo genezen, _O-

*D
De deuk in mijn ego is al weer weg, nu die in Olijfje nog :Y
 
Ooit zoiets met 2 koekblikken gehad.
Ja, ik was dus degene die achterop mijn voorligger klapte. |(
Hij remde om mij te treiteren.
Pliesie d'rbij en ik verklaard dat hij opzettelijk remde om mij dwars te zitten (dat ook bij mijn verzekering gemeld).
Resultaat : beiden voor 50% schuldig!
Daar ging dus zijn lolletje..... 8-)
Zijn schade voor zijn rekening, mijn schade voor mijn rekening.

Het ziet er m.i. dus niet al te hopeloos voor je uit.
 
Ooit zoiets met 2 koekblikken gehad.
Ja, ik was dus degene die achterop mijn voorligger klapte. |(
Hij remde om mij te treiteren.
Pliesie d'rbij en ik verklaard dat hij opzettelijk remde om mij dwars te zitten (dat ook bij mijn verzekering gemeld).
Resultaat : beiden voor 50% schuldig!
Daar ging dus zijn lolletje..... 8-)
Zijn schade voor zijn rekening, mijn schade voor mijn rekening.

Het ziet er m.i. dus niet al te hopeloos voor je uit.

Thanks Oude Brikker, hopelijk werkt dat nu ook zo
:} :}
 
oooooooooooo neeeeeeeeeeeeee
doe aangifte :Y :Y :Y :Y
Echt niet pikken zoiets heb ik ook meegemaakt met de auto heb aangifte gedaan en de man is OPGEPAKT voor poging tot ernstige mishandeling :Y :Y :Y en dat is niet grappig als ze je daarvoor oppakken, schadeverhaal gaat alleen lukken met getuigen zorg dat je die aankomt en alles komt goed echt niet pikken zoiets :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan