Het is zover!
Door mijn rijstijl heb ik mijn blok vernield. Ik zou hem even wegbrengen om een keerring te laten vervangen. Want hij lekte ene beetje olie.
Nu blijkt dat de keerring stuk is gegaan door de achterliggende versnellings lager van de secundaire as. Nou das dus kut.
Mij rest de volgende opties:
A huilen en de motor in de sloot drukken.
B laten repareren: kosten 600 a 700 euro
C een ander blok vinden: kosten 500 a 700 euro
Het betreft een Suzuki GSX600F uit 1994. Het blok heeft 65000km gelopen. Kan ik er misschien ook een 750cc blok in stoppen? Heeft iemand hier ervaring mee?
Of heeft misschien iemand een ingenieus idee?
Vriendelijke groet,
de motorloze
Door mijn rijstijl heb ik mijn blok vernield. Ik zou hem even wegbrengen om een keerring te laten vervangen. Want hij lekte ene beetje olie.
Nu blijkt dat de keerring stuk is gegaan door de achterliggende versnellings lager van de secundaire as. Nou das dus kut.
Mij rest de volgende opties:
A huilen en de motor in de sloot drukken.
B laten repareren: kosten 600 a 700 euro
C een ander blok vinden: kosten 500 a 700 euro
Het betreft een Suzuki GSX600F uit 1994. Het blok heeft 65000km gelopen. Kan ik er misschien ook een 750cc blok in stoppen? Heeft iemand hier ervaring mee?
Of heeft misschien iemand een ingenieus idee?
Vriendelijke groet,
de motorloze