Zo, hier komt spuit 11 ook nog even langs
Je kent mijn adagium:
geen tijd is andere prioriteit.......maar dat was niet altijd een geheel vrijwillige keus
Dat was (toch) weer een heel verhaal Ron
Maar leuk hoor, om het Peak District eens door
jouw ogen te zien
En jouw ogen vallen dan op strakke slanke meisjesheupen boven diepe bilnaden
, maar ook op van cellulitis voorziene vetrollen getooid in niets verhullende nude-leggings
Had je daar nou foto's van? Ik kan je foto's hier (op m'n werk) niet zien
, het is echter wel grappig om bij jouw onderschriften in combinatie met de bijbehorende tekst zelf een foto te visualiseren. Ik zal thuis nog eens checken of mijn visualisatie overeenkomt met de werkelijkheid.
Dat "knikje" dat Engelsen elkaar geven vind ik zo gek nog niet, even los van het feit dat ze aan de wrong side of the road rijden while they think it's right (niet van mezelf hoor
)
Ik vind het namelijk soms best link om je (linker)hand van het stuur te halen om te groeten. Zeker als ik in een bocht zit, of net aan het schakelen bent. Dus ik kies nogal eens voor m'n eigen veiligheid en gemoedsrust en groet dan maar niet. Maar dat vind ik ook weer zo lullig. Dus steeds vaker til ik m'n voet dan maar even op. En zelfs knik ik wel eens.......maar tenzij het een Engelsman is vrees ik dat dat niet overkomt
Heb je dat schrik-boekje nog? Ik zou namelijk wel eens willen weten wat nou de gemiddelde leeftijd is van de zich in Derbyshire te pletter rijdende motorrijder. In de hoop dat ik buiten de risicogroep val natuurlijk
. Want ook die gemoedsrust heb ik wel weer nodig volgende week in dat met crazy Italians bevolkte Italië die wild toeterend over scherpe haarspeldbochten scheuren
.
En wat ik me nou ook nog steeds afvraag is waar dat geweldige Chinese eten in the UK nou eigenlijk uit bestaat als dat zoveel beter is dan onze eigen kleffe beige bami. Dat de rijst en de noodles apart geserveerd worden is niet zoveel zeggend in deze, want zo kun je het bij ons ook krijgen.
Ik was eens bij m'n neef in London en die ging het liefst elke dag Indiaas eten, dat was het enige wat een beetje verteerbaar was vond hij (hij was toen nog een vrijgezelle yup dus zelf koken stond niet in z'n woordenboek
) . Maar hij is dan ook Zuid-Afrikaan en dan mag je kritisch zijn want daar weten ze wat lekker eten is
Is dat schaap er nog gekomen?
Wel een manier om je gras permanent kort geschoren te houden Ron
En schapenmelk schijnt best lekker te zijn. Verder kan de ijverige wederhelft zich dan op wol spinnen en (motor)sokken breien storten terwijl jij je zonder schuldgevoelens wat vaker kunt drukken op de S