Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

DvnnT 1.01

Welke soep wil je bij de stop?

• ossestaartsoep

Stemmen: 2 9,1%
  • Groentensoep

Stemmen: 2 9,1%
  • tomatensoep

Stemmen: 12 54,5%
  • goulashsoep

Stemmen: 6 27,3%
  • anders, staat in mijn post

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    22
Geeft niet hoor, het was toch een rit om de OBT in ere te houden
Ik heb ook een BRIK en heb zeker meer (veel meer) onderdelen op mijn bike moeten zetten, meeste trouwens 2e hands.
Grondig poetsen doe ik ook niet.

Geeft niet hoor, het was toch een rit om de OBT in ere te houden
Ik heb ook een BRIK en heb zeker meer (veel meer) onderdelen op mijn bike moeten zetten, meeste trouwens 2e hands.
Grondig poetsen doe ik ook niet.

hmmm poetsen, kan dat ook nog dan???

daar slijt je lak van hoor
tuurlijk poets ik ook wel eens maar niet al te vaak, ben liever aan het rijden of aan het sleutelen (hoewel dat meestal ook wel op poetsen uitdraaid)
dit is trouwens post 403

Op dinsdag 15 april 2003 22:29 schreef fietsertje het volgende:voor poetsbeurt van sloofje fietsertje bel: 666-5456657
Kun je hier ff een nieuw topic mee starten? Maar dan graag met je echte telnr.

Ik dacht anders de eerste keer dat je'm startte dat je de rest van de tocht moest lopen... soepel is anders. Wel brik-waardig.

Ik dacht anders de eerste keer dat je'm startte dat je de rest van de tocht moest lopen... soepel is anders. Wel brik-waardig.

was inderdaad beetje raar geluid, net of je accu helemaal dood was.
maar ach ik had er nog wel 1 gehad voor je, die stond 100 meter verderop (en nog te laat komen hoe krijg ik het voorelkaar )

daar slijt je lak van hoor
tuurlijk poets ik ook wel eens maar niet al te vaak, ben liever aan het rijden of aan het sleutelen (hoewel dat meestal ook wel op poetsen uitdraaid)
dit is trouwens post 403
ben voor de dvnn't toer toch ruim een halve dag aan het poetsen geweest om al die zoutaanslagen te laten verdwijnen

sjips volgende week zaterdag alweer poetsen voor de OBT

Kun je hier ff een nieuw topic mee starten? Maar dan graag met je echte telnr.

heb ooit es t schoonmaken topic geopend en dr was zoveel animo voor dat ik mn echte telnr maar nie ga noemen kom ik nooit meer van jullie af
kaasszje is voorlopig de enige met het voorrecht af en toe samen met mij te poetsen

heb ooit es t schoonmaken topic geopend en dr was zoveel animo voor dat ik mn echte telnr maar nie ga noemen kom ik nooit meer van jullie af
kaasszje is voorlopig de enige met het voorrecht af en toe samen met mij te poetsen

Waarom hij wel en wij niet?