Ducati Monster 600, 1998 voor 2300,00 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

gt Wijnand

MF'er
19 dec 2004
183
1
Alkmaar
Ik heb een mooie Ducati Monster 600 te koop. De motor is uit 1998 en heeft 43.350 km. gelopen.
De motor is in voorjaar 2010 bij Biggelaar motoren gekocht met een km.stand van 40.000 km. Hij heeft toen een uitgebreide beurt gehad waarbij de riemen vervangen zijn en de kleppen gesteld. Bij 52.000 km heeft hij dus pas een volgende kleine beurt nodig, en bij 64.000 km een grote.
Een jaar terug is de rempomp achter vervangen, en vorige week is de slave van de koppeling gereviseerd.
De motor heeft Termignoni's met een schitterend zwaar geluid, een seatcover en een carbon stuurschermpje.
Motor wordt geleverd met paddockstand. Ketting en tandwielen zijn in goede staat, voorband is goed, achterband begint recht te worden.

Vraagprijs is 2300,00

Inruil van een motor van rond de 1000 euro is bespreekbaar.

full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
mooie fiets!

ook in Alkmaar...
Helaas voor jou heb ik een ER6, maar had wat graag een Duc gewild.. alleen ben bang voor de onderhoudskosten :P
 
mooie fiets!

ook in Alkmaar...
Helaas voor jou heb ik een ER6, maar had wat graag een Duc gewild.. alleen ben bang voor de onderhoudskosten :P

Is op zich niet nodig hoor. Bij normaal onderhoud, maar dat geldt voor iedere motor, hoef je geen bijzonderheden te verwachten. En daarbij heeft deze ook nog bij Biggelaar zijn beurt gehad, wat nog minder kans op onverwachte zaken geeft. Bij deze motor is het knop indrukken en meteen lopen! (en genieten)! :Y
 
Hoi Wijnand,

Ik ben zelf al een tijdje niet meer actief geweest op MF, maar ben nu op zoek naar een eerste motor voor mijn broertje. We zitten te denken aan een M600. Jouw exemplaar ziet er goed uit. Zou je mij kunnen mailen op frank underscore blaas at hotmail punt com? Wellicht kunnen we dan een afspraak maken om de motor eens te bekijken.

Groeten,
Frank
 
Waarom maak je hem goedkoper?Hij is zijn prijs meer dan waard.
Het is dat ik eerst mijn motor nog moet verkopen,anders wist ik het wel!
 
Geïnteresseerd in een fzs600 :)? Zodra ik deze verkoop kom ik kijken naar deze :o
 
Ik leg 1200 bij en krijg jij een fzs 600 uit 99 check me advertentie ! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan