Ducati 1098 € 12.999

Status
Niet open voor verdere reacties.
full

a6ae56ac179dc2d20cadf7f9874c8bc0

Laatst bewerkt:
je zegt dat ie altijd verwarmd binnen staat, maar die laatste foto van het kontje zie ik toch echt ochtend dauw.

verder een prachtbike!

veel succes met de verkoop en een gratis kickje ;)

Ik wil jouw verhaal, en die prachtige Italiaanse van je, natuurlijk niet de grond in boren... maareh in jouw inleiding geef je aan dat ie altijd verwarmd binnen heeft gestaan...

maar op de foto hierboven zie ik toch echt vorst op het zitje/kontje en condens op de knipperlichten, dat heb je niet als ie verwarmd binnenstaat, of heb ik dat? :?

Laatst bewerkt:
Ik wil jouw verhaal, en die prachtige Italiaanse van je, natuurlijk niet de grond in boren... maareh in jouw inleiding geef je aan dat ie altijd verwarmd binnen heeft gestaan...

maar op de foto hierboven zie ik toch echt vorst op het dauw en condens op de knipperlichten, dat heb je niet als ie verwarmd binnenstaat, of heb ik dat? :?

EDIT: Sorry, effe gemist...
je zegt dat ie altijd verwarmd binnen staat, maar die laatste foto van het kontje zie ik toch echt ochtend dauw.

verder een prachtbike!

veel succes met de verkoop en een gratis kickje ;)

Ligt het iig niet aan mijn ogen! :W

EDIT Nummero 2: Quote ik m ipv aanpassen!! :X _O-

Laatst bewerkt:
*D alles voor een ducati eigenaar over, zelfs een kickie extra *D

Zeur niet zo, oud wijf :P .

Kick voor de mooiste motor ooit!

Laatst bewerkt:
Hij bied aan, jij ben nieuwsgierig. Een mailtje sturen naar hem lijkt mij de eerste optie :)

Hoi Pieter,

Na je CR250, nu ook je 1098 eruit? Heb inmiddels aardig wat plezier gehad met de CR, maar wat heb ik een hekel aan die Nederlandse zandbanen....... Succes met de verkoop van je duc, kick.

Rolf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan