Dronken taxichauffer.

MarcoMonstro

MF veteraan
4 mrt 2003
2.692
2
Den Haag
Dronken taxichauffeur rijdt motoragent aan

Uitgegeven: 23 december 2005 11:59
RIJSWIJK - Een dronken taxichauffeur heeft vrijdagochtend vroeg in Rijswijk een motoragent aangereden. De politieman raakte licht gewond. De 69-jarige Haagse taxichauffeur, die een passagier vervoerde, was zo bezopen dat hij eerst tegen een boom reed voordat een motoragent hem tot stoppen dwong.

De agent zette zijn motor voor de taxi, maar het voertuig reed blijkbaar vervolgens door en tikte de motorfiets met bestuurder om.

wat een hufter :(

bron: nu.nl
 
hmm, ik maak ook eens een topic aan, derde keer in 1000+ dagen ofzow.. -O-

dit is je negende* topic in 1025 dagen om precies te zijn *D

* waarvan er twee op slot zitten


afijn, het lijkt steeds gekker te worden. Motorrijders die op snelweg over het hoofd worden gezien, dronken automobilisten die politieagenten aanrijden... waar gaat het heen :X
 
Verbieden moeten ze al die auto's, behalve de auto's die door mensen bestuurd worden die ook motor rijden ;)
 
hehe,

volgens mij is die taxichauffeur goed in zijn hobby, bowlen.
Foto=QUYDCYWE







:+

(ik vind het ook wazig waar het allemaal tot toelijdt, maar ik kon het niet laten :X :P )
 
wat een ouwe taxipooier dan......69 jaar.
Vast zo'n ouwe dolgedraaide melijer die in de
gouwe tèd lekkah zat te gokkuh voor het station HS
Toen was ie nog Dertag natuurlijk.

Tijd dat ie van straat af gaat :Z
 
Dat, of die agent heeft het verzonnen en is gewoon gevallen maar durft dat niet aan zijn chef te zeggen.. Maar dat horen we over een paar weken wel.
 
Dat, of die agent heeft het verzonnen en is gewoon gevallen maar durft dat niet aan zijn chef te zeggen.. Maar dat horen we over een paar weken wel.

Dan moet ik toch ff reageren. Ik was het niet van plan maar het zij zo. Ik was erbij en het is een collega van mij. Hij heeft de man laten stoppen omdat hij even daarvoor tegen een boom was gereden en met een in elkaar gereden busje weer verder reed al slingerend. Mijn collega is naast hem gaan rijden (10 km/u) en heeft hem laten stoppen. Toen het busje stilstond heeft mijn collega zijn motor ervoor gezet en de meldkamer ingelicht.Toen gaf de man gas en reed mijn collega van zijn motor af. Het letsel viel mee. De man kon amper nog lopen laats staan praten. Ik heb hem laten blazen op het bureau en dat loog er niet om. Dit is wat er is gebeurd en hij heeft het dus zeker niet verzonnen. Is er niet iets zoals de waard is..............
 
Dan moet ik toch ff reageren. Ik was het niet van plan maar het zij zo. Ik was erbij en het is een collega van mij. Hij heeft de man laten stoppen omdat hij even daarvoor tegen een boom was gereden en met een in elkaar gereden busje weer verder reed al slingerend. Mijn collega is naast hem gaan rijden (10 km/u) en heeft hem laten stoppen. Toen het busje stilstond heeft mijn collega zijn motor ervoor gezet en de meldkamer ingelicht.Toen gaf de man gas en reed mijn collega van zijn motor af. Het letsel viel mee. De man kon amper nog lopen laats staan praten. Ik heb hem laten blazen op het bureau en dat loog er niet om. Dit is wat er is gebeurd en hij heeft het dus zeker niet verzonnen. Is er niet iets zoals de waard is..............

eigen schuld je mag iemand niet bewust klem parkeren O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan