In de file: als je tussen het verkeer doorrijd ben je vooral veilig als de automobilist niet opzij KAN. Ik kies dus vooral voor auto's dan precies naast elkaar rijden. Er is altijd ruimte genoeg, wees niet bang, ze zijn hartstikke bang elkaar te raken.
Jij hebt altijd alleen maar verkeer voor je?om gezien te worden, moeten ze wel in de spiegels kijken.
Al ben je Pino op de motor, kijken ze niet, dan zien ze je niet.
Hij zit standaard over mijn motorjas heen, vind het teveel gedoe om 'm elke keer aan en uit te trekken. Ik heb zo'n ding van Kushitani, die flapperen niet. Je merkt niet eens dat je ze draagt (ja, één extra rits dichtdoen, maar daar kom ik wel overheen...)
Draait motorrijden alleen om coole looks? Inderdaad, duf staan? who cares. Liever blôa Jan, dan dôa Jan ('liever voor gek staan, dan in de kist gaan' voor de niet-Zeeuwen hier). Als cosmetische redenen belangrijker zijn, dan zichtbaarder zijn...Ja, woonwerk = rijden in donker regen prut ....
Of je er beter zichtbaar mee bent? Wel je bent er alleszins niet slechter zichtbaar door.
Baat het niet dan schaadt het niet.
Duf staan? Who cares .. je moet er toch niet zelf op kijken?
En ...wanneer je zelf in donker iemand ziet met fluo jasje aan (fietser/jogger/werkman)? denk je dan "idioot dufkop showbeest nerd"? of denk je "tiens DIE heb ik gezien..."
Trouwens: het opgespat winterslijk wast makkelijker af van een fluohesje dan van men motorpak, daarom alleen al doe ik hem aan.
Sinds wanneer maken motorrijders zich zorgen om hoe ze eruit ziennee, ziet er niet uit
Hoe bedoel je dat precies? Als je tussen de file doorrijdt passeer je toch juist iedereen en valt er niets te kiezen?
Jij hebt altijd alleen maar verkeer voor je?
Meisjes maken zich toch altijd meer druk om hoe ze er uit zien? Dus eigenlijk zou ik hem dan juis niet moeten dragen...
Waar lees je dat? Ik ga er van uit dat verkeer achter me ookJij wilt graag gezien worden door verkeer waar je al voorbij bent?
a) vast welnee meisjes zijn a) voorzichtiger en b) zien het "uncoole" van zo'n vest niet in. Ik wil niet generaliseren maar zo zijn ze ALLEMAAL
Sinds wanneer maken motorrijders zich zorgen om hoe ze eruit zien
Dus als jij staat heb je geen hang/pamperkont in je leren broek?enneh.. mijn leren pak is echt wel mooi hoor.. textiel niet echt, maar het leer wel..
Dus als jij staat heb je geen hang/pamperkont in je leren broek?
Dus als jij staat heb je geen hang/pamperkont in je leren broek?
ik dacht dat ik mijn broek te groot had gekocht maar das normaal dus.
Een dames- of herenmodel maakt niks uitneee.... komt misschien nog na een paar jaar, maar nu na 2 jaar nog niet... heb wel een damesmodel gekocht.. van behring.. zit prima!!