ik draag hem onder m'n combi, toch het veilige gevoel, maar zonder voor lul te rijden!!!
En toch, iedereen die dit soort reacties geeft lijkt er van uit te gaan dat je altijd alles zelf in de hand hebt. Tuurlijk, je rijstijl aanpassen helpt, maar is niet zaligmakend. Er bestaat nog steeds een kans op een ongeluk en die kans verklein je (een beetje?) door een hesje te dragen.
Dat het niet je smaak is, tja, daar kunnen we niet over twisten.
Hey, dat is zo een moto waarmee je vlug door de file kunt rijden.waarom niet, dan matched het tenminste, voor sommige motorrijders is dat juist allesbepalend....
vind het nog niet eens misstaan:
[afbeelding]
Zeg maar Erik hoorNee meneer de Kieft
De kans bestaat altijd, de vraag is alleen in hoeverre je die kans verkleint door een hesje te dragen.ik denk niet dat ik alles zelf in de hand heb er bestaat altijd de kans dat er een ongeluk gebeurd met of zonder hesje, ik ben alleen niet overtuigt dat het me met hesje dan niet was over komen.
Zeg maar 'je' hoorVindt het trouwens wel bijzonder dat U het hesje niet met recreatieve ritjes draagt, want zoals U het al beschrijft ook dan kan U van de sokken gereden worden.
Beetje twist is leuk, zolang je ook maar daadwerkelijk naar elkaars muziek luistertHou trouwens ook niet van twisten ben meer van de House
Wat ik eerst zie? Jij fucking hard door de file. Jij hebt geen geel hesje nodig, je ziet toch alleen een flits.
Hey, dat is zo een moto waarmee je vlug door de file kunt rijden.
om gezien te worden, moeten ze wel in de spiegels kijken.
Al ben je Pino op de motor, kijken ze niet, dan zien ze je niet.