Lang verhaal kort: Powercommander gehaald, moet nu O2 eliminator installeren.
Op VFR forum een how- to gevonden( 330ohm weerstandje op de stekker).
Draadkleur VFR is anders. - probleem.
Ik heb 330ohm weerstandjes gehaald, en in het WPHB gevonden dat ik groen / oranje en oranje/ wit moet verbinden op de stekker. Maar.. Zo'n weerstand werkt maar 1 kant op. En ik wordt niet wijs uit het WPHB in hoe om de stroom dan loopt. Ik kan het ook niet testen nu omdat alles open ligt.
Alle sensoren op de CBR hebben een groen/oranje draad, ook de o2 sensor. Vaak heeft de groen/oranje draad vertakkingen naar andere sensoren op weg naar de ECU.
Daarnaast zijn er andere kleuren draden per sensor, maar die kleuren zijn per sensor verschillend.
De draden van de O2 sensor lopen beiden naar de ECU toe, en ik kan dus niet zien wat de massa draad is. En dus ook niet bepalen hoe om ik de weerstand moet plaatsen.
Heeft iemand een idee of de groen/oranje draad een plus of min is?
Alvast bedankt
Op VFR forum een how- to gevonden( 330ohm weerstandje op de stekker).
Draadkleur VFR is anders. - probleem.
Ik heb 330ohm weerstandjes gehaald, en in het WPHB gevonden dat ik groen / oranje en oranje/ wit moet verbinden op de stekker. Maar.. Zo'n weerstand werkt maar 1 kant op. En ik wordt niet wijs uit het WPHB in hoe om de stroom dan loopt. Ik kan het ook niet testen nu omdat alles open ligt.
Alle sensoren op de CBR hebben een groen/oranje draad, ook de o2 sensor. Vaak heeft de groen/oranje draad vertakkingen naar andere sensoren op weg naar de ECU.
Daarnaast zijn er andere kleuren draden per sensor, maar die kleuren zijn per sensor verschillend.
De draden van de O2 sensor lopen beiden naar de ECU toe, en ik kan dus niet zien wat de massa draad is. En dus ook niet bepalen hoe om ik de weerstand moet plaatsen.
Heeft iemand een idee of de groen/oranje draad een plus of min is?
Alvast bedankt