Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb jij wel eens op die link geklikt en naar de mogelijkheden gekeken?Wel eens van internetbankieren gehoord?
Al had je Nederlands bankieren, dan kon je nog niet voor 5 jaar boeken.
Zover ik weet kun je maximaal een jaar vooruit betalen.
Naja zeg, ik wilde niet betalen met PayPal en via internet bankieren kon aan het begin van dit jaar nog niet.Heb jij wel eens op die link geklikt en naar de mogelijkheden gekeken?
Er misschien eens over nagedacht dat er mensen zijn zonder Nederlands internetbankieren?
Dat het zo zou kunnen zijn, dat ik misschien wel eens een betalingskenmerk en bankrekeningsnummer moet gebruiken als ik het niet via de reguliere manier overboek?
Gezien jouw manier van vragen waarschijnlijk niet
Ik zie dat jij wel wat dieper in de buidel mag tasten...
Quatsch natuurlijk. Is het nu zo dat we 1 januari massaal geen Daunâhteuâh meer zijn???
Jouw woordenAl had je Nederlands bankieren, dan kon je nog niet voor 5 jaar boeken.
Zover ik weet kun je maximaal een jaar vooruit betalen.
Jouw woorden
Dat klopt nog steeds.Dat jaar gaat dacht ik in op het moment dat je betaalt.
Dus hoeft niet op 1 januari te zijn. Maar wellicht is het inmiddels veranderd?
Da's over 10 dagen, 2 uur en 42 minutenGeef even een waarschuwing als het jaar verloopt
Nee nee, je balkje heeft een cloak of invisibility upgrade gekregentwee dagen voor de afloop van het jaar opnieuw gestort maar geen balkje meer.
Ik kan eens kijken of ik 'm kan annuleren...@Duderuud het lijkt er op of de donaties na een verstreken jaar automatisch geprolongeerd worden via automatische incasso????. Denk ik, zo goed let ik op de financien ( )
Nou wil ik mijn donatiebedragverhogenaanpassen, ik wil weer een gouden balk. Kan jij dat rechttrekken voor de volgende donatieronde, dat het antimatisch €125,00 wordt???