Diverse onderdelen Thundercat

Tcat

MF veteraan
Donateur
17 nov 2002
25.387
20.536
010
Beste MF'ers

Hierbij te koop aangeboden diverse onderdelen voor een Thundercat.
Wat ik heb staat op marktplaats, weet echter even niet hoe ik een link hier kan plaatsen naar mijn advertentie.

Oa komplete kuip, oranje ruitje, orgineel ruitje
orginele knippers, wit achterlicht glas met rode led lam, orginele remleidingen
orginele sproeiers, nieuwe koppelingsplaten set (in de verpakkig ook te gebruiken voor de FZR6R) nokkenas ketting spanner ook niet in doos, bagster tank tas met hoed etc etc..

Mocht je intresse hebben, danhoor ik het graag.

Ton
Tcat
 
ik zag je advertentie al op marktplaats...
had je niet een maandje later kunnen komen :X ben best wel geinteresserd in je kuipwerk maar ik ben net het huis uit gegaan en mn centjes zijn ver op :X

heb zelf een FZR600R die ver uit elkaar ligt om hem dus opnieuw in elkaar te zetten met een thundercatkuip erop, kleurtje eroverheen en gaan!! kontje hou ik origineel van een FZR600R... als ik weer salaris beur dan kijk ik ff opnieuw op je adv. en hoop da je nog wat heb liggen O-) :N

groetjes Evel
 
En nogmaals bedankt Stray en SN....
Wat zou ik toch weer zonder TC'ers moeten doen :}

@ Evil, is goed, laat maar wat weten dan, misschien heb ik het tegen die tijd nog wel. Je weet het nooit...
Heb ook nog dan evt een komplete set koppelings platen voor je liggen, deze passen namelijk ook op jou blok.
Het zijn alle platen en alle pakkingen, helemaal kompleet.

Dit moest bij mijn Catje vervangen worden, maar ja, nu niet meer nodig.

Ik hoor het wel van je dan..

Tcat
 
hmmz zouden die platen ook in een Fazer passen?? aangezien de fazer en Tcatje bijna dezelfde blokken hebbe...

(denk nog niet dat ik nieuwe koppelings plate nodig heb maar was eigenlijk gewoon meer een hersenspinsel)
 
hmmz zouden die platen ook in een Fazer passen?? aangezien de fazer en Tcatje bijna dezelfde blokken hebbe...

(denk nog niet dat ik nieuwe koppelings plate nodig heb maar was eigenlijk gewoon meer een hersenspinsel)

yup, is zelfde blok dus past gewoon.
 
Idd, klop ja.
Dat is weer een goeie van je Viccie :}
 
Sorry, maar geen tank, alleen wat er in de advertentie staat is het enige wat ik nog heb van mijn Catje.
 
Ehhh, niemand?!?!

Evt piccies op aanvraag..
 
Hey Ton.. ik weet niet of je dit wel binnen krijg maar ik krijg iedere keer als ik via hotmail een emailtje zend een foutbericht binnen dus vandaar op deze manier...

vind ut supertof van je dat je de kuipen een paar weken vast wilde houden voor me en ik kom ze volgende week na de carnavalsvakantie ophalen mits het je uitkomt... bel je komend weekend op je 06... groetjes

Eric
 
Hoi Eric,

Helemaal geen probleem, afspraak is afspraak ;)
Veel plezier met de carnaval..
En spreek je wel als je uit gefeest bent ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan