De nieuwe KTM !!!!

Zo.

Bezig met een schuur aan het bouwen, is nog niet klaar.
Ben t zat dat m'n KTM elders staat B|
Als t ooit nog eens een beetje weer wordt, kan ik de KTM loslaten wanneer ik daar zin in heb :]
 
De 660 is nog steeds alife and [me] kickin
 

Bijlagen

  • 20200322_121430.jpg
    20200322_121430.jpg
    2,1 MB · Weergaven: 13
  • 20200322_121453.jpg
    20200322_121453.jpg
    2,1 MB · Weergaven: 12
Maar goed, dit topic is 15 jaar oud.
De "Supermotard-rage" is al flink op zijn retour.
Diverse Cross- en Enduro motoren van allerlei merken werden in die tijd voorzien van 17" inch velgjes en dikke(re) schijfremmen.
Wat is nu dan tegenwoordig een beetje een rage? Niet dat ik dan daar direct aan mee wil doen, ben wel benieuwd. Zie nog wel reatief veel XTX 660's van Yamaha rondrijden, maar het lijkt wel "verplicht" om zo'n helm met die rode puntjes daarbij op te moeten hebben... :?
 
@ Grandia: Hahhahhaa, nee hoor. Had de KTM zo origineel gekocht met 17".
Ik zit wel vaak met een schuin ook te kijken naar XR, XT etc. Het liefst 250 cc.
Heb vroeger Honda XR 250 gehad, een 1987-er, geweldig ding was dat...
 
Wow, dit topic is net een tijdcapsule :t
Geweldig ook dat de foto's in de OP nog zichtbaar zijn!

De meeste KTM's van dit type zitten al aan de negende eigenaar. Tof om te zien dat deze nog in handen is van de eerste eigenaar.
Eén van de reden is dat ik de KTM nog steeds heb, is dat ik vind dat dit Spartaanse karakter motor is. Gewoon een no-nonsens eerlijke brul motor die fantastisch stuurt ook!
Nog steeds!

Alleen moet ik wel tzt ff verse bandjes steken.
 
Wow, dit topic is net een tijdcapsule :t
Geweldig ook dat de foto's in de OP nog zichtbaar zijn!

De meeste KTM's van dit type zitten al aan de negende eigenaar. Tof om te zien dat deze nog in handen is van de eerste eigenaar.
Ja hè.

Ik heb afgelopen week weer eens wat woon-werk verkeer gedaan met de KTM. Zoetermeer - Den Haag vv. Het lukt maar niet om mij te gedragen. Zelfs na 16 (!) jaar als eigenaar van dezelfde motor :)

Slechts één leuk gesprekje gehad met een vriendelijke motoragent.
Dus dat valt dan weer mee.

Heb t hier waarschijnlijk al eerder geschreven dat ik in het verleden een 88-er XR 250 heb gehad. En nu weer een XR 250, een 95-er.

Rij daar ook regelmatig mee rond, leuk en ook primitief, maar dan weer op de KTM... Wow, nog steeds een kanon!!!!!


Grt Fred
 
Laatst bewerkt:
Stop nou eens met kutten aan dat ding en ga er mee rijden. Ten eerste kun je die achterkant toch niet zien als je rijd (als je dat wel kunt, klopt er iets in je rijstijl niet of ben je net op je bek gepleurd) en ten tweede rijdt dat ding er geen haar beter van. Kost alleen een hoop geld, waar je eigenlijk verrektes weinig voor terugkrijgt...

My two cents..
Jaaaaaaaren later:

Ik rijd er nog steeds mee. Kan je van velen hier -als ze er überhaupt in dit oude topic nog zijn- helaas niet meer zeggen... ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan