De LC8 hoogpoten afwerkplek deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn die schildjes bij de uitlaten noodzaak bij duogebruik?

Zal maar een normaal antwoord geven. Bij gebruik van originele dempers heb je ze absoluut nodig. Bij het gebruik van Akra's of Wings niet, omdat daar geen katalysator in zit en de uitlaatgassen sneller/makkelijker wegkunnen. Indien SAS ook nog eens uitgeschakeld/weggehaald is dan heb je ze helemaal niet nodig want dan zijn de dempers nog eens koeler.
 
Zal maar een normaal antwoord geven. Bij gebruik van originele dempers heb je ze absoluut nodig. Bij het gebruik van Akra's of Wings niet, omdat daar geen katalysator in zit en de uitlaatgassen sneller/makkelijker wegkunnen. Indien SAS ook nog eens uitgeschakeld/weggehaald is dan heb je ze helemaal niet nodig want dan zijn de dempers nog eens koeler.

Dank! Akra's zitten er al onder en SAS zal op termijn ook verwijderd worden is het plan.
Ik rijd liever solo, maar mijn vriendin wil ook wel eens mee; ze zal beter zitten dan achterop een Speedtriple, maar of dat nu een voordeel is voor mij? :?
 
Ik verstopte ze zelfs niet achter die mooie carbon-kapjes.
 
Laatst bewerkt:
Alle oranje spullen en led-achterlicht zijn verkocht.

Heb alleen het stuur nog. Heeft een bredere zit en is iets hoger dan een standaard SMR-stuur. Stuur is origineel van een SMC.

Iemand interesse?

edit: krijg een foutmelding bij posten foto. Even uitzoeken hoe en wat.
 
Laatst bewerkt:
Alle oranje spullen en led-achterlicht zijn verkocht.

Heb alleen het stuur nog. Heeft een bredere zit en is iets hoger dan een standaard SMR-stuur. Stuur is origineel van een SMC.

Iemand interesse?

edit: krijg een foutmelding bij posten foto. Even uitzoeken hoe en wat.

Ik twijfel, ik heb interesse maar wil niet teveel aanpassen aan de fiets zelf. Het zou me er om gaan dat ik beter kan staan op de motor (een stuur dat een centimeter hoger is doet al een boel, ik heb de rubbers van de stepjes afgehaald en dat doet zelfs al wat) ... past het stuur gewoon op een SMR zonder aanpassingen van kabels en leidingen? En, zo ja, wa kos da dan?
 
Weet hier iemand of de voorbochten van een superduke ook opeen smr passen?


Denk het haast wel. Ga voor zekerheid naar de site van KTM en dan naar spare parts. Partnummers vergelijken en je weet het direct.

Het zijn beide LC8 blokken maar intern zijn er diverse verschillen. Extern zijn einddempers sowieso verschillend.


Edit, partnummers zijn niet hetzelfde.
 
Laatst bewerkt:
Alle oranje spullen en led-achterlicht zijn verkocht.

Heb alleen het stuur nog. Heeft een bredere zit en is iets hoger dan een standaard SMR-stuur. Stuur is origineel van een SMC.

Iemand interesse?

edit: krijg een foutmelding bij posten foto. Even uitzoeken hoe en wat.

Vandaag nieuwe fiets halen Harry?
Veel plezier! *O*
 
De 450 in SM trim *O*
20150509_160600_resized.jpg
 
Staat em goed. En hoe rijdt het? Wil ie een beetje vooruit op het asfalt?

ik heb er nog niet op gereden, maandag ophalen. De verkoper heeft de set niet alleen voor een bijzonder schappelijke prijs van de hand gedaan, hij heeft de boel nog gemonteerd ook!
Laatste keer ritje op de noppen door de stad was ook al erg vermakelijk, alleen de bochten geen grip. Dus dat gaat helemaal goed komen :Y
Ook erg veel plezier aan mijn oude 620 beleefd.
Monday Funday!
 
Paar vragen;

-Mijn stationair staat ingesteld op 1450 toeren. Bij gas dicht blijft ie eerst rond de 2000 hangen, eventjes daarna zakt ie netjes naar beneden. Gas hendel is wel degelijk dicht als dit gebeurt. Kwestie van de "gas dicht' kabel spannen? Of iets anders? Dacht toch echt dat ik m goed had staan bij montage van het gas klephuis.

-Uitlaten! Heb er nu Leo's op en overweeg iets anders. Zonder DB killer iets te hard, met bevalt de klank niet. Niet gelijk Akra gaan roepen, prima uitlaten maar heb ze o.a. op de SM al gehad en snap alle heisa eromheen niet. Iemand hier die Mivv Suono's heeft? Ik wil ze wel eens live horen. Wings zou ook nog kunnen.

-Er zit nu een progressieve gas handel op. Mis toch wat, hij bijt wat minder graag en dat vind ik nou zo leuk. Iemand een originele nog liggen die weg mag?
 
Laatst bewerkt:
Paar vragen;

-Mijn stationair staat ingesteld op 1450 toeren. Bij gas dicht blijft ie eerst rond de 2000 hangen, eventjes daarna zakt ie netjes naar beneden. Gas hendel is wel degelijk dicht als dit gebeurt. Kwestie van de "gas dicht' kabel spannen? Of iets anders? Dacht toch echt dat ik m goed had staan bij montage van het gas klephuis.

-Uitlaten! Heb er nu Leo's op en overweeg iets anders. Zonder DB killer iets te hard, met bevalt de klank niet. Niet gelijk Akra gaan roepen, prima uitlaten maar heb ze o.a. op de SM al gehad en snap alle heisa eromheen niet. Iemand hier die Mivv Suono's heeft? Ik wil ze wel eens live horen. Wings zou ook nog kunnen.

-Er zit nu een progressieve gas handel op. Mis toch wat, hij bijt wat minder graag en dat vind ik nou zo leuk. Iemand een originele nog liggen die weg mag?

Mocht je die leo's weg doen dan heb ik wellicht interesse ;)
 
Paar vragen;

-Mijn stationair staat ingesteld op 1450 toeren. Bij gas dicht blijft ie eerst rond de 2000 hangen, eventjes daarna zakt ie netjes naar beneden. Gas hendel is wel degelijk dicht als dit gebeurt. Kwestie van de "gas dicht' kabel spannen? Of iets anders? Dacht toch echt dat ik m goed had staan bij montage van het gas klephuis.

-Uitlaten! Heb er nu Leo's op en overweeg iets anders. Zonder DB killer iets te hard, met bevalt de klank niet. Niet gelijk Akra gaan roepen, prima uitlaten maar heb ze o.a. op de SM al gehad en snap alle heisa eromheen niet. Iemand hier die Mivv Suono's heeft? Ik wil ze wel eens live horen. Wings zou ook nog kunnen.

-Er zit nu een progressieve gas handel op. Mis toch wat, hij bijt wat minder graag en dat vind ik nou zo leuk. Iemand een originele nog liggen die weg mag?

Held. Weg met die progressieve hendel!
 
Stom he ik heb de Leo erop en mij bevalt het geluid super diepe zware brom en goede knallen.
Het toerental wat jij zegt heb ik hetzelfde op de mijne eerst 2000 daarna zakt ie dus weet niet of dat aan de kabel ligt dan.
Paar vragen;

-Mijn stationair staat ingesteld op 1450 toeren. Bij gas dicht blijft ie eerst rond de 2000 hangen, eventjes daarna zakt ie netjes naar beneden. Gas hendel is wel degelijk dicht als dit gebeurt. Kwestie van de "gas dicht' kabel spannen? Of iets anders? Dacht toch echt dat ik m goed had staan bij montage van het gas klephuis.

-Uitlaten! Heb er nu Leo's op en overweeg iets anders. Zonder DB killer iets te hard, met bevalt de klank niet. Niet gelijk Akra gaan roepen, prima uitlaten maar heb ze o.a. op de SM al gehad en snap alle heisa eromheen niet. Iemand hier die Mivv Suono's heeft? Ik wil ze wel eens live horen. Wings zou ook nog kunnen.

-Er zit nu een progressieve gas handel op. Mis toch wat, hij bijt wat minder graag en dat vind ik nou zo leuk. Iemand een originele nog liggen die weg mag?
 
Paar vragen;

-Mijn stationair staat ingesteld op 1450 toeren. Bij gas dicht blijft ie eerst rond de 2000 hangen, eventjes daarna zakt ie netjes naar beneden. Gas hendel is wel degelijk dicht als dit gebeurt. Kwestie van de "gas dicht' kabel spannen? Of iets anders? Dacht toch echt dat ik m goed had staan bij montage van het gas klephuis.

-Uitlaten! Heb er nu Leo's op en overweeg iets anders. Zonder DB killer iets te hard, met bevalt de klank niet. Niet gelijk Akra gaan roepen, prima uitlaten maar heb ze o.a. op de SM al gehad en snap alle heisa eromheen niet. Iemand hier die Mivv Suono's heeft? Ik wil ze wel eens live horen. Wings zou ook nog kunnen.

-Er zit nu een progressieve gas handel op. Mis toch wat, hij bijt wat minder graag en dat vind ik nou zo leuk. Iemand een originele nog liggen die weg mag?

Hoe is de tps instelling?

Op mijn vorig motor (suz. Sv) zat een volledige open arrow uitlaat. Zat een erg mooi donker geluid in. Is dat er nog geen e-keur variant toen ik mijn motor kocht want akra is zwaar over gewaardeer ( en ja ik er ze 😁).
 
Stom he ik heb de Leo erop en mij bevalt het geluid super diepe zware brom en goede knallen.
Het toerental wat jij zegt heb ik hetzelfde op de mijne eerst 2000 daarna zakt ie dus weet niet of dat aan de kabel ligt dan.

Heeft dat niet met het motormanagement te maken?
We hebben ook geen choke meer op die brommers, dat wordt toch allemaal elektronisch geregeld?
 
Hoe is de tps instelling?

Op mijn vorig motor (suz. Sv) zat een volledige open arrow uitlaat. Zat een erg mooi donker geluid in. Is dat er nog geen e-keur variant toen ik mijn motor kocht want akra is zwaar over gewaardeerd ( en ja ik er ze 😁).

Eens. Heb ze zelf ook. Voor het geluid hoef je niet per se een Akra, dat kun je met andere aftermarket ook fijn krijgen (Mivv / Arrow /Leo V).
Ik heb gewoon zitten geilen op combinatie van looks & naam, zeg het eerlijk :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan