BurgerKing
MF veteraan
- 20 okt 2002
- 9.784
- 5.267
- Onderwerp starter
- #1.651
volgens mij hebben wij allemaal al LC8s hier
pittig prijsje, succes met de verkoop
zitten Akra's op
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
volgens mij hebben wij allemaal al LC8s hier
pittig prijsje, succes met de verkoop
zitten Akra's op
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr
Nog liefhebbers voor een eerlijke fiets hier?
Zijn die schildjes bij de uitlaten noodzaak bij duogebruik?
Zijn die schildjes bij de uitlaten noodzaak bij duogebruik?
Zal maar een normaal antwoord geven. Bij gebruik van originele dempers heb je ze absoluut nodig. Bij het gebruik van Akra's of Wings niet, omdat daar geen katalysator in zit en de uitlaatgassen sneller/makkelijker wegkunnen. Indien SAS ook nog eens uitgeschakeld/weggehaald is dan heb je ze helemaal niet nodig want dan zijn de dempers nog eens koeler.
Zijn die schildjes bij de uitlaten noodzaak bij duogebruik?
Staat gewoon net ff wat netter.
neeeeeeeeeeeeeee johhhhhhhhhhhhhhhh
akra's verstop je toch niet onder een plastic kappie ?!
Alle oranje spullen en led-achterlicht zijn verkocht.
Heb alleen het stuur nog. Heeft een bredere zit en is iets hoger dan een standaard SMR-stuur. Stuur is origineel van een SMC.
Iemand interesse?
edit: krijg een foutmelding bij posten foto. Even uitzoeken hoe en wat.
Weet hier iemand of de voorbochten van een superduke ook opeen smr passen?
Alle oranje spullen en led-achterlicht zijn verkocht.
Heb alleen het stuur nog. Heeft een bredere zit en is iets hoger dan een standaard SMR-stuur. Stuur is origineel van een SMC.
Iemand interesse?
edit: krijg een foutmelding bij posten foto. Even uitzoeken hoe en wat.
Staat em goed. En hoe rijdt het? Wil ie een beetje vooruit op het asfalt?De 450 in SM trim
[afbeelding]
Staat em goed. En hoe rijdt het? Wil ie een beetje vooruit op het asfalt?
Paar vragen;
-Mijn stationair staat ingesteld op 1450 toeren. Bij gas dicht blijft ie eerst rond de 2000 hangen, eventjes daarna zakt ie netjes naar beneden. Gas hendel is wel degelijk dicht als dit gebeurt. Kwestie van de "gas dicht' kabel spannen? Of iets anders? Dacht toch echt dat ik m goed had staan bij montage van het gas klephuis.
-Uitlaten! Heb er nu Leo's op en overweeg iets anders. Zonder DB killer iets te hard, met bevalt de klank niet. Niet gelijk Akra gaan roepen, prima uitlaten maar heb ze o.a. op de SM al gehad en snap alle heisa eromheen niet. Iemand hier die Mivv Suono's heeft? Ik wil ze wel eens live horen. Wings zou ook nog kunnen.
-Er zit nu een progressieve gas handel op. Mis toch wat, hij bijt wat minder graag en dat vind ik nou zo leuk. Iemand een originele nog liggen die weg mag?
Paar vragen;
-Mijn stationair staat ingesteld op 1450 toeren. Bij gas dicht blijft ie eerst rond de 2000 hangen, eventjes daarna zakt ie netjes naar beneden. Gas hendel is wel degelijk dicht als dit gebeurt. Kwestie van de "gas dicht' kabel spannen? Of iets anders? Dacht toch echt dat ik m goed had staan bij montage van het gas klephuis.
-Uitlaten! Heb er nu Leo's op en overweeg iets anders. Zonder DB killer iets te hard, met bevalt de klank niet. Niet gelijk Akra gaan roepen, prima uitlaten maar heb ze o.a. op de SM al gehad en snap alle heisa eromheen niet. Iemand hier die Mivv Suono's heeft? Ik wil ze wel eens live horen. Wings zou ook nog kunnen.
-Er zit nu een progressieve gas handel op. Mis toch wat, hij bijt wat minder graag en dat vind ik nou zo leuk. Iemand een originele nog liggen die weg mag?
Paar vragen;
-Mijn stationair staat ingesteld op 1450 toeren. Bij gas dicht blijft ie eerst rond de 2000 hangen, eventjes daarna zakt ie netjes naar beneden. Gas hendel is wel degelijk dicht als dit gebeurt. Kwestie van de "gas dicht' kabel spannen? Of iets anders? Dacht toch echt dat ik m goed had staan bij montage van het gas klephuis.
-Uitlaten! Heb er nu Leo's op en overweeg iets anders. Zonder DB killer iets te hard, met bevalt de klank niet. Niet gelijk Akra gaan roepen, prima uitlaten maar heb ze o.a. op de SM al gehad en snap alle heisa eromheen niet. Iemand hier die Mivv Suono's heeft? Ik wil ze wel eens live horen. Wings zou ook nog kunnen.
-Er zit nu een progressieve gas handel op. Mis toch wat, hij bijt wat minder graag en dat vind ik nou zo leuk. Iemand een originele nog liggen die weg mag?
Paar vragen;
-Mijn stationair staat ingesteld op 1450 toeren. Bij gas dicht blijft ie eerst rond de 2000 hangen, eventjes daarna zakt ie netjes naar beneden. Gas hendel is wel degelijk dicht als dit gebeurt. Kwestie van de "gas dicht' kabel spannen? Of iets anders? Dacht toch echt dat ik m goed had staan bij montage van het gas klephuis.
-Uitlaten! Heb er nu Leo's op en overweeg iets anders. Zonder DB killer iets te hard, met bevalt de klank niet. Niet gelijk Akra gaan roepen, prima uitlaten maar heb ze o.a. op de SM al gehad en snap alle heisa eromheen niet. Iemand hier die Mivv Suono's heeft? Ik wil ze wel eens live horen. Wings zou ook nog kunnen.
-Er zit nu een progressieve gas handel op. Mis toch wat, hij bijt wat minder graag en dat vind ik nou zo leuk. Iemand een originele nog liggen die weg mag?
Stom he ik heb de Leo erop en mij bevalt het geluid super diepe zware brom en goede knallen.
Het toerental wat jij zegt heb ik hetzelfde op de mijne eerst 2000 daarna zakt ie dus weet niet of dat aan de kabel ligt dan.
Hoe is de tps instelling?
Op mijn vorig motor (suz. Sv) zat een volledige open arrow uitlaat. Zat een erg mooi donker geluid in. Is dat er nog geen e-keur variant toen ik mijn motor kocht want akra is zwaar over gewaardeerd ( en ja ik er ze ).