**DE KANTINE** praat-café in TECHNIEK

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.957
4.206
De Betuwe
Off topic, technisch, zijstraten, doorlopende discussies, extra vragen nav bestaande topics, stom geouwehoer, leuke praat, stoere verhalen, vette klauwen, libelle adviezen.

Hier kan het.

Om twee redenen:

Allereest om de rubriek TECHNIEK zo schoon mogelijk te houden.

Ten tweede, en niet veel minder belangrijk, de sfeer op MF is dat toch veel besproken moet kunnen worden. En dat kan dan dus hier.

Proost!
 
Voor de beelddenkers: zo'n beetje 3/4 van wat er bij de rijdende rechter aanschuift, of brieven schrijft naar de krant.

die zijn iig nog in staat om iets te schrijven

Er zijn er bovengemiddeld veel die iets willen verbieden waar iedere redelijk mens vóór is. (linkje naar deze mini docu)
1709316788011.png
 
Pas met de ‘weterij’ alleen op wanneer je op algemene motor fora vragen gaat stellen. Want op veel fora staan blatende figuren die met grote stelligheid de meest domme dingen ophoesten. Op de technische fora van merkenclubs kun je daarentegen de meest interessante en correcte informatie vinden. Het forum van de Moto Guzziclub Nederland is daar een prima voorbeeld van.

Bron: Leeftijd is relatief voor klassiekers – Auto Motor Klassiek – tijdschrift over oldtimers
 
  • Leuk
Waarderingen: B2
Prutsen aan klassiekers is alleen maar een excuus om niet te hoeven motorrijden.
Ja, als je niet dagelijks 150 km w/w verkeer doet, 5 weken op de motor op vakantie gaat, ondehoud bij de merkdealer doet, opstaat om te rijden en stopt met rijden als je naar bed gaat en en BMW rijdt ben je geen motorrijder...
 
Techniek, vragen en antwoorden

Het schoolvoorbeeld van niet doen wat er op je vragen geantwoord woord, vooral wel doen dat afgeraden wordt en zo de boel naar de tering helpen (en er nog groos op zijn ook)
Ik las daar net, dat er een dolle imbus is. Ik hoop dat er niemand gewond raakt.
 
Ik wou het gezegde ' wel tegen de kop aankijken ' gaan gebruiken, maar das eigenlijk niet echt wat ik bedoel 😋 .

Mensen doen toch wat ze zelf denken dat het beste is of misschien wel vaker waar ze mee weg kunnen komen.

Ik stond eergisteren te twijfelen of ik nu wel die 2 schakels langere ketting had moeten kopen. 5 euro prijsverschil.
Nu zit ik na ruim een half uur gekloot met een 98 % nieuwe ketting die wel past.
En voordat de aderen op gaan zwellen, het was een trapfiets, maar ff het principe.

Als je bij de OP al je twijfels hebt, gewoon niet reageren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan