Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
nog steeds dezelfde, nog niets aan de motor veranderd buiten 1 set koppelplaten en wat wiel lagers.
Heel bijzonder. Zou nu bijna een GS gaan kopen.
106750 km op vandaag
110000 zou toch moeten lukken tegen het einde van het jaar.
Ik had midden de autosnelweg moeten stoppen om exact 110000 te halen... toch maar niet gedaan.Vandaag de GSA over de 110.000km gereden. Maar net gehaald, want de foto is gemaakt net om de hoek
[afbeelding]
Je jast hem wat hoger in de toeren dan op straat (hoewel, 25 kW, ligt er ook maar net aan hoe ie geknepen is), maar je rijdt nog geen 200 km. Dus al zou de slijtage 3x zo hoog zijn, is z'n levensduur -noem eens een zijstraat- 110.000 km ipv 110.400 km. Er zijn veel dingen zoals koude starts die meer invloed hebben.
Een straatmotor op het circuit is natuurlijk heel wat anders dan een op ten top getunede racemotor. Zo grijpt bij de straatmotor de toerenbegrenzer eerder in, en het zijn vooral de hele hoge toeren die er voor zorgen dat een race blok zoveel gevoeliger is dan een straatblok. En een racer wil dat bij zijn motor elk paardje fris en wakker is, bij een straatmotor is het minder belangrijk als er eens een paar ponies pitten of wat duffer zijn.
Kom ik aan met net 18000 op mijn X11 van 2001
bigscale