Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

De hoogste kilometerstand

Kilometerstand van je motor (de hoogste)?

  • < 10.000

    Stemmen: 118 5,2%
  • 10.001-20.000

    Stemmen: 163 7,2%
  • 20.000-40.000

    Stemmen: 467 20,5%
  • 40.000-60.000

    Stemmen: 524 23,0%
  • 60.000-80.000

    Stemmen: 342 15,0%
  • 80.000-100.000

    Stemmen: 263 11,5%
  • 100.000-150.000

    Stemmen: 267 11,7%
  • >150.000

    Stemmen: 134 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    2.278
Mijn TL1000s staat op 30km na op de 60.000
 
Mijn BSA-Thunderbolt Bj.1969 staat op 160.071km en de Kawasaki ZR-7s Bj.2004 staat op 83.053km.
Beeza is met 123.000km gereviseerd,en is nog steeds mijn eerste motorfiets!
Kawa blok is nog niet "open" geweest.
Beide krijgen regelmatig aandacht en onderhoud.
 
 
Laatst bewerkt:
Ah ja, zo lust ik er ook nog wel een paar

Zeker ook allemaal een ander kenteken?

Ik zou juist drie totaal verschillende motoren willen, is toch veel leuker afwisselen??
Tenzij je ze natuurlijk voor de onderdelen hebt?

het span + de grijze zijn broer en zus [op een volgende meldcode]
nu zijn ze ale drie nog priema maar als er iets met het span gebeurd word er een een donor fiets [wat ik dus niet hoop]

in een vaag verleden reed ik goldwing daar na yamaha veturi 1300. alemaal fietsen waar ik toch ook met veel plezier meerdere tonen op heb gemaakt.

bij die venturie kocht ik op een gegeven moment er een gsxr1100 voor de fun bij.
twee totaal verschilende fietsen . ik dacht de venturi er voor de lange ritten er bij te houden. maar het verschil was te groot dus die yamaha stond toen al gau in een hoek weg te kwijnen. op die gsxr1100 heb ik ook met veel plezier een ton gereden.
tot dat ik een demo voxan probeerde. 40 pk minder maar ook dik 40 killo minder. gevolg was mijn eerste nieuwe motor. en ik wil nooit meer een andere[zeg ik nu ]
dus ook vandaar een beetje verzamelen.
 
Laatst bewerkt:
Hij sprong net op de terugweg op: 66.666[6]
Ik reed over de snelweg en gelukkig was er net een parkeerplaats/afslag. Ik kon het niet laten om een foto te maken :D
 
ja vind eigenlijk dat fotoloze Km standen niet moge gelden.
uit de lijst der lijsten ermee.
zo staan er fietsen bij die mischien helemaal niet bestaan (of niet AxeTattoo? heb al vaker om foto van jou Honda gevraagd)?

 
Laatst bewerkt:
Zullen we om een certificaat van echtheid vragen? Kom op, dit is maar een topic om alles in kaart te brengen. Zullen mensen overdrijven, waarschijnlijk, maarja dit is toch ook geen bijbel die we naar de letter gaan lezen. Het algemene beeld wat eruit komt zal best wel kloppen.
 
vandaag de 110.000 gepasseerd, op de Electra
 
Vandaag de 45.000 gepasseerd op mijn Honda CB500 uit 1995, half juni (rijbewijs gehaald) stond er nog 37.000 op.
 
okee we weten natuurlijk allemaal dat er mensen zijn die een getal
neer gooien en misschiem niet eens een motor hebben
stoor je er niet aan , dat blijft toch bestaan
zelfde in reisen en touren topic , gewoon interesant doen denk ik
 
134k waarvan 94k zelf op mijn R1100S uit '99. Vaders (geen mf-er) heeft een R60/6 uit '76 met ongeveer tussen de 450/500k, moet ik nog even voor doorrijden.
 
Kijk Tom, Kawaadje rijdt wel een beetje door. Jij 58000 kliks
de Black Mule had allang over de ton moeten staan
KLV nadert de 110.000
 
He Tom, zal volgende week een foto plaatsen van de 107.000 kliks van mijn KLV1000.
Nieuw gekocht in 2005 nu 107.000
Ga je weer zakken op de lijst der lijsten Tom
 
het heeft even geduurd maar de foto's staan in de OP
 
neh ik zak echt niet hoor maar jullie ga ik niet meer inhalen natuurlijk..
respect voor ninjawill en kawaatje
eigenlijk zoude we een lijst er bij moeten maken voor nieuw aangeschafte bike,s
dat zou een leuk beeld geven , naast die andere standen
en will jij doet vanaf 2005 toch ik en kawaatje vanaf 2008...
dus doen we het zekers niet slecht of we kunnen motorrijden is een
andere vraag natuurlijk