Bedankt dat je mijn leren combi mooi vindt! Ik moet er een beetje van
Ik wilde altijd al een zwart/wit pak. Er zit ook wat grijs in en een paar fluoriserende strepen zodat je ook in het donker opvalt.
Eigenlijk moet er nu nog een witte motor bij komen, dan is de combinatie pas echt
Misschien een Fazer 8 in de toekomst......
Maar het schoonhouden van de witte stukken valt wel mee hoor. Regelmatig schoonmaken (de vliegen/muggen/enz shit er af) en dan weer even invetten.
Ik heb bij de aanschaf overigens wel opgelet dat het zitvlak niet van wit leer gemaakt is, maar zwart leer. Met wit leer constant op een zwart zadel heen en weer gaan, dan wordt je witte zitvlak snel goor.
Overigens, ik heb niet zo de indruk dat de witte stukken koeler zijn dan de zwarte. Zolang je rijdt maakt dat niet zoveel uit. Alleen bij stilstaan onder de brandende zon, ja dan wordt alles in zo'n pak wel warm.
Maar op zo'n moment is het niet mijn pak dat warm aan gaat voelen maar eerder mijn helm, die is nl. ook matzwart, en dat is wel erg warm. Dat merk je wel.
Ik draag trouwens op warme dagen thermo onderkleding onder mijn leren combi. Niet omdat ik het koud heb maar het werkt extra verkoelend.