De Fazerrijders (V/M) Hangplek Deeltje 10

Wat is jouw leeftijd?

• 18-24

Stemmen: 30 31,9%
  • 25-30

Stemmen: 31 33,0%
  • 31-35

Stemmen: 10 10,6%
  • 36-40

Stemmen: 11 11,7%
  • 41-45

Stemmen: 5 5,3%
  • 46-50

Stemmen: 4 4,3%
  • 51-55

Stemmen: 1 1,1%
  • 56-60

• 60+

• Totaal aantal stemmers
    94
Status
Niet open voor verdere reacties.
De zon schijnt het is voor mij eigenlijk al te warm voor op de motor en we hebben het over regenkleding LOL.

Vandaag het leer maar weer is uit de kast gehaald, toch een stuk beter dan textiel met deze temperaturen :+

Nog een paar uurtjes en dan heerlijk weekend, heb er nu al zin in!

Ik heb het niet echt warm op de motor hoor.. Gewoon doorwaaijas en broek en tshirt eronder. Heerlijk.

vanavond naar motoport... motor inleveren voor kleine beurt -O-
morgen ben ik vrij... nouja ik kan nog kiezen, de motor van mijn vriendin of het koekblik...

vanavond naar motoport... motor inleveren voor kleine beurt -O-
morgen ben ik vrij... nouja ik kan nog kiezen, de motor van mijn vriendin of het koekblik...

Geen leenmotor :?

Kreeg ik bij Motoport Uithoorn wel altijd.. :/

dat is toch ka-ching.... (extra kosten)
(en ja ik ga naar Uithoorn, dus als je me wilt spotten...)

dat is toch ka-ching.... (extra kosten)
(en ja ik ga naar Uithoorn, dus als je me wilt spotten...)

Nee hoor, ik kreeg altijd zo een fiets mee.

Kon zelfs voorkeur voor leenmotor aangeven, zo heb ik ook nog wel eens een gloedjenieuwe huurmotor meegekregen.

In Uithoorn zul je mij dit (lange) weekend niet vinden, ik toog morgenochtend lekker richtig de Eifel *D

In Uithoorn zul je mij dit (lange) weekend niet vinden, ik toog morgenochtend lekker richtig de Eifel *D

oja das waar...
ik ga de hele week met hemelvaart naar de Elzas!! *D
dus ik moet nog ff wachten..

mij maakt het niet uit of een leenmotor krijg of niet...
ik kan terug achterop bij m'n vriendin...
en morgen kiezen.. en wat overblijft, tja daar mag zij op of in rijden... *D

oja das waar...
ik ga de hele week met hemelvaart naar de Elzas!! *D
dus ik moet nog ff wachten..

mij maakt het niet uit of een leenmotor krijg of niet...
ik kan terug achterop bij m'n vriendin...
en morgen kiezen.. en wat overblijft, tja daar mag zij op of in rijden... *D

Dan kom je 700 meter bij mijn huis vandaan, ik woon heel vlakbij Motorport Uithoorn.
Waarschijnlijk ben ik er rond een uurtje of 17.00u wel ff.

Dan kom je 700 meter bij mijn huis vandaan, ik woon heel vlakbij Motorport Uithoorn.
Waarschijnlijk ben ik er rond een uurtje of 17.00u wel ff.

Dan zit ik nog op werk... :(
tis broeierig hier...
straks ff een btje wind pakken :]
ik denk dat ik er na 19.00 ben... *D

Chucky, welkom terug.
De OP is aangepast

Hier is het nu ook weekend. Morgen eerst een minitasje op de tank monteren en ook de DB killer erin want zondag zit in in Duitsland.
Iedereen een fijn en veilig weekend

Laatst bewerkt:
LOL de ironie _O- rij je snel krijg je geen bonnen.. en jij die eigenlijk nooit echt te hard rijdt wordt op de bon geslingerd... :X
Ja, dat zei mijn collega altijd: ik heb nooit een bekeuring.
Totdat hij wel is gepakt met 3 issues : 49km te hard, roekeloos gedrag en nog wat. Kost hem ruim 400 euries. Mazzelaar dat hij zijn rijbewijs nog kan houden.

Zo, net even leer aan laten meten.

Moest er een uur voor rijden en het kiezen was moeilijk, maar het is het volgende overalletje geworden:
206620_166756126715839_100001443590209_397319_2648241_n.jpg

Deze, maar dan zonder t rode embleempje. :)

217501_166756150049170_100001443590209_397320_2261320_n.jpg

De letters op de witte vlakken zijn er wel, maar in een strakker lettertype.

216069_166756166715835_100001443590209_397321_3193445_n.jpg

De racehump heb ik weggelaten, het embleempje dus ook, het zwarte vlak in het midden wordt iets minder breed en er komt in het wit 'DUCI' op. De witte vlakken op de ellebogen zitten er ook niet op en op de onderarmen komen ook de witte letters DUCI. :)

And now, we wait!

Edit: en oh, dat moet dan op dit beestje gaan zitten: :)

215381_164222036969248_100001443590209_381514_5629122_n.jpg

Laatst bewerkt:
@ Lange85,

waar heb jij je schade opgelopen die je net gerepareerd hebt?
ik woon ook in jou regio, daarom zeer benieuwd...
op een binnenweggetje tussen Ohé & Laak en Stevensweert, vlak voorbij de Hompesche Molen...... corsatje dat net de breed de bocht nam terwijl die me tegemoed kwam :/

zo, na het werk een dikke 100 km gedaan....... fiets doet het weer!

Net even een ritje zitten plannen voor a.s. zondag. Het weer wordt prachtig, dus we gaan een flinke dag rijden, in de Eifel :)
Alles bij elkaar zo'n 515 km, dus niet mis.
Eerst vanaf Brabant de snelweg op, net voor Eijsden eraf, en dan zo'n 200 km door de Eifel heen, en dan weer terug de snelweg op, richting huis.

Heb er zin in :)
eifelroute.jpg

Hey Rick (spookie),
Heb je bladmuziek voor sax...ah ik mail je wel.
Wel te rusten.

Zo, heerlijk vrij....
En geen motor -O-

ik doe wat fout...

nouja, zo heb ik ook tijd voor andere dingen... shoppen, naar de kapper, nog meer shoppen...
en m'n auto-rij-kwaliteiten op peil brengen... (tis denk ik alweer een half jaar geleden) :+

aaarghh... kunnen die motoren met vette uitlaten niet zo dicht langs mijn huis rijden.. ik heb nu al afkickverschijnselen...

Laatst bewerkt:
Net even een ritje zitten plannen voor a.s. zondag. Het weer wordt prachtig, dus we gaan een flinke dag rijden, in de Eifel :)
Alles bij elkaar zo'n 515 km, dus niet mis.
Eerst vanaf Brabant de snelweg op, net voor Eijsden eraf, en dan zo'n 200 km door de Eifel heen, en dan weer terug de snelweg op, richting huis.

Heb er zin in :)
[afbeelding]

Ziet er goed uit!! Zou ik dat bestandje mogen hebben?? Of heb jij nog een ouderwetse routerol?? :P

Ziet er goed uit!! Zou ik dat bestandje mogen hebben?? Of heb jij nog een ouderwetse routerol?? :P
Heb gps maar ook een routerol nog ergens...
Route is gebaseerd op de route "het betere werk" van gpstracks.nl heb er alleen een route naar het beginpunt toe gemaakt vanaf thuis, zonder daarbij dwars door aachen te gaan...
Zal de route straks ff als link posten vanaf het punt dat ik de snelweg verlaat. Hoef je in mapsource alleem je woonadres als startpunt in te geven.

Hey Rene90,

Heb je nog wat gehad over mijn uitleg over het stellen van je koppeling?
Ja thanks voor de uitleg, heb het opgeslagen en ben maandag even vrij dus kan het dan eens proberen of het lukt :)

Ben trouwens gister eens over de 7k toeren heen geweest (na hoeveel min is de motor eigenlijk warm/klaar om dat te doen?). En jezus, dan komt pas die kracht los, schrok me kapot dat het zo snel ging, van de 50 op de 140 in no time. Wat een gevoel...

Klik op de foto en je kan de route downloaden!
De route begint net voorbij Eijsden en eindigt net voorbij Lammersdorf, zodat je vanaf daar weer richting de snelweg/huis kan als je er een niet al te lange dag van wilt maken.

Voor mij resulteert dit in een route van 515 kilometer, waar ze 9 uur voor opgeven. Dus dat is een flinke dag sturen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan