De Bierpool 2024

Ok nieuw voorstel. Elke deelnemer legt 6.5 euro in. ZXRH88 mag ook meedoen, en is verplicht de winst in iets voor zijn Motor te gebruiken. Dunlop banden bijvoorbeeld 😜
Nee laat dan maar :P
Moet gewoon weer bridgestone hebben dit seizoen ;) zal eens kijken of er genoeg animo is voor een 2de pool waarbij je iets voor je fiets koopt
 
Er zijn nog 4 mensen die de bierpool moeten accepteren;
@ZXRH88
@boldor
@Malinda
@Kraiden
Zie hieronder :P
Zo ist !
Deze had ik reeds ook per PB een bericht gestuurd.
Zxrh88 doet niet mee. De anderen heb ik geen reactie van gehad.
Bedankt dat er aan mij gedacht wword/werd , ik zit in de andere pool anders deed ik hier wel mee.
owja en ik lust geen bier, ook wel ff een dingetje :)
 
Niet gek om op de 2e plek te beginnen. Dit seizoen goedkope rijders in moto3, om in de moto2 en GP zoveel mogelijk punten te scoren; eens zien wat deze tactiek brengt. Op basis van de eerste race moet vooral Chantra wel wat beter gaan presteren om mijn goedkope moto3 team te compenseren.
Ik zie dat, naast moto3, het enige verschil met @Roy "R"acing is dat ik MM93 heb ipv AE41. Ben benieuwd of die het verschil gaat kunnen maken...
 
  • Leuk
Waarderingen: C4rN
Bij mij viel het wel tegen. 1 moto3 rijder al botbreuken voor de kwalificatie. Hoop banden problemen in moto2.... :N
 
Ik zag mijzelf zo snel niet terug in de bierpool. Doe al 2 seizoenen mee en ook nu weer aangegeven dat ik mee wil doen. Kreeg hier ook reactie op...
 
Niet gek om op de 2e plek te beginnen. Dit seizoen goedkope rijders in moto3, om in de moto2 en GP zoveel mogelijk punten te scoren; eens zien wat deze tactiek brengt. Op basis van de eerste race moet vooral Chantra wel wat beter gaan presteren om mijn goedkope moto3 team te compenseren.
Ik zie dat, naast moto3, het enige verschil met @Roy "R"acing is dat ik MM93 heb ipv AE41. Ben benieuwd of die het verschil gaat kunnen maken...
Zo dacht ik er ongeveer ook over, 1 toprijder per klasse en een goedkopere. Je kunt er niet op vertrouwen :+
 
Niet gek om op de 2e plek te beginnen. Dit seizoen goedkope rijders in moto3, om in de moto2 en GP zoveel mogelijk punten te scoren; eens zien wat deze tactiek brengt. Op basis van de eerste race moet vooral Chantra wel wat beter gaan presteren om mijn goedkope moto3 team te compenseren.
Ik zie dat, naast moto3, het enige verschil met @Roy "R"acing is dat ik MM93 heb ipv AE41. Ben benieuwd of die het verschil gaat kunnen maken...
Die tactiek zie ik bij veel spelers bij de verschillende GP spellen. werkt wel volgens mij.
 
Op één na alle rijders in de punten, daar moet op gedronken worden. Proost
123651DE-432F-4E47-B20D-2A50603778DA.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: C4rN
Eén van mijn moto3 rijders is nog niet eens aan de start van een race verschenen... :')
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan