de Baars

Status
Niet open voor verdere reacties.
en dan bedoel ik ook ECHT diep treurig


Och.........


Ik snap wel hoe het komt hoor, da mn fotoke nie goed is gelukt....
waarschijnlijk overbelicht door mn tit.sliders ;) :+ die vonkeregen was zn cam. te machtig. :9 :X


Wel echt balen zeg, het had zo schon kunne zijn, posterformaat Huubke in de bocht meej vonken en alles en zow ;(
 
Iemand zin om nu mee te gaan baarsen? :+

:( , ben net terug uit Dorst. FF lekker mountenbiken. Bijna thuis toen ze boven ff de sluizen open zetten, Hagel, regen niet meer normaal.

Lekker gedouched kijk op het m-f en.......Jaaaaah foto's van Dexter. Dexter de betelling is weg hoor. Man wat een gave foto's :} .

Geen motor weer dus ga nu maar Eurosport kijken.
 
Iemand zin om nu mee te gaan baarsen? :+

Dragon en ik waren er op weg naar toe, toen het toch erg donker begon te worden :( . Ik ben omgedraaid. Volgens mij wilde dragon wel heeeeeeeeeeeeel graag naar de baars. Hou ff het weer vanavond in de gaten, want wellicht dat ik dan nog ff een rondje doe...

En dragon... zeik nat geworden.. ik was net op tijd binnen...
 
Dragon en ik waren er op weg naar toe, toen het toch erg donker begon te worden :( . Ik ben omgedraaid. Volgens mij wilde dragon wel heeeeeeeeeeeeel graag naar de baars. Hou ff het weer vanavond in de gaten, want wellicht dat ik dan nog ff een rondje doe...
De Baars is vanavond zeker nog nat; dat is altijd de laatste plek van Tilburg waar het droog is (echt). Dus flink gassen, vergeet het maar gerust :( :( .
 
Dragon en ik waren er op weg naar toe, toen het toch erg donker begon te worden :( . Ik ben omgedraaid. Volgens mij wilde dragon wel heeeeeeeeeeeeel graag naar de baars. Hou ff het weer vanavond in de gaten, want wellicht dat ik dan nog ff een rondje doe...

En dragon... zeik nat geworden.. ik was net op tijd binnen...
'tIs dat we moesten tanken, maar ik dacht dat we de bui nog wel voor konden blijven. O-) ;)

Ik wil altijd heeeeeeel graag naar de Baars. :9 Jij niet dan? :P

En me pak was nat, ik niet. :)

Ik vrees dat de Baars vanavond idd nog nat is....heel brabant kan dan al droog zijn maar daar is het dan nog nat. :(
 
'tIs dat we moesten tanken, maar ik dacht dat we de bui nog wel voor konden blijven. O-) ;)

Ik wil altijd heeeeeeel graag naar de Baars. :9 Jij niet dan? :P

En me pak was nat, ik niet. :)

Ik vrees dat de Baars vanavond idd nog nat is....heel brabant kan dan al droog zijn maar daar is het dan nog nat. :(

Neem je toch gewoon een fohn mee :+
 
Hallo lui van de Baars.

Nu ben ik hier als MF-PPP&A4-er op bezoek bij De Baars, zie ik werkelijk geen enkele motor rijden.
Nu moet ik er wel ff bij zeggen dat ik zelf met een koekblik ben op weg naar Hilvarenbeek voor een feesie. De regen viel zojuist ook met bakken uit de hemel.
Een paar mooie lichtshows gevolgt met een paar harde klappen waren ook van de partij.
Moedertje natuur heeft vandaag even schijt aan de MF-ers.
Hoop jullie nog een keer te treffen als ik zelf op mijn 2-wieler rij en de weersomstandigheden wat beter zijn.

Tot dan ;)
 
Ik kom net van de Baars af!!! Ja ik kwam er langs, op de motor, heb toch ff de afrit gechecked en hij had nog wat natte plekken! Zal vanavond nog niet droog zijn vrees ik.

Vorkpoot is weer gefixed!
 
Op vrijdag 06 juni 2003 21:52 schreef Haga-San het volgende:....Een andere jongen op een R1 (Niet-MF) had wel een bon omdat hij zijn rijbewijs niet bij zich had. Pas dus op: het is begonnen!!!!!

Correctie, dit is wel een MF'er. Ikke namelijk.
Sorry voor de later reactie, maar ik ben tegenwoordig niet meer zoveel online.

Verder inderdaad een bon gekregen omdat ik mijn rijbewijs niet bij me had.
Oom agent had geen commentaar op rijgedrag of zo, maar was puur controle om het rijden op de baars te ontmoedigen. Ik vond het wel een beetje een zielige actie. Deed verder niks fout, dus hij had ook best eerst een waarschuwing kunnen geven, of de mogelijkheid om het rijbewijs later te laten zien op het bureau, maar nee, gelijk een prentje van 28 pleuro'tjes. Maar ja, hij stond in zijn recht, want ik had het gewoon bij me moeten hebben.
Dus bij deze is iedereen gewaarschuwd.
 
Op zondag 08 juni 2003 18:01 schreef Scheurneus het volgende:Correctie, dit is wel een MF'er. Ikke namelijk.
Sorry voor de later reactie, maar ik ben tegenwoordig niet meer zoveel online.
...
Ha, welcome back dan maar! Nu ik je icoon zie herken ik je inderdaad weer!
 
idd arm kind.
krijg je zometeen net als in die reclame, 'wie is toch die man die iedere zondag het vlees snijdt?' ;)

Nu hebben jullie hebben mama op de ernst van de situatie gewezen.

Hier in het kort de zondagmiddag zoals bij ons thuis:

"Ja, dat is eigenlijk ook wel zo, zoals ik dat nu hier van die Vosje en Hagaman op het forum lees"

"Ja, maar die ene jongen die dat schrijft eet ´n kilo Mc Donalds per dag........"

"Niets mee te maken, voorlopig doe jij je onderschrijft maar eens eer aan!"

"En op die foto ga jij ook al zo schuin en je kneepads zijn gekrast!"

"Dat was niet ik maar Steelwheel"

"Steelwheel, wat is dat nu weer voor naam, nee, ik wil er verder niets meer over horen, vanavond zit jij samen met ons op de bank naar Forest Gump te kijken, gezellig met een koekje"

"Ook mooi, Forrest Gum(p)"

"En dat die rode motor van jouw 25kw is laat ik ook nog controleren"

"Nee, geen gemaar!, zitten en je koffie op drinken en vanavond niet naar dat Baars, wat is dat trouwens daar, al dat gehang op die brug"

Nou, jullie begrijpen wel dat ik vanavond niet meer kom. Maar ja, dat is natuurlijk omdat het regent, he hmmmmmmmmmmmm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan