de Baars

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dex, ik hoop dat je mij (rood/witte R1 met zwart/geel pak) nog niet vergeten bent. Volgens Haga-San heb je mij ook geknipt. Zelfs nu met het mooie weer ben ik effe hier gaan kijken om mezelf op foto te zien. Maar helaas nog niks gezien......... ;( ;( ;( .
 
Bikefreak: de lijn over de vluchtstrook is inderdaad sneller/korter, je hebt meer uitloop en beter wegdek. Volgende keer ook eens proberen. Evt. een rondje achter iemand aan en kijken hoe je hem precies moet rijden (wel achter iemand aan die dat weet dus! ;) ).

Ik heb al een paar fietsers in gedachte waar ik achter wil gaan hangen :P :P .
Komt wel.
Zo en nu weer naar buiten, het is lekker weer.
 
Dexter, wat een super mooie foto's man :} Willy is erg benieuwd naar de rest en het verhaal van de diender. De foto van Steelwheeel is tot nu toe toch wel de topper :9~

Dus Dexter, kom uit die hangmat zet dat biertje weg en doe je werk en zet die foto's op het M-F ;) , Geinntjuuuh.
 
2 weken geleden een video-middagje op de spinder en baars ingelast, was niet echt zo mooi als verwacht. Nu ik die foto's van dexter zie denk ik dat ik mijn telelensjes ook maar weer eens uit de kast moet halen en een paar kiekjes moet gaan schieten, hoop dat ook iemand van mij foto's kan maken. Wil echt niemand mijn VFR400R kopen? Klassewerk dexter!
 
Ik ga naar geen van beide Tuup.

Wie gaat nou waar naar toe deze pinksteren.. Wilde wel ff gaan rijden, maar morgen voorspelt die erg slecht weer! :( .. Maar Tuup, ik was maandag wel nog ff van plan binnendoor naar Tholen te rijden... moet toch een doel hebben! en dragon, waarom ga je niet mee...

ps. Dexter wat super vette foto's heb je genomen. Zou idd net als de rest ook wel een mooie actiefoto van mijn schitterende R6 willen hebben... :p
 
Laatst bewerkt:
Het hele spul staat online op: http://www.creativephotoart.nl/Baars%2006-06-03/index.htm

Het duurde even wat langer want ik had een paar dingen vergeten die op de planning stonden. Zoals daar waren:

- Andere uitlaat laten monteren op de auto. (Maandag tijdens Viva Italia ! op Assen wil ik wel lekker met de Martini 5 over de baan boenderen!!)

- Bij de 155 de wielen even laten balanceren en uit laten lijnen. (idem dito vooor maandag)

- De huisdieren verzorgen...... ;) (Zwarte Mamba's eten niet zo snel)

- Foto's van De Baars bewerken en uitsorteren.

Het laatste is dus nu klaar en alles wat er enigszins acceptabel uitzag heb ik online gezet.
Een aantal foto's is helaas niet scherp vanwege de belichting die niet optimaal meer was, zeker toen het wat later op de avond werd.
Deze heb ik dus niet online gezet want daar zie je toch niks aan.

Voor wat betreft de mensen die het gemist hebben is er de volgende schrale troost: Dit zijn leuke plaatjes maar kwalitatief wat mij betreft niet goed genoeg.
Afdrukken zijn mogelijk, maar slechts tot maximaal 20x30 cm.(ISO 400 laat groter niet toe)
Dus als ik dit nog een keertje ga doen, dan wil ik het overdag doen en bij meer zonneschijn.
Dat levert betere foto's op en ook een mogelijkheid om afdrukken tot 40x60 cm te kunnen maken.
Wanneer ik dit weer ga doen weet ik echter nog niet.....het kan zijn dat ik op 15 Juni op de Ring ben en dat is natuurlijk ook wel weer leuk.
Wanhoop dus niet, want iedereen komt vroeger of later ergens wel een keertje aan de beurt! O-)

Nog even over de politieman en de Baars:

De agent in kwestie deelde mij mee dat hij de projectleider was (van het project om motorrijders van de Baars te weren uiteraard) en dat hij de laatste paar weken al tot twee maal toe bij een ernstig ongeval met een motorrijder op de Baars geweest was.
Hij zei verder dat het nu zover is dat de politie over zal gaan tot het in beslag nemen van rijbewijzen EN motoren als er nog enige misstanden op de Baars worden gesignaleerd.
Er is geen ruimte meer voor tolerantie en iedereen die over de schreef gaat (wheelies maken, rechts auto's inhalen op de lussen enz enz.) wordt keihard aangepakt.
Ik vertelde hem dat jullie dat al doorhadden en dat jullie mij daarom gevraagd hadden om nog snel wat foto's te maken nu het nog kon.
Daarop besloot hij om mij nog een half uurtje extra te gunnen om nog wat te knippen.
Op zich is het een aardige vent (hij rijdt zelf ook motor) die alleen maar wil voorkomen dat er nog meer ongelukken gebeuren.
En uiteraard wordt hij daarbij aangestuurd door zijn meerderen.

Mij lijkt het dan ook zinvol dat de Baars als 'speelplaats' wordt afgedankt en dat jullie naar een andere locatie gaan zoeken waar nog geen publiek is.
Want ook dat levert vaak gevaarlijke situaties op volgens hem.
Overigens begreep hij ook wel dat het vertrek van de Baars alleen maar een verplaatsing van de activiteiten tot gevolg zou hebben. Inhoudelijk reageerde hij echter niet toen ik dat zei..... :?

Bijna vergeten: die jongen met die blauwe R1 kreeg een prent omdat hij geen rijbewijs bij had.....tja, da's balen maar zo is het nou eenmaal.

Nou weer meer dan genoeg geluld! :+

grtz,

Dex
 
Bestelling is al de deur uit Dex!! Jammer dat er schijnbaar nog zoveel materiaal is afgevallen, ik zie dat bijv. Huubke er niet bij staat.
(een) volgende keer beter!! Maar zelf mag ik niet klagen, 2 hele mooie foto's die ik dus ook uiteraard in normaal formaat en 20x30 bestel!!
 
Yes, ik sta er bij en ga zelfs nog platter dan die BMW van de KNMV. :}

Dex, onwijs bedankt voor de mooie foto. ´K zal weldra mijn bestelling doorgeven.

Uitspraken van pliesieman laten niets aan onduidelijkheid te wensen. blijft :(

Balen voor Huubke dat ie er niet bijstaat. Ff afreageren op E vd ..........?

off topic
Zwarte mamba´s zijn toch een van de giftigste slangen die er zijn. Wel kicken.
Volgens mij heb je ook groene mamba´s en dat zijn geen kawa´s.
 
Weet niet wie van jullie 'm allemaal gehad heeft.. maar ik post 'm hie rmaar effe...

baarsbrief.jpg
 
Zeeer vette foto's dexter!!!! :} :} :}

Zulke foto's wil ik ook wel hebben van mij!!

De volgend keer probeer ik er zeker bij te zijn!!! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan