de Baars

Status
Niet open voor verdere reacties.
nijn en tuup gefeliciflapstaart met d'n kleine,
stond net met een gast te praten. Zegt ie opeens
dat er een groepje motorrijders boven op een
brug stonden, was ie ff mee gaan rijden maar hij
kon ze niet bijhouden (cbr 600f). Nu gaat ie dus
kijken voor een andere bike. Gelijk maar ff uitgelegd
dat dat de baars is en wat motor-forum is. Hij vond
die blauwe stickertjes al zo raar. Hoop snel een
andere bike te hebben kan ik ook eens meerijden
(kon nijntje niet eens bijbenen).

hope 2 cya all soon mzzl'z Spank
nou met een cbr is het gemiddelde tempo toch echt wel bij te benen lijkt me.. :? ligt niet echt aan de fiets vrees ik. ;)

Wat wordt het spank??
 
Laatst bewerkt:
Op donderdag 05 juni 2003 18:33 schreef Jedi het volgende:nou met een cbr is ons het gemiddelde tempo toch echt wel bij te benen lijkt me.. :? ligt niet echt aan de fiets vrees ik. ;)

Wat wordt het spank??

Nee idd die gast rij nogal rustig,
vond zijn fiets wel iets maar had snel door dat ie daar toch wel
veel geld voor ging vragen. Zelf ging ie kijken voor een 2001 R1,
en voor mij zal het denk een ninja 600tje worden die zijn namelijk
wat goedkoper dan een r6 en zeker niet lelijk. Ben hard aan het
sparen maar mijn ouders hebben eigenlijk toegezegd dat ze voor zouden
schieten :) . Nu nog een mooie vinden en de mijne natuurlijk verkopen.

mzzl'z spankos
 
Wouten belden mij gisteren nog op. Had een verklaring af moeten leggen over dat ongeluk vorige week dinsdag. Nou wilden ze nog een paar extra dingen weten. Ben benieuwd wat. Zal wel over de Baars zijn. :(
 
Waar, wanneer, en meej wie ammel? (routebeschrijving? :+ )
Waar: knooppunt Batadorp
Wanneer: Ik ben er a.s. zaterdag als het droog is s'middags
Meej wie ammel: Dat zou ik ook wel willen weten... Als er veul volluk komt dan kon het wel eens heel gezelli worden...
Route is easy: vanaf de Baars ri. Eindhoven (A58) bij de 1e afslag Best eraf, dan linksaf, de weg volgen onder het tunneltje door en tadaa, aan de linkerkant de CPP!
Wie gaat er allemaal komen op het Eindhovense circuit? :}
 
Laatst bewerkt:
Heeeee zondag naar maastricht! Iets gemist? Mooi rijden daar. Heb wel ff zin om ff te tuffen... binnendoor afzakken? Zeg het maar, hoe laat; moet het natuurlijk niet regenen. Met wie allemaal?
Euhhhh....je hebt niks gemist. :)
Is niks afgesproken ofzo.

'kHad zelf het idee om ff een rondje te doen daaro, maar iedereen is welkom hoor.

Wilde wel vroeg weg, rond 09:00u.
Kijk maar wat je doet. ;)
 
ff een vraagje,

Gaat er maandag eigenlijk nog iemand naar Tholen??

en wie gaat er dan ook nog naar de kickstart dag op circuit zolder volgende week?
 
Wie zijn er vanavond allemaal op de Baars?
Ik zit erover te denken om er ook eens te gaan kijken.....door het oog van mijn lens wel te verstaan! ;)
Ik wil proberen om er zo rond een uurtje of 7 te zijn mits er ook een aantal MF'ers zijn.
Anders heeft het niet zoveel nut denk ik...... *D

grtz,

Dex.

PS: Als de politie hier meeleest weten we dat vanavond dan ook gelijk.
En dan gaan we gewoon naar een alternatief toch?
 
Wie zijn er vanavond allemaal op de Baars?
Ik zit erover te denken om er ook eens te gaan kijken.....door het oog van mijn lens wel te verstaan! ;)
Ik wil proberen om er zo rond een uurtje of 7 te zijn mits er ook een aantal MF'ers zijn.
Anders heeft het niet zoveel nut denk ik...... *D

grtz,

Dex.

PS: Als de politie hier meeleest weten we dat vanavond dan ook gelijk.
En dan gaan we gewoon naar een alternatief toch?
:} :} :}
Sure!! Altijd interesse. We kunnen toch wel flink bijbestellen he?!
Ik heb evt. nog wel een aantal alternatieve bochtjes in de regio om te knippen, niet allemaal even geweldig als De Baars maar ook niet gek.
Weet je die Carpoolplaats te vinden waar we tegenwoordig staan?? Komende vanaf Breda, is dat 1 afslag verder als het viaduct van De Baars, nl. afslag Berkel-Enschot. Onderaan de afslag links, meteen na het viaduct ligt de cpp.
Tot vanavond hopelijk!! :}

Ps. kan je vanavond nog even posten of je definitief wel of niet gaat??
 
Laatst bewerkt:
Op vrijdag 06 juni 2003 09:24 schreef Haga-San het volgende::} :} :}
Sure!! Altijd interesse. We kunnen toch wel flink bijbestellen he?!

:^ , Willy wil nu eindelijk ook wel eens een actie piccie.

Kweet alleen niet of het vanavond gaat lukken maar ik ga erg mijn best doen om erbij te zijn.
 
Op donderdag 05 juni 2003 19:40 schreef Ninjabiker het volgende:Ik ben er a.s. zaterdag als het droog is s'middags
Als er veul volluk komt dan kon het wel eens heel gezelli worden...

Wie gaat er allemaal komen op het Eindhovense circuit? :}


Nou, Baarsgangers..............wie???
ff stukje rije over de mooiste bochten van eindhoven eo. bij mooi weer... :] :9
Afspreken op de cpp en van daaraf aanrije of zow.




Ik ga vanavond ook nog wel een rondje baarzen :9~
 
Laatst bewerkt:
Hmm, het loopt niet storm, ik hoop dat de meeste Baars-gangers nog Mf'en voor het 19u is... zullen nu wel allemaal aan het strand liggen of zo... ;)

Edit: Net Jedi ff gebeld, hij is dit weekend weg :( maar had wel heeeeeel graag op de foto gewild. Dus Dexter, als je nog een keer vaker op de Baars komt...
Edit2: ZXRene heeft een lekke voorvorkkeerring :(
 
Laatst bewerkt:
Wie hebben we vanavond:

-Huubke
-Steelwheel (telefonisch doorgegeven komt zeker)
-HagaSan
-Mr. Wheelies
-Yoo Willy (misschien)
-Da Blaost (misschien)
 
Laatst bewerkt:
Op donderdag 05 juni 2003 17:18 schreef PDvD het volgende:
.... dat ze een brief thuis hadden ontvangen dat ik gesignaleerd was op de Baars met een of ander moralistisch zeververhaal erbij... :s Volgende keer dat ik er gesignaleerd zou worden zouden ze acties ondernemen... :r En de keer dat me kenteken genoteerd was da was dik 2 maanden terug. Ikke blijf lekker dorgaan met :]

Begrijp ik het goed dat ze de eerste keer dat ze je weer GEWOON :? op de Baars signaleren(of geldt dit alleen voor ´t viaduct?), ze akties tegen je gaan ondernemen :? Als dat zo is geldt dat nl. m.i. voor iedereen die al een brief heeft gekregen. Schreven ze nog wat voor akties dat dan zijn, en op basis waarvan? ´t Moet niet veel vreemder worden :(

´T is discriminatie en detournement de pouvoir non de juu.
 
Ik kom sowieso vanavond even EN ik kom zometeen even kijken op een ZXR 750! *D
Dankzij mijn lokale motorfirma die me bereidwillig deze machine afstond voor een testdrive kan ik nu even lekker zelf uitproberen hoe zo'n ding nu eigenlijk rijdt. :}
Ik ga dus nu weg en zie dan straks wel wie er allemaal zijn.
Is er niemand dan heb ik in ieder geval een mooi ritje gehad.

grtz,

Dex.
 
Nou, Baarsgangers..............wie???
ff stukje rije over de mooiste bochten van eindhoven eo. bij mooi weer... :] :9
Afspreken op de cpp en van daaraf aanrije of zow.




Ik ga vanavond ook nog wel een rondje baarzen :9~
Huubke, als jij vanavond op de baars nog wat MFers vraagt of zo...?
Kijk ik vanavond nog wel ff wie er morgen allemaal :? deze kant opkomt om te gummen...

Knooppunt Batadorp ( Eindhoven/Best)
 
Laatst bewerkt:
Ik kom sowieso vanavond even EN ik kom zometeen even kijken op een ZXR 750! *D
Dankzij mijn lokale motorfirma die me bereidwillig deze machine afstond voor een testdrive kan ik nu even lekker zelf uitproberen hoe zo'n ding nu eigenlijk rijdt. :}
Ik ga dus nu weg en zie dan straks wel wie er allemaal zijn.
Is er niemand dan heb ik in ieder geval een mooi ritje gehad.

grtz,

Dex.

Dan heb je iig een goede motor om lekker te sturen op de baars ;) Hopelijk sta ik strax ook op een van je foto's. Lijkt me wel gaaf zo'n actie foto aan de muur *D . Dus Dexter, als je een groen witte ZXR 750 aan ziet komen (al dan niet vonkend) hou hem dan scherp ;) :) :}
 
Ik kom sowieso vanavond even EN ik kom zometeen even kijken op een ZXR 750! *D
Dankzij mijn lokale motorfirma die me bereidwillig deze machine afstond voor een testdrive kan ik nu even lekker zelf uitproberen hoe zo'n ding nu eigenlijk rijdt. :}
Ik ga dus nu weg en zie dan straks wel wie er allemaal zijn.
Is er niemand dan heb ik in ieder geval een mooi ritje gehad.

grtz,

Dex.

Wel verdorie, zoals je al hebt kunnen lezen in de post van Haga-San heb ik een lekke keering in mijn vork. Die ga ik zondag eerst repareren!!
Bovendien ga ik vanavond weer 3 delen van mijn kuip wegbrengen naar de spuiter....ja lieve baarskinderen.....de voltooiing van mijn project komt langzaam maar zeker in zicht.

En natuurlijk wil ik dan ook graag aktiefoto's van mijn nieuwe machine hebben, al dan niet op de Baars....dus Dexter....

Coole keuze zo'n ZXR 750!!! Welk bouwjaar?

Tot Baars!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan