de Baars

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou het bewijs is geleverd kenne we eindelijk overgaan tot het feligebeuren. ;)

party.gif
Proficiat!!
feest.gif


Maaruh...ben niet zo goed in echo's ontleden, enkelvoud?
babysmile.gif
of misschien toch meervoud?
babysmile.gif
babysmile.gif



[me]Draakje heeft ook 2 guppen Willy[/me] ;)
 
Nou, eindelijk is het zover..................................................................................................................................................................ik weet het zeker

(Afbeelding) IK BEN ZWANGER (Afbeelding)

Met andere woorden, er is een nieuwe Baarsganger onderweg. :}
Hier zijn zijn/haar foto's
(Afbeelding)
(Afbeelding)


Gefeliciteerd!!!
 
Laatst bewerkt:
gefeliciteerd met de aanstormende kleine.

Maar om vanavond naar de baars te gaan is dus niet aan te raden als er onwweer en windhozen op komst zijn :( anders was ik wel ff langsgekomen heb nu de tijd ervoor !
 
Nou, eindelijk is het zover..................................................................................................................................................................ik weet het zeker








(Afbeelding) IK BEN ZWANGER (Afbeelding)

Met andere woorden, er is een nieuwe Baarsganger onderweg. :}
Hier zijn zijn/haar foto's
(Afbeelding)[/url]
(Afbeelding)[/url]

Ook van mij de hartelijk felicitaties. Ik had het al van die man van jouw vernomen. Maar nu is de bevestiging daar! veel geluk voor de toekomst.

Wheelyfool
 
Maar om vanavond naar de baars te gaan is dus niet aan te raden als er onwweer en windhozen op komst zijn :( anders was ik wel ff langsgekomen heb nu de tijd ervoor !

Nee je hebt gelijk hoor. Met zulke windhozen kan je maar beter niet op de motor zitten. Er komen nog zat Baarsbare dagen :P
 
Nijntje en Tuupke van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik hoor het wel als er nog een mini-bike moet worden besteld he?
 
Zo ik kom er ff heeeeeeeeeeeel laat in vallen en lees nu ineens van alles ... sorry, veel weg geweest de laatste tijd.


He Nijn en Tuupke, dit is geweldig nieuws! Gefeliciteerd jullie!!! Ben blij voor jullie ... geniet ervan zou ik zeggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan