de Baars

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op maandag 02 juni 2003 17:00 schreef Mr Wheelies het volgende:PS: Foto's van de meeting in Veenendaal komen verlopig niet. mijn klapjap is nog steeds kaduc '( . Maar ze zijn wel heel leuk. Vooral die ene waar Jedi net zijn derde quarterpounder in zijn gezicht stopt, haha ;)

:9
 
Verzekering gaat binnen 2 weken 6500 euro uitbetalen *D

Zaterdag as afgesproken om naar misschien mijn toekomstige motor te gaan kijken...
Ik hoop binnenkort weer te rijden want het kriebelt flink :)
 
en als ie nu echt slim is koopt ie een mooie gixxer, maja nog jong he. achja verstand komt met de jaren, dus de gixxer komt er vanzelf wel :P
Ik heb gezien dat die gixxer eigenaars enorme hoeveelheden mac donalds voer moeten eten, kweet niet of ik dat wel aankan... :+
 
Namens Alex wil ik julie allemaal bedanken voor jullie reacties.

En in het bijzonder wil hij de persoon bedanken die tot het laatst bij hem is gebleven na het ongeluk. Ik weet niet precies wie dat is?!?!?!!?

Greetz Motormuisje

Ben met een maat van mij gebleven tot de ambulance er was. Hij zit niet hier op het forum, maar ik zal in ieder geval zijn dank doorgeven.
 
Ik heb gezien dat die gixxer eigenaars enorme hoeveelheden mac donalds voer moeten eten, kweet niet of ik dat wel aankan... :+

je zit in de war met die zx7r mannen. als je een beetje zoekt zie je ook alleen maar foto's van die lui met een hamburger in de hand. en ja, jedi heeft gewoon een hele familie met lintwormen in zn darmen, dus die jongen kan er ook niks aan doen.
maar tof zeg die koelkast. ik heb gelukkig alles zwart op wit staan ;)
 
je zit in de war met die zx7r mannen. als je een beetje zoekt zie je ook alleen maar foto's van die lui met een hamburger in de hand. en ja, jedi heeft gewoon een hele familie met lintwormen in zn darmen, dus die jongen kan er ook niks aan doen.
maar tof zeg die koelkast. ik heb gelukkig alles zwart op wit staan ;)

Fout, fout, fout!! :(
Die zx7rmannen drinken alleen maar water,dat is wel weer bewezen. :9
Kan ik het helpen dat ik gewoon zware botten heb? ;)
Nee, dan die gixxermannen.
De één besteld een hamburger zo groot dat ze hem in een koffer aanleveren en de ander besteld gewoon een pounder ipv een quarterpounder. :P
Maareh, gefeliciteerd met je koelkast Voske.
Gooi hem maar vol met bier dan komen wij hem wel ff legen. :9~
 
Fout, fout, fout!! :(
Die zx7rmannen drinken alleen maar water,dat is wel weer bewezen. :9
Kan ik het helpen dat ik gewoon zware botten heb? ;)
Nee, dan die gixxermannen.
De één besteld een hamburger zo groot dat ze hem in een koffer aanleveren en de ander besteld gewoon een pounder ipv een quarterpounder. :P
Maareh, gefeliciteerd met je koelkast Voske.
Gooi hem maar vol met bier dan komen wij hem wel ff legen. :9~

nou dan mag hetismij wel zo'n hele grote amerikaanse bestellen, anders zitten we na een half uurtje weer in cafe de houten bakkes ;)
zeker als tuupke ook meekomt hehe
 
Fout, fout, fout!! :(
Die zx7rmannen drinken alleen maar water,dat is wel weer bewezen. :9
Kan ik het helpen dat ik gewoon zware botten heb? ;)
Nee, dan die gixxermannen.
De één besteld een hamburger zo groot dat ze hem in een koffer aanleveren en de ander besteld gewoon een pounder ipv een quarterpounder. :P
Maareh, gefeliciteerd met je koelkast Voske.
Gooi hem maar vol met bier dan komen wij hem wel ff legen. :9~

Proest, L :+ L.
He Voske, wat zat er eigenlijk in die paarse hutkoffer? En da ninja heeft wel gelijk he. Aleen maar een watertje maar die gixxer mannen... Jedi had gewoon de Spinder verplaatst naar Veenendaal.

Maar nog bedankt mannen en Dragon voor de toffe (halve)dag. Volgende keer ben ik er weer bij :} .
 
Ben ik zeker voor in, moeten we eens een keer regelen met een paar man. :]

Zeg maar wanneer dan zal ik wel weer ff voorrijder zijn hier rond Eindhoven... voor 1 of 2 rondes dan want dan moet ik de echte KAWA mannen de richting naar de Mac gaan wijzen... ;) om er zelf ook te gaan happen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan