de Baars

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben vanuit veenendaal ook nog ff naar de baars gegaan en een rondje gedraaid, stonden 5 man op de baars, en 10 scootermannekes :r , daarna maar naar huis gegaan, op de MPP stonden 2 motoren, zullen wel van het zonnetje aan het genieten zijn geweest bij de druif....

Misschien dat ik vanavond nog ff ga :)
 
Net eventjes bij de Baars geweest. Er was inderdaad maar weinig volk, zowel van de toeftoef club als motoren. Wel hadden we weer veel toeschouwers in de vorm van de pliesie.


Tevens heeft er vanmiddag weer eentje het asvalt van dichter bij gezien dan gewenst |( |( Blauwe Yamaha Tundercat.
 
Net eventjes bij de Baars geweest. Er was inderdaad maar weinig volk, zowel van de toeftoef club als motoren. Wel hadden we weer veel toeschouwers in de vorm van de pliesie.
Tevens heeft er vanmiddag weer eentje het asvalt van dichter bij gezien dan gewenst |( |( Blauwe Yamaha Tundercat.
't lijkt echt menens te zijn ja, met de cops..
die Thundercat heb ik volgens mij nog zien rijden. Alles goed afgelopen of...??
 
't lijkt echt menens te zijn ja, met de cops..
die Thundercat heb ik volgens mij nog zien rijden. Alles goed afgelopen of...??
Ja, motor rechter kant afgeschreven. Verder had hij niet zoveel; schaafwond onderarm / hand. Hij was eraf gegaan in de bocht naar boven @ de Baars en is zo net voor de vangrail begint in het gras geschoven. En inderdaad reden er vele pliesies rond, zowel toeftoef als motor.
 
Kwaz na Venendaal en PPP ook nog gaan baarzen, cpp was niemand dus dan toch maar (na een paar rondjes) op het viaduct gaan staan bij 4 turkse gozers. En jawel, de pliecie komt eraan (Spocky dus da zat wel goed). Na wat ouwehoeren enzow heb ik dan ook eindelijk de felbegeerde "Waarschuwingsbrief Team Noord" mogen ontvangen :9~ . Viel me ook een beetje tegen dat er verder geen MF ers meer waren maar ok.
 
De baars gaat ten onder.....maar vanavond nog niet he? laturrr :]






ennuh HAKA923....smoel houwe :X ,
assie zowiets bij men geflikt had, had ik hem allang zn t*ringkop gekliefd!! :(
Hij doe het zelluf toch? of eigenlijk toch niet........ :?
en als ie het wel doet is het iig. te traag!!
 
Kwaz na Venendaal en PPP ook nog gaan baarzen, cpp was niemand dus dan toch maar (na een paar rondjes) op het viaduct gaan staan bij 4 turkse gozers. En jawel, de pliecie komt eraan (Spocky dus da zat wel goed). Na wat ouwehoeren enzow heb ik dan ook eindelijk de felbegeerde "Waarschuwingsbrief Team Noord" mogen ontvangen :9~ . Viel me ook een beetje tegen dat er verder geen MF ers meer waren maar ok.

waar was jij ineens? Wij kwamen in amersfoort aan en we waren je ineens kwijt?
 
Mensen,

Vanavond ben ik er ook! Vanmiddag ben ik afgetaaid ivm de hitte samen met EB, Wheels, Dragon en haga. Er was niemand op de Baars of op het viaduct. Voske belde wel dat de wouten nu continu surveilleren op de Baars idd, met motor en busje :(



En jawel hoor, Renske kwam nog langs op het terras van de Druivetros toen we een lekkere sorbet aan het nuttigen waren. :9 Hij had een goed reisje achter de rug vanuit de Eifel :]

Naar die meetings in Veenendaal ga ik niet meer, werkelijk geen klap aan en de mensen die ik daar spreek die zie ik toch wel vaker op de Baar, de Ring oid. Nee voortaan lekker rondjes draaien op ons aller Baars voor zolang mogelijk althans..

PS Wat kan Voske Vreten zeg daar bij de Mac.. *D :P

(berichtje is gedeeltelijke copy van post in veenendaal vanuit zuid-west topic)

ik kan niet wachten totdat wheels die foto van jouw dienblad online zet ;)
 
Op zondag 01 juni 2003 16:50 schreef Haga-San het volgende:Da's mooi! Ha, jammer dat Voske niet met ons mee gegaan was (voor hem dan), heeft ie mooi een sorbet gemist haha! ;) :P

ik heb niks gemist hoor, jullie hebben wat gemist ja!!
ok op de druiventros zijn jullie ook geweest net als wij, maar dat overheeerlijke ijsje bij tuupke en nijntje hebben jullie mooi weer gemist!!
 
ik heb niks gemist hoor, jullie hebben wat gemist ja!!
ok op de druiventros zijn jullie ook geweest net als wij, maar dat overheeerlijke ijsje bij tuupke en nijntje hebben jullie mooi weer gemist!!
Wij hebben thuis echt veeeeeeeeeeel lekkerdere ijsjes!!!! ;)
 
Namens Alex wil ik julie allemaal bedanken voor jullie reacties.

En in het bijzonder wil hij de persoon bedanken die tot het laatst bij hem is gebleven na het ongeluk. Ik weet niet precies wie dat is?!?!?!!?

Greetz Motormuisje
 
Was KL%#&@TE op de Baars.. ;(

Kentekens genoteerd op de MPP, waarschuwing gehad dat we maar moeten racen op Assen en niet hier en ze bleven posten op het viaduct. :(
Spocky was al langs geweest om wat te ouwehoeren maar die moest met spoed weg ineens. Hij vertelde idd dat er 4 valpartijen waren geweest in een week tijd. '(

Steelwheels ging er nog langs in de laatste ronde en daarna hebben we hem niet meer gesproken dus die weet waarschijnlijk meer. Huubke heeft het nog geprobeerd op het spinder maar daar wordt het steeds gekker met de opelclub zei hij.


De Baars gaat ten onder mensen, moeten we de boel even met rust laten oid??
 
waar was jij ineens? Wij kwamen in amersfoort aan en we waren je ineens kwijt?

Om 10 over ging iedereen ineens de bike pakken en rijden (siempie enzow ook) en ik ben met die groep meegereden richting het benzine station. Ik stond aan de linkerkant te wachten en ik zie opeens een paar MF-ers voorbijrijden. Ik denk dus: We gaan weer verder rijden. Die Harley sluit ook achter mij aan en we karren een stuk verder, ik kijk in de spiegel maar er kwamen geen aansluiters meer :( .

Opeens gaan die andere allemaal een andere kant op (naar huis dus) en rijdt ik daar helemaal remy totdat ik in mn spiegel weer een stoet rijders zie. Halen me in (o.a. Naat v.d. TCat club) dus ik voeg tussen het groepje in met de veronderstelling dat we nog naar de Mac zouden gaan. Voor ik het wist stond ik bij de PPP. Ik had n.l. helemaal geen idee naar welke Mac we zouden gaan etc. Toen ben ik van PPP naar de Baars gegaan om nog wat te sturen.
 
Drama zeg.....
Maar wat deden ze op de MPP? Waarom zouden ze daar kentekens noteren? Daar kunnen ze ons echt niks maken!
 
Drama zeg.....
Maar wat deden ze op de MPP? Waarom zouden ze daar kentekens noteren? Daar kunnen ze ons echt niks maken!

Ja, dat wil ik nu ook wel eens weten. Als ze daar gaan bekeuren ga ik procederen, ik heb namelijk het idee dat ze alle motorrijders in de buurt van de Baars willen weren, maar daar hebben ze niet de juridische middelen toe dus gaan ze bluffen zonder legitieme gronden. Niets nieuws, maak ik gehakt van.
Gaan ze natuurlijk met allerlei noodverordeningen werken. Reken maar dat ik zal checken of die op rechtsgeldige wijze tot stand zijn gekomen en of dat door de daartoe bevoegde ambtenaren is gedaan.
Ministerie van Justitie zal wel hoog inzetten en ons in hetzelfde hoekje plaatsen als de bekende straatraces. Wij racen niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat wil ik nu ook wel eens weten. Als ze daar gaan bekeuren ga ik procederen, ik heb namelijk het idee dat ze alle motorrijders in de buurt van de Baars willen weren, maar daar hebben ze niet de juridische middelen toe dus gaan ze bluffen zonder legitieme gronden. Niets nieuws, maak ik gehakt van.

wat ik heb begrepen is dat men aan et controleren was, en degene die daar bochies aan et maken was hebben ze gevolgd. kentekens hebben ze genoteerd zodat ze bij kunnen houden wie ze gewaarschuwd hebben, vandaar.
als je gewoon op de cpp bij elkaar komt kunnen ze niks doen.
 
kentekens worden genoteerd om te weten wie gewaarschuwd zijn...Ze vroegen toestemming en iemand weigerde maar dat had geen zin volgens die wout-mevrouw.
 
OK, valt dus wel mee.


Maar ze zijn gewaarschuwd. :(

Met ze bedoel ik het ambtelijke instituut.

Zojuist lees ik dat ze je dus ook noteren als je gewoon langs rijdt (als je een bochtje rijdt op een sportmotor) Wat doen ze daar mee?, krijg je dan een bekeuring?, NEE dus, maar als je nu eens verder denkt......

............. als je ooit al bent gewaarschuwd (mocht je dat al weten) en je staat op het viaduct of doet een kneedown, dan zeggen ze tegen de officier van justitiè dat ze je al eerder gewaarschuwd hebben en mark mij words, dat wordt dan dokken of inbeslagname of idd. M.a.w. ze proberen op slinkse wijze te bereiken dat ze maatregelen kunnen nemen terwijl ze je niets kunnen maken. De druppel die de emmer ........ zeg maar.

Ik begrijp ook wel dat mede het hoge aantal crashes van de afgelopen tijd, de politie tot dit soort maatregelen dwingt, maar dat betekent niet dat alles kan.
 
Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat ze niet zonder je medeweten je kenteken gaan noteren. (tijdens het langsrijden ofzo)

Op de vluchtstrook waar je net van de A58 (vanaf Breda) de A65 op rijd stond trouwens ook een blauwe Volvo. Verbaasd me niets als dat ook politie was.

Is geen lol meer aan om zo op de Baars te gaan rijden. Heb Steelwheel nog zien rijden toen iedereen al weg was. Kwam denk ik net van de CPP af waar niemand meer was. Ik reed over de boerenweg recht langs de spoorlijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan