[Edit Spider: Hier kan MF grote problemen mee krijgen dus ik heb de link verwijderd.]Kost dat ??? Ik zie dat dat een pay-per-view is...
Euh, jij reed achteraan, heb je een keer gegroet dan?
[Edit Spider: Hier kan MF grote problemen mee krijgen dus ik heb de link verwijderd.]Euh, jij reed achteraan, heb je een keer gegroet dan?
Maar volgens mij waren we die tijd net aan de andere kant van DoetinchemBij laag-keppel enzo, maar durf het niet zeker te zeggen.
Nee hoor, ik hoef hem niet meer te zien. Ik had het opgenomen en direct na terugkomst gekeken. Inderdaad een superrace!edit: ik lees net dat Ollie 'm ook nog moet zien, de uitslag maar ff verwijderd.
Ollie, geniet ervan.... superrace, echt fantastisch!
Kon Scallie het een beetje bijbenen??Mag AL 6000rpm hoor, is toch al snel 140km/h
@wolf75: bedankt dat je de uitslag niet hebt gepost, dat zou de race een stuk minder spannend maken (maar nog wel steeds ).
Half Nijmegen e.o.Wie interesseert het hier nu wat Nakano met zijn F*cking Kawa doet in Jerez.
Half Nijmegen e.o.
Euh, welke link?[Edit Spider: Hier kan MF grote problemen mee krijgen dus ik heb de link verwijderd.]
E-mail ze voortaan maar ff naar me, da's veiligerEuh, welke link?
Anyway, sorry about that, 'will keep it mind