dating

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk aan bescherming :Y

Harley_rider.jpg

Ik ook, die bank is groot zat... Mmh, bedenk mij opeens dat die bank het nieuwe onderwerp in vele topics kan worden en dat de gieter (die ik nooit begrepen heb) vaarwel kan zeggen... })
er zal maar een gieter oversteken

zoek en zij gult vinden :P

Oh joh, best slim .. Gewoon een vent opsporen met een mooie motor zodat je achterop kunt .. Bespaart je weer het geld om zelf een rijbewijs en motor te halen *D

[me="SoezieQ"]heeft het helemaal verkeerd aangepakt :+[/me]

We zijn wel heel erg gemeen he :+

Allemaal geen Harley rijders denk ik... :)

Vind het wel wat hebben...misschien een nieuw idee voor MF: MF-Dating

Zullen genoeg vrijgezellen en vrijgezellinnen (of hoe is de vrouwelijke vorm van vrijgezel :?) hier op MF zijn :)

:^

Wie opent "MF-huwelijksbureau Deeltje 1" ?

[afbeelding]

Doe dan wel gelijk even een fotootje erbij!

Hahaha die foto heb ik gemaakt!! :P Ik werk namelijk als stage bij MotoDrive. Misschien kan je eens op onze site kijken (www.motodrive.tv/dating) daar hebben we een onderdeel dat (hoe toepasselijk) "dating" heet en daar kan je je registreren, etc.

Ik bedoel dit niet als reclame voor onze site maar als hulp missharley uiteraard ;)

Hahaha die foto heb ik gemaakt!! :P Ik werk namelijk als stage bij MotoDrive. Misschien kan je eens op onze site kijken (www.motodrive.tv/dating) daar hebben we een onderdeel dat (hoe toepasselijk) "dating" heet en daar kan je je registreren, etc.

Ik bedoel dit niet als reclame voor onze site maar als hulp missharley uiteraard ;)
Oeps, er is iets mis gegaan...
De opgevraagde pagina, "/dating)", kon niet gevonden worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan