Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, niet officieelkan een yamaha yzf 600 oftewel thundercat ook worden afgevoer naar 25kw?
Ik kan namelijk een zwarte uit 1997 krijgen met 31000km op de teller.
weet iemand wat deze ongeveer moet opbrengen?
rond de 4500-5000 euriwat is een nette zwart grijze thundercat uit 97 waard met 31000 op de teller ?
Da's ook wat. En wat als je de begrenzing er af wil halen? Moet je dan het kentenbewijs laten veranderen, wat een toestand. Of blijft de motor voor de rest van zijn levensduur een 25kw begrensde motor? Is dat het idee erachter? Is er ergens informatie op dit forum wat een licht rijbewijs is en al dat soort informatie just curious hoe dat gaat in nederland. Ben 12 jaar weg.
Als je hem weer ontgrenst moet je weer je kentekenbewijs aan laten passen.
het idee achter de 25Kw regeling: dat jonge beginners niet meteen met een PK-kannon de weg op kunnen.
de regeling is als volgt: als je voor je 21ste je motorrijbewijs haalt kun je alleen een 25Kw rijbewijs krijgen, dit rijbewijs is 2 jaar geldig en daarna wordt het automatisch een onbegrenst rijbewijs. je moet dus 2 jaar begrenst rijden. dat betekent het volgende:
op je 18e rijbewijs halen = tot je 20ste begrenst
op je 20ste rijbewijs halen = tot je 22ste begrenst
op je 21ste rijbewijs halen = onbegrenst
ze hebben de grens voor de keuze op examens op 21 jaar gezet, doe je dus licht examen (ookal ben je 41 ) moet je verplicht 2 jaar licht rijden, je mag al lessen met je 20, ook op een zware motor maar je examens moeten dan op een lichte motor plaatsvinden.dat wist ik ook niet van dat 20e beginnen tot 22jaar 25 kw. en dat van 18 to 20.
ik vind et een beetje raar maar weet je dat echt heel zeker?? gewoon vraag. ik kan et mis hebben. ik dacht altijd dat het tot 21 begrenst is en daarna losss.. maar dat van 2 jaar wist ik nie. nou ja ik zal et wel fout hebben heb tenslotte ook nog geen rijbewijs he.