Custom seats

Delcasa

Die hard MF'er
12 jul 2011
642
2
Amsterdam
Voor mijn FZX700 ben ik opzoek naar een adres in NL waar ik mijn zadel kan laten herbouwen. Ik vond deze site in de UK Seat Recovering voor schappelijke prijzen maar shipment hakt er in.
De zoek functie leidde me naar een meneer in Duitsland maar daar gaan de prijzen snel over de 200 euro voor vergelijkbaar werk. Iemand bekend met een goede doe-het-zelfer waar ik mijn zadel kan inleveren?
 
Weet niet waar je woont, maar in Den Haag zit Tijgerleathers, en zo zijn er in NL nog een hoop.
Iets met .... Upholstery, in Amsterdam en Alkmaar zitten er nog een aantal. Ga eens naar Facebook en De Motorrijder, daar lees je ook veel over het aanpassen van zadels.
 
Voor mijn FZX700 ben ik opzoek naar een adres in NL waar ik mijn zadel kan laten herbouwen. Ik vond deze site in de UK Seat Recovering voor schappelijke prijzen maar shipment hakt er in.
De zoek functie leidde me naar een meneer in Duitsland maar daar gaan de prijzen snel over de 200 euro voor vergelijkbaar werk. Iemand bekend met een goede doe-het-zelfer waar ik mijn zadel kan inleveren?
Mj seats in Ten Boer (bij Groningen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan