Collin Veijer

True, dat zou voor de Nederlandse motorsport zeker heel goed zijn. Maar ik haak af als we op Assen, Zandvoort toestanden krijgen met dj's, gemaakte vrolijkheid en de polonaise. Gewoon niet mijn ding. Maar zover is het nog niet, dus voorlopig maar genieten van het moment :Y
Motorsport zal (hopelijk) nooit zo'n hype worden als F1, omdat de gemiddelde Nederlander zich veel meer kan vereenzelvigen met een autosport dan met een motorsport
 
Hoeveel hadden die "oud racers" over Veijer te melden aan het begin van het seizoen ? Of toen ie in Spanje reed ? Spraken ze zich toen ook al uit maar kwam het nooit in de media ? Bij mij komt het nu over als aandelenhandelaren die achteraf vertellen waarin je voorheen had moeten beleggen.
Nu neem ik Barry serieuzer dan Wil Hartog wbt. Collin.
Dat Hartog nog niet begon over: "racen leer je op stratencircuits."
 
True, dat zou voor de Nederlandse motorsport zeker heel goed zijn. Maar ik haak af als we op Assen, Zandvoort toestanden krijgen met dj's, gemaakte vrolijkheid en de polonaise. Gewoon niet mijn ding. Maar zover is het nog niet, dus voorlopig maar genieten van het moment :Y
Denk niet dat het zo'n vaart zal lopen.
 
Pedrosa heeft nooit Moto3 gereden.
Dezelfde GP klasse waar Veijer en Rossi mee worden vergeleken.
Equivalent van inderdaad. :')

We hadden een Spaanse schoonmaakster op de zaak in 2003/2004.
Vandaar ik het nog zo goed terughaal.
Dolores, wat een prachtvrouw was dat.
Kon altijd leuk praten over "weer winst voor Pedrosa dit weekend."
Spaanse trots. 8-)
Veegde je hele werkbureau op een hoop terwijl je nog riep: "Dolores!!!"
Dan kon je de administratie en werkorders weer opnieuw sorteren.
Helaas niet meer onder ons.
 
Laatst bewerkt:
Nu neem ik Barry serieuzer dan Wil Hartog wbt. Collin.
Dat Hartog nog niet begon over: "racen leer je op stratencircuits."
Barry was natuurlijk ook al heel lang bondscoach tot en met vorig jaar en heeft het allemaal van dichtbij meegemaakt in tegenstelling tot een long time pensionado. :Y
 
  • Eens
Waarderingen: Qken
:^ Sinds je hier zoveel mensen dagelijks met zoete drankjes merch ziet lopen op straat, ben ik juist minder vaak mijn Motor gerelateerde merch gaan dragen. Echter is dat van mij ook krom, maar vind het gewoon minder leuk. Verder hoop ik dat straks deze gekte bij Collin uit blijft.
Daar hoef je niet zo bang voor te zijn. Ook al zou Collin doorstoten naar de motogp en het goed doen. Motorsport is gewoon minder populair en heeft veel minder aanzien dan de F1. We zouden er wellicht aardig wat fans bijkrijgen. Wat goed is voor de Nederlandse motorsport en vooral voor het TT circuit. Het circuit moet het hebben van de grote evementen zoals de TT. Hoe meer bezoekers des te beter het is voor het bestaansrecht van Assen. Er is een tijdje een dalende tendens geweest meen ik qua bezoekers aantallen en daar moeten we dus niet naar toe.
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Ik heb nog nooit naar een F1 wedstrijd gekeken.
Michael Schumacher is de laatste die ik zag
Maar door een drukke baan en de vele rondes die ze in optocht rijden ging ik uit overmacht eerst offertes maken tijdens de F1 op zondag..
En van lieverlee viel ik de rest van het seizoen in slaap op de bank.
Niets boeiends gemist. :+
 
Michael Schumacher is de laatste die ik zag
Maar door een drukke baan en de vele rondes die ze in optocht rijden ging ik uit overmacht eerst offertes maken tijdens de F1 op zondag..
En van lieverlee viel ik de rest van het seizoen in slaap op de bank.
Niets boeiends gemist. :+
Vond de Senna - Prost periode ook boeiender. Toen races in de pits gewonnen werden door briljante tactieken van Brawn & Schumacher vond ik het minder boeiend worden. Maar deze race was dan weer wel vermakelijk om te zien. Vooral die kwaaie kop van Schumi toen zijn race erop zat:

 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan