Collin Veijer

Wat ontzettend mooi! Zo knap van Veijer. Mijn week kan niet meer stuk.
24 juni 1989, ik weet het nog als de dag van gisteren. Hans Spaan op Assen, i was there 😎 ook zo'n moment
/me was daar ook als 12-jarig manneke.

Mijn pa zei nog dat ik iets heel bijzonders meegemaakt had. Om deze overwinning van Veijer even in perspectief te plaatsen. Ongelofelijk wat Veijer laat zien.
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk dit.
Hij had gezegd dat hij Sasaki niet meer ging beschermen en houdt woord.
De commentatoren op MotoGP.com maar zeggen dat Collin zo goed bezig was om Sasaki te helpen, en ik maar schreeuwen naar dat beeldscherm. DAT DOETTIE NIET. DIE GAAT VOOR DE OVERWINNING. *O* *O**O**O*
Sasaki wist uit nijd opeens niet meer hoe zijn teammaat heet.
 
Heerlijk dit.
Hij had gezegd dat hij Sasaki niet meer ging beschermen en houdt woord.
De commentatoren op MotoGP.com maar zeggen dat Collin zo goed bezig was om Sasaki te helpen, en ik maar schreeuwen naar dat beeldscherm. DAT DOETTIE NIET. DIE GAAT VOOR DE OVERWINNING. *O* *O**O**O*
Sasaki wist uit nijd opeens niet meer hoe zijn teammaat heet.

Collin Veijel!!! :+
 
Het is niet eindelijk wint hij nee het is feitelijk nu al als nieuwkomer🥳🥳🥳wat gaaf is dit.
Wat gaat er nog komen😃😃😃
Dat Sasaki als teamgenoot ergens baalt is begrijpelijk...😑
 
Laatst bewerkt:
Voorafgaand aan de race had Servus TV nog een mooi item over Collin. Perfecte timing of voorgevoel *O*
 
Na een dagje laminaat leggen en alle media mijden net de race gezien!! Iedereen in huis stond me raar aan te kijken dat ik helemaal los ging!
Wat een geweldige race, de nummers 1 en 2 van het kampioenschap achter zich gehouden! Je zag duidelijk een verschil in bochtensnelheid. Die peuters van 20 kilo kruipen in het rechte stuk ernaartoe, maar anders…. Bye bye Veijer!
 
Gisteren om kwart voor 5 het wekkertje maar gezet, want het zal toch niet zo zijn, mocht hij gaan winnen, dat ik het zou missen. En inderdaad het was de moeite meer dan waard, vriendin kwam iets na half 6 maar eens kijken wat er aan de hand was, en waarom ik zo aan het juichen was.
Het Wilhelmus, tijdens een GP voor motoren, wie had dat hier ooit nog durven dromen.

1990 was mijn eerste TT, vrijdags naar de training, maar vanaf 1991 dat ik het echt ben gaan volgen. Waar we het moesten doen met een podium, 3e plekken vooral, Zeelenberg, Bodelier, Bendsneijder, dat was het wel zo'n beetje, dan reken ik de Thunderbike overwinning van Jeffrey de Vries niet mee tijdens een TT.

Dan nu eindelijk een overwinning, iets wat er de laatste GP's al aan zat te komen, Veijer is op dit moment ook de sterkste rijder in het Moto3 veld, misschien een gekleurde bril op nu. Maar echt ben benieuwd wat er nog meer in gaat zitten voor hem.
 
Uitgerekend deze GP, waarom de dag na 11-11 (medelimburgers snappen me wel)? Het was én te laat en té beschonken om zo vroeg op te staan. en nadat ik uitgebrakt was, mijn fiets teruggevonden had bij de kroeg en katerontbijt had geregeld ziggo-replay aangezwengeld.

Buiten de fantastische overwinning om heeft het Intact GP team gewoon een fantastische race opgebouwd. Collin heeft denk ik de hele race netjes in dienst gereden en Masia goed afgestopt. Dat Sasaki dan niet de vuist kan of wil maken in de laatste rondes om de kar écht te trekken is niet Collin zijn probleem. Zoals we dat hier aan de maas zeggen: suikerkoekjes worden niet gebakken. Volkomen terechte overwinning, Masia afgestopt en Ayoemoe heeft 4 punten goedgemaakt op de spanjaard. job well done!
 
Gisteren de 3 terug gekeken.
In de ochtend (nog niets afwetend van zijn overwinning) zelfs nog dwars door Staphorst gereden terug richting huis.

Was daar iig niets te merken wbt Veijel :/
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan