Zot
De botte fuckman
- 28 mei 2002
- 42.056
- 6.215
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
accu misschien aan de slechte kant
dan heeft ie net genoeg om de startmotor rond te laten draaien maar niet meer genoeg over voor de ontsteking !!!(is mij dus gebeurd)
Dan vonktie dus niet! (zie punt 3)
Volgende lijstje: een lijstje met mogelijke oorzaken van de punten die Ro hier noemt
Benzinekraan is dan Punt 4.1Benzine kraan open?
Zekeringen ok?
Op zondag 20 oktober 2002 09:39 schreef de ex zot het volgende:
Omdat er steeds vragen blijven komen over niet startende motorfietsen, hier een checklistje voor als de startmotor wel draait, maar de motor niet aanslaat.
2 Staat de killswitch goed?
Op zondag 20 oktober 2002 10:50 schreef Rage het volgende:
In versnelling EN standaard uit??
Vreemd genoeg bestaan er ook nog fietsen die je aan moet trappen... En dan gaat het verhaal weer wel op...Op zondag 20 oktober 2002 17:03 schreef Yzf1kr het volgende:Als de killswitch verkeert staat zal de startmotor ook NOOIT draaien.
Foutje bedanktZie bovenstaand verhaal
Op zondag 20 oktober 2002 17:03 schreef Yzf1kr het volgende:Als de killswitch verkeert staat zal de startmotor ook NOOIT draaien.
Foutje bedanktZie bovenstaand verhaal
Op zondag 20 oktober 2002 09:39 schreef de ex zot het volgende:
5 Loopt ie op ether?
Er zijn ook motoren waarbij de startmotor wel draait als de kilswitch verkeerd staat. Raar maar waar.
bij mn sp1 is het zo en de blade deed het ook. volgens mij bij alle honda's wel?!?
Heel goed mogelijk dat de startmotor ronddraaid en toch niet voldoende vonkt om te starten. Vraag maar aan RDZ.
kan ook zijn dat er wel een vonk is maar dat het startmotor toerental telaag is om aanteslaan. heb het een keer meegemaakt.Dan vonktie dus niet! (zie punt 3)
Volgende lijstje: een lijstje met mogelijke oorzaken van de punten die Ro hier noemt
Dat bedoel ik dus ook . Nog een goeie: buiten de cilinder wel vonken en binnen niet...
Dan vonktie dus niet! (zie punt 3)
Dan draait de startmotor niet volgens mij.
Ro