Gefeliciteerd man! Gewoon verkopen die rommel, en zeggen dat het een BMW is, die brengen meer op.
hij staat nu inderdaad op marktplaats
....en dan dus nog als Chang-Jiang ook....
Bieden vanaf 4500 pleuro.....
Best veel voor zo'n modern stuk techniek, wat geef je als reden op dat je hem met 14 km verkoopt?
ik vind de motoren errug mooi maar ik heb laatst iemand gesproken die had na 40km al een kapotte versn.bak, dat zijn toch dingen die je zlfs met een rus niet meemaakt...
't Was maar een geintje Erwin!
Ja maar wel bikkelhard, ik ben er echt helemaal van in de war
Heb ik ook gehoord, deze man had 'm tijdens de rit vanuit een hoge versnelling in z'n achteruit geflikkerd en dat vindt de Chinees idd geen strak plan.
K'heb net m'n kenteken van de RDW binnen gekregen, m'n plaatje kan besteld worden en dan gas, ja ik wil vol gas man
En Ralfie ze bedoelde al die tijd de zijspanBAK
BTW jij ook naar BOT ?
K'heb net m'n kenteken van de RDW binnen gekregen, m'n plaatje kan besteld worden en dan gas, ja ik wil vol gas man
nopeBTW jij ook naar BOT ?
Ik m'n Chang verkopen NOOIT!!!!
Als ik er klein geld van kan maken dan wordt ie link hé!
Nee serieus, hij hoeft niet weg ik vindt 'm nog steeds woest aantrekkelijk hoor!, sterker nog van m'n zoon (4 jaar) mag ie niet weg (hij noemt de motor onze gele Chinees)
Het probleem zit 'm meer in; ik vindt zoveel leuk (heb bv een leuke Heinkel scooter gezien / Moto Guzzi met span / een BMW met span ....)
Heb ik ook gehoord, deze man had 'm tijdens de rit vanuit een hoge versnelling in z'n achteruit geflikkerd en dat vindt de Chinees idd geen strak plan.
BTW jij ook naar BOT ?
nee meneerWat NOPE??
[
Dusse, die 14 km zijn er binnenkort 14.000 ?
[
Dusse, die 14 km zijn er binnenkort 14.000 ?
en dan even zelfde lange ritje als met de Z1000