Chang is in the hous (fotoshoot)

Tataratatata!!!! en wie is wederom een gelukkig man?
IKKE!!!
Chang is official on the road :+ :+
Kenteken is rond, is da goed nieuws of nie?
Volgende dilemma, verkoop ik 'm en importeer er weer 1 of meer? of rijd ik 'm gewoon lekker zelf?
full

Nog ff met flikkie hier wezen spelen (ook mooi)

Gefeliciteerd man! Gewoon verkopen die rommel, en zeggen dat het een BMW is, die brengen meer op :+ .

Bieden vanaf 4500 pleuro.....

Best veel voor zo'n modern stuk techniek, wat geef je als reden op dat je hem met 14 km verkoopt?

Ik m'n Chang verkopen NOOIT!!!! O-)
Als ik er klein geld van kan maken dan wordt ie link hé!
Nee serieus, hij hoeft niet weg ik vindt 'm nog steeds woest aantrekkelijk hoor!, sterker nog van m'n zoon (4 jaar) mag ie niet weg (hij noemt de motor onze gele Chinees)
Het probleem zit 'm meer in; ik vindt zoveel leuk (heb bv een leuke Heinkel scooter gezien / Moto Guzzi met span / een BMW met span ....)

Bieden vanaf 4500 pleuro.....

Best veel voor zo'n modern stuk techniek, wat geef je als reden op dat je hem met 14 km verkoopt?

Euh,..............................................(beetje) winst?

ik vind de motoren errug mooi maar ik heb laatst iemand gesproken die had na 40km al een kapotte versn.bak, dat zijn toch dingen die je zlfs met een rus niet meemaakt...

Heb ik ook gehoord, deze man had 'm tijdens de rit vanuit een hoge versnelling in z'n achteruit geflikkerd en dat vindt de Chinees idd geen strak plan.

Heb ik ook gehoord, deze man had 'm tijdens de rit vanuit een hoge versnelling in z'n achteruit geflikkerd en dat vindt de Chinees idd geen strak plan.

Pf, ik dacht dat die Chiang-bakken zoveel beter waren ;) .

K'heb net m'n kenteken van de RDW binnen gekregen, m'n plaatje kan besteld worden en dan gas, ja ik wil vol gas man :Z

En Ralfie ze bedoelde al die tijd de zijspanBAK ;)
BTW jij ook naar BOT ?

K'heb net m'n kenteken van de RDW binnen gekregen, m'n plaatje kan besteld worden en dan gas, ja ik wil vol gas man :Z

BTW jij ook naar BOT ?

NICE!!!

:}

Ik m'n Chang verkopen NOOIT!!!! O-)
Als ik er klein geld van kan maken dan wordt ie link hé!
Nee serieus, hij hoeft niet weg ik vindt 'm nog steeds woest aantrekkelijk hoor!, sterker nog van m'n zoon (4 jaar) mag ie niet weg (hij noemt de motor onze gele Chinees)
Het probleem zit 'm meer in; ik vindt zoveel leuk (heb bv een leuke Heinkel scooter gezien / Moto Guzzi met span / een BMW met span ....)

Zucht... een Heinkel scooter, dat is idd bijna mooier dan een chang-span. (kom maar, kom maar, kom maar)

Misschien staat er bij de achteruit een 'R' van race ?

BTW jij ook naar BOT ?

Dusse, die 14 km zijn er binnenkort 14.000 ?

[
Dusse, die 14 km zijn er binnenkort 14.000 ?
[/quote]

:^ en dan even zelfde lange ritje als met de Z1000 8-)

Terug
Bovenaan Onderaan