TeamHeronSuzuki
Two Stroke or No Stroke
- 2 okt 2006
- 41.299
- 24.561
Brommers zijn duur op het moment.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tis ook,en vooral, wat een gek er voor geeft.Brommers zijn duur op het moment.
De tering… daar weten ze ook van prijzen zeg , een halve ss50 zonder blok en kenteken €1250
Ik ken ze ja
Een golfbeweging vermoed ikIk vraag me af.. mensen met geld willen een motor/brommer uit hun jonge jaren.. De mensen die op de jaren '50 en 60 motoren reden, zijn aan het uitsterven..
Wat zal dat doen met de prijzen van die 'prachtige' Engelse klassiekers e.d?
En de prijzen van jaren '70 en '80 motoren?
Wat ik gezien heb op de diverse beurzen is de prijs van deze range motoren (50/60) langzaam maar zeker aan het zakken.Ik vraag me af.. mensen met geld willen een motor/brommer uit hun jonge jaren.. De mensen die op de jaren '50 en 60 motoren reden, zijn aan het uitsterven..
Wat zal dat doen met de prijzen van die 'prachtige' Engelse klassiekers e.d?
En de prijzen van jaren '70 en '80 motoren?
Klopt helemaal, de zeg maar "woon/werk" motoren uit de jaren 50/60 zijn in prijs aan het zakken, zeker in de UK.Wat ik gezien heb op de diverse beurzen is de prijs van deze range motoren (50/60) langzaam maar zeker aan het zakken.
70/80/90 is nu booming (de ietswat bijzondere types zeker)
Zo heeft iedereen wat.Ik heb de leeftijd om die dure kreidlers mooi te vinden , maar ik heb er niks mee
Blij dat ik op mijn 17 de eindelijk motor kon gaan rijden
En je eigen toegenomen gewichtIk nog net niet, maar zou toch graag weer een MB5/MB8 (motorkenteken) willen hebben, ik vrees alleen dat dit vreselijk tegen gaat vallen vanwege het totale gebrek aan koppel.
Nou ik kon aardig overweg met mijn 1,93 (jawel) en 70 kg.hahaha indd... ik vrees dat het gewicht niet eens een groot probleem is, meer die 1,93m lengte
En vooral op een oude ,lichte brommerGisteravond geconfronteerd met een sportmaatje(..) van mijn lengte, doch ik denk 130-140 kg en alsnog heel fluks en dartel met voeten & lijf? Da's best raar hoor!