(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 56

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gespot
Motozoom amsterdam een '02/'03 R1 rond een uur of 2

A9 te hoogte van Schiphol/leijnden een beigeisch nissan ?Note? volgens mij was de spot wel duidelijk

:W
 
Vandaag rond tien voor zes een oudere BMW (K100RS achtig) gespot bij het Amstelstation. Jij kwam net aanrijden en ik stond aan de andere kant van het speeltuintje naast m'n motor. :W
 
Laatst bewerkt:
Gespot
Motozoom amsterdam een '02/'03 R1 rond een uur of 2

A9 te hoogte van Schiphol/leijnden een beigeisch nissan ?Note? volgens mij was de spot wel duidelijk

:W
Ha yes dat was ik :)
Grappig was dat ik half uurtje daarvoor een GSClub sticker boven de MF sticker had geplakt dus wist niet zeker van welk forum ^^.

Spot was zeker duidelijk :W
 
Laatst bewerkt:
MIsschien een beetje een nutteloos spotje omdat ik geen idee heb wat voor motor of welke kleur hij had. Maar de eigenaar zal vast weten dat het die van hem/haar is.

Hij stond geparkeerd op Schiphol naast het Rivium 2.
Ik was te druk bezig met het uitvinden waar ik heen moest. Maar ik heb gewoon ergens de irritante eigenschap dat ik indien nog mogelijk motor kentekenplaten op stickers moet controleren :)

Bij dezen dus gespot. ofzo.. :)
 
Rond 12uur, A7 richting afsluitdijk, een zwarte motor met MF sticker. Ik kon niet goed zien wat voor motor het was, een tour motor met twee lampjes achter. Ik zat rustig te tuffen in de koekblik... :W
 
Gespot: Wit-rood-zwarte GSR met lichtgevend gele accenten. Op de Kruithuisweg in Delft rond 17.15. Je had denk ik oordopjes in :P Ik zat in de donkerblauwe dierenambulance.
 
Vanochtend gespot:suzuki met kenteken MD-NS-54. Naja eigenlijk hij mij :P Je kwam naast mij rijden op de A20 rechtsafgaand richting A4 en wees naar je eigen kentekenplaat met sticker erop. :W
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag rond half 2 in Scheveningen. Een BMW met belgisch kenteken en op het spatbord een ronde autosticker. Je reed voor me langs op de rotonde (richting de Westduinweg). Ik kwam vanaf de Treilerdwarsweg op een zwarte TDM. Was wat druk met m'n handen aan het stuur dus kon je vriendelijke zwaai niet beantwoorden met meer dan een knik.

Bij deze alsnog :W
 
Vanmiddag rond half 2 in Scheveningen. Een BMW met belgisch kenteken en op het spatbord een ronde autosticker. Je reed voor me langs op de rotonde (richting de Westduinweg). Ik kwam vanaf de Treilerdwarsweg op een zwarte TDM. Was wat druk met m'n handen aan het stuur dus kon je vriendelijke zwaai niet beantwoorden met meer dan een knik.

Bij deze alsnog :W

Was ik.
ik zag je knikken.

met dit weer had ik de hele middag wel willen rijden..
Straks nog ff rondje.
 
Vanmiddag tussen 16:15 en 16:35:
Jij had mij gespot ( zei je zelf ook als eerste ) onder de thoolse brug en ik stond stil met de andere rijder.
Jij was aan het hardlopen zag ik ( en groot gelijk ook ). Je zei dat je uit Halsteren kwam, maar weet je naam even niet meer van het forum hier.

2x gespot in een week :Y
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag tussen 16:15 en 16:35:
Jij had mij gespot ( zei je zelf ook als eerste ) onder de thoolse brug en ik stond stil met de andere rijder.
Jij was aan het hardlopen zag ik ( en groot gelijk ook ). Je zei dat je uit Halsteren kwam, maar weet je naam even niet meer van het forum hier.

2x gespot in een week :Y

Yep, dat was ik. Het was lekker weer om te hardlopen, en ook om motor te rijden. Leuke GS500 heb je trouwens. Fully dressed, is gewoon een complete tour/reismotor zo!
 
De kuip aan de onderkant is niet 100% goed meer ( scheurtjes en stukje gebroken. Voor de rest idd een tourmotor die aardig wat benzine kan drinken. 1 op 16 a 17 is normaal hier.
 
Vanmiddag om ong. 14:45 uur bij de sluis in het A'dan Rijnkanaal een groene yamaha diversion met xenonkoplamp en sticker op de plaat. Bestuurder had een camera aan de helm.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan