(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 56

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zowaar weer een spotje. Rond 17:30 een grijs / zwarte BMW op de A10 west bij Amsterdam. Ik reed op een zwarte Buell X1 zonder sticker. Je zat een tijdje achter me :o
 
Gespot bij politieburo Houtmankade te Amsterdam
De oranje uitvoering van een KTM 990 SM

Gespot!

goede smaak in motoren heb je ;)
 
Kan al wel een tijdje hoor kom elke keer langs jouw straat gereden als ik ga.
Maar jij bent vroeger weg dan ik. Tenminste ik geloof. Dat ik je regelmatig hoor vertrekken sochtends ☺️

Zou zomaar kunnen ;)

Maar ik kan je vanaf hier toch niet zien - woon aan het einde van de straat :P Dus ik kan de doorgaande weg niet zien.
Wanneer vertrek je normaal gesproken zo'n beetje dan?
 
Vandaag in Diemen op de Eekholt een zwarte R1 met sticker gespot. Je bent drie keer langs komen rijden. Om 11:00, 13:56 en 14:15. Afgezien van brommers spotten ben ik verder hard aan het werk. :+
 
Vanmorgen afslag Hoofddorp.

Wobbert met een lekker muziekje aan :) Ik stond naast/voor je bij het stoplicht richting Schiphol-rijk. Draaide mij nog om . maar realiseerde mij dat ik nog geen sticker op deze motor heb... :)

Normaal neem ik de volgende afslag, Hoofddorp-noord) maar deze heeft veel meer bochten, ik denk dat ik die vaker neem :)


:W
 
Zou zomaar kunnen ;)

Maar ik kan je vanaf hier toch niet zien - woon aan het einde van de straat :P Dus ik kan de doorgaande weg niet zien.
Wanneer vertrek je normaal gesproken zo'n beetje dan?

Normaal gesproken pas rond half negen, maar de komende 3 weken rond 8 uur ligt eraan hoe laat de oppas er is :+
 
Gistermorgen, rondom 6 uur op de afslag Schiphol komende uit zuidelijke richting! Ik zat ingeblikt omdat de auto 's middags langs de garage moest en ging richting departures, jij ging of naar schiphol centrum of naar cargo om daar te werken.
Kenteken: MT-ZV-**
 
Vanmorgen afslag Hoofddorp.

Wobbert met een lekker muziekje aan :) Ik stond naast/voor je bij het stoplicht richting Schiphol-rijk. Draaide mij nog om . maar realiseerde mij dat ik nog geen sticker op deze motor heb... :)

Normaal neem ik de volgende afslag, Hoofddorp-noord) maar deze heeft veel meer bochten, ik denk dat ik die vaker neem :)


:W

Sticker of niet, volgende keer kan ik je spotten :Y
Jep, is een lekker bochtje maar vaak rijdt er een suffe automobilist(e) in de weg...
:W
 
Gisteren, rond half 8 in de ochtend, bijna vanaf je huis, door Hommerts, via spannenburg, Sint Niek, Joure en na Heerenveen uit het zicht geraakt, de grijze Yamaha Fazer van de buurman, MZ-20-** :W
(ik zat je achterna in het zwarte koekblikje van de Bayerische Motor Werken, en reed te hard)
 
Zowaar weer een spotje. Rond 17:30 een grijs / zwarte BMW op de A10 west bij Amsterdam. Ik reed op een zwarte Buell X1 zonder sticker. Je zat een tijdje achter me :o
Stond je toevallig met je buell @ WG PLein? Heb er daar 1 zonder stikker zien staan :+ (overdag eventjes geparkeerd, liep 's middags een rondje, toen zag ik hem staan)
 
Laatst bewerkt:
Amsterdamsestraatweg in Baarn, MT-VD-75 een blauwe Suzuki SV650 S, ik reed op een zwarte SV650 Naked. Ik groette je tijdens het voorsorteren naar rechts en daarop besloot je naar voren te kruipen en terug te groeten :W
 
Gisteren, rond half 8 in de ochtend, bijna vanaf je huis, door Hommerts, via spannenburg, Sint Niek, Joure en na Heerenveen uit het zicht geraakt, de grijze Yamaha Fazer van de buurman, MZ-20-** :W
(ik zat je achterna in het zwarte koekblikje van de Bayerische Motor Werken, en reed te hard)

Haha, had je al in de gaten toen we voor het stoplicht stonden te wachten :) Mis overigens wel iets blauws achter op je zwarte BMW, of zitten die alleen op je :] Reed ook te hard, maar bij checkpoint Heerenveen was ik op tijd en kon ik rustig aan doen.
 
Om 17:51 bij knooppunt Hoevelaken.

Een rode motor (oeps merk even niet gezien, beetje druk om mij heen :$ ) maar zag je MF stikker.
MV-GS-** Je kwam van richting Utrecht en voegde uit van de A28 naar de A1

Nog even gezwaaid naar elkaar.

:W :W
 
Bij Opsporing Verzocht net 1 geloof ik, iets van een cb500. Zal eens kijken of ik de beelden kan vinden
 
Amsterdamsestraatweg in Baarn, MT-VD-75 een blauwe Suzuki SV650 S, ik reed op een zwarte SV650 Naked. Ik groette je tijdens het voorsorteren naar rechts en daarop besloot je naar voren te kruipen en terug te groeten :W
:W
Ook gespot. Rode sv650 1st gen bij gebouw AC 11...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan