(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 55

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net (8:25) een spot bij het kruispunt voor Zuidplein, Rotterdam. Je stond tussen de twee rijen voor rechtdoor, zwarte motor, zwarte jas, witte reflectie lijn erin. Verder ging het net te snel om meer details te kunnen geven, zga nog net de sticker op je kenteken :)
 
Nu net (13:15) op de A20 een Belgische motor met een ovale blauw MF sticker onder het kenteken op t spatbord. Je had een fluor helm en een zwarte jas geloof ik. Volgens mij reed je iets van een bmw ofzo, ik zat in de vrachtwagen.Gespot!
 
Bij dezen een hele vage spot:

Vanochtend om 8.15 uur op de A10 West in noordelijke richting (Vanaf afslag S106 naar afslag S102) reed je ter hoogte van de afslag S103/S104 op de meest linker strook. Ik kon de (kleur van de) motor niet goed zien, maar nog wel de MF-sticker. Ik reed op de afslag.
 
Laatst bewerkt:
Zojuist op de A27 thv Breda ri het noorden.
Een chopper (sorry niet in bekend) met daarop een man in textiel pak met jet helm. Daarin zag ik een opvallend grijs baardje.

Ik zat in de blauwe Opel Astra die toeterde en aan het lucht typen was een een gas beweging maakte.
Dus ja ik spoor niet, maar wou duidelijk maken dat je gespot was :P
 
Net vanaf mijn ZX6r op de A20

MH-**-99 een gele suzuki die ook door de rook moest...

Wie o wie ??
 
Een gele TL1000R of S op de Maaspoortweg in Den Bosch afgelopen middag. Ik kwam je tegemoet en knikte ipv zwaaien ivm het stoplicht wat eraan kwam. Kenteken niet kunnen lezen helaas.
 
Dinsdag 30 september, rond een uur of kwart voor 2, een KTM (met sticker) op de A4 richting Amsterdam (ter hoogte van Hoofddorp)!
 
rond een uurtje of twaalf denk ik op het kruispunt van de neherkade met de rijswijkseweg in Den Haag een VTR met duo gespot :W
 
Al meerdere malen gespot en ook eens geroepen, maar nu met foto:

Op de witte de withstraat in Rotterdam, een rode fazer met bos pijp :W

full
 
Van middag gespot in Alblasserdam bij de Masterfood. ( 15.45)
Waren twee motoren waarvan eentje met sticker.
Vraag me niet naar details, die weet ik niet meer. Enige dat ik met zekerheid kan zeggen is dat één van de motoren zijkoffers had.
Volgens mij zaten jullie op het terras.
Ik was undercover in een Golf Station.
 
vanmiddag in Haarlem een soort ratbike met aan de zijkant stickers met wop wop wop erop.
De bestuurder had zo'n grote baard dat zijn helm niet dicht kon :+
Je had trouwens niet bepaald veilige kleding aan.
 
Van middag gespot in Alblasserdam bij de Masterfood. ( 15.45)
Waren twee motoren waarvan eentje met sticker.
Vraag me niet naar details, die weet ik niet meer. Enige dat ik met zekerheid kan zeggen is dat één van de motoren zijkoffers had.
Volgens mij zaten jullie op het terras.
Ik was undercover in een Golf Station.


Dat was ik. *O* *O* *O*

Was een Yamaha Tenere ( met koffers) en een Honda Fireblade, daar zat de sticker op.
 
Vanmiddag gespot,

In Callantsoog een zwarte Kawasaki. Ik zat op het terras en zag je langsrijden. Zag alleen sticker en kleur.

Rond half 5 vandaag
 
rond een uurtje of twaalf denk ik op het kruispunt van de neherkade met de rijswijkseweg in Den Haag een VTR met duo gespot :W

Dat waren wij op weg naar Bolman motoren om de Soes RF 600 van mijn vrouw op te halen.
Bedankt voor de spot en veilige motorkilometers toegewenst. :W :]
 
Vanmiddag een dame gespot op een GSX600F in Amsterdam (geen idee waar of wat voor kenteken), ik stond te wachten bij het verkeerslicht op een groene NTV.

En op de A10 nog een naked (volgens mij een GSR).

Beetje laat maar de spot is dan ook wat vaag ;) GSR op zondag op de A10 zou ik geweest kunnen zijn :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan