[centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
net met het om de hoek gaan zag ik je dat gebaren ja
en dacht bij me eigen wat nou kijken ?? ik rij op een afstand van je en ik raak je niet

maar t was dus n MF groet
kom je ook uit die regio ???

:W

Ik had die Fazer een tijdje geleden al eens in de Frans Bekkerstraat zien staan vandaar dat ik wist dat er ook een MF sticker op zat. ;) Dr is aardig wat aan die Fazer van je gepimpt, niet? Maakte ook een best geluidje moet ik zeggen.

Ik zelf woon bij t Nachtegaalplein in de buurt en was dus bijna thuis. Normaliter spotbaar op - zie onderschrift.

:W

Laatst bewerkt:
Gisteren. Rond 18:00 Blauw Witte Suzuki ter hoogte van Grauw, Friesland.
Je kwam wild zwaaiend en wijzend naar je nummer plaat voorbij.
Je had een grote donkere rugzak om.

GESPOT!!! *O*

Waren net klaar met ons Rondje friese meren :]

Laatst bewerkt:
Zag het ook! Wel duidelijk filmpje voor het Knee Downen! Kom helemaal op MF het te melden ben ik de derde :(

De rest reed zo'n beetje allemaal met afgeplakt kenteken.

en toch leuk om te zien dat ik op mijn leeftijd toch nog èrgens de snelste in kan zijn _O-

Laatst bewerkt:
Gespot!! Vandaag om 20:45 een zeer strakke blauwe Yamaha R6 gespot met kenteken M*-Z*-01 in Almere-Buiten, bij de grote kruising Hogering na de Shell. Je ging richting Almere-Stad de Hogering op. Ik zat in mijn zilvere Golf IV achter je vanaf de BP.

Yep good morning haha dat was ik.. versuft naar mun nachtdienst rijden. Thnx voor de spot *D

Wie o wie reed er vanmiddag (13:30) van Joure naar Heerenveen *D
Kleur motor geel,en volgens mij je regenpak blauw.

Ik was zelf druk bezig om alle supporters van SC Heerenveen uit te :W :W :W

Laatst bewerkt:
iets na half 5 een groene ninja richting scheveningen boulevard, je kwam (wss) vanaf 80 km trajectcontrole en dan richting scheveningen naar rechts toplichten erna naar links... op die lange weg met al die k*tcamera's spotte ik je... ik op een zwart paarse gsx600f met zwarte hanekam

en daarna bij de burgerking bij delft (langs de snelweg) richting rotterdam
2 honda's iig 1 van de 2 was een blade (rood/zwart) de 2e was iig cbr maar rr of f weet ik neit zeker (rood wit blauwe cbr)
mijn gsx600f stond daar geparkeerd met nickname op het ruitje, ik zat in de burgerking en zag jullie staan... wat waren jullie aan het doen want daarna gingen jullie weer gewoon de snelweg op?

o nou ja, in dat geval... groen/wit/zwarte Kawa ZX6R gespot bij Termaat gisteren.. rond een uur of 15 denk ik.
Kenteken niet genoteerd sorry!!!

iets na half 5 een groene ninja richting scheveningen boulevard, je kwam (wss) vanaf 80 km trajectcontrole en dan richting scheveningen naar rechts toplichten erna naar links... op die lange weg met al die k*tcamera's spotte ik je... ik op een zwart paarse gsx600f met zwarte hanekam

en daarna bij de burgerking bij delft (langs de snelweg) richting rotterdam
2 honda's iig 1 van de 2 was een blade (rood/zwart) de 2e was iig cbr maar rr of f weet ik neit zeker (rood wit blauwe cbr)
mijn gsx600f stond daar geparkeerd met nickname op het ruitje, ik zat in de burgerking en zag jullie staan... wat waren jullie aan het doen want daarna gingen jullie weer gewoon de snelweg op?

Dat waren Alferinkie en ik :Y

Alferinkie had koppijn, dus we maakten even een korte stop.

*2e keer dat de mijne voor een blade wordt aangezien _O-

Thnx voor de spot :W

Vanmiddag rond een uur of 3 gok ik (ik heb geen idee, ik kan er zomaar een uur naast zitten), een oranje (Honda CB-1 denk ik) motor, in Poeldijk.

Jij kwam van de Nieuweweg (N211) af, en sloeg rechtsaf de Monsterseweg (N211) in. Wij kwamen vanaf de Monsterseweg (2x CBR600), en sloegen linksaf de Nieuweweg op. Je zwaaide nog, ik had even geen hand vrij, dus knikte.

Gespot :W

Laatst bewerkt:
vandaag 2 spots:

* 15.30 Leiden Churcilllaan een blauwe Fazer, je sloeg af richting Stevenshof :W :W

* 19.00 Noordwijk, Van de Mortelstraat :? , bij een nieuw appartementencomplex, naast de basisschool met rieten dak een gele BMW 1100 s :W

Laatst bewerkt:
Net nog een rooie 98er ZX6R gezien in een aanhanger reed langs mijn huis .. reen ook nog 2 motoren omheen ..

Wats ske beurt :?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan