Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

[centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
vanmorgen rond 9 uur... iets roods (sorry, ben niet al te scherp 's morgens) op de prisma te sliedrecht.. jij stond/staat geparkeert

overigens werk ik schuin aan de overkant en normaal gesproken staat daar iets geels.. nu niet omdat ie in reparatie staat

Laatst bewerkt:
Wie o wie spotte mij gisteren rond kwart voor 6 op de n200? halfweg -> amsterdam.
Tevens me eerste spot met stikkert

Gister in Amsterdam, op de Overtoom, om 16.47
een zilveren fiets met kenteken ML-HJ-**
Ik was met koekblik, en ergerde me dood aan die rij auto's

he kerel, kom niet uit apeldoorn IJSSELMUIDEN

Jou heb ik al te vaak gespot @ kalsbeek .. Hoest met je CBR ??

die ligt in onderdelen in de schuur heb een nieuw blok bij Ten Kate opgehaald en die gaat er nu onder. maar daarna word de motor origineel gemaakt en gaat die weg.

heb nu een 1098S waarmee ik de poser uit kan hangen :p

dacht btw echt dat je uit apeldoorn kwam

Vandaag om 16.50 op de A9, een groene ZX6-R gespot, berijder in dito groen Arlen ness pak.
Dit was ter hoogte van afslag S112 (Gaasperdam etc)
Dat was ik idd!

Goh, is alweer lang geleden dat ik is gespot ben!

waar was jij? ook op de motor?

90% kans dat het Santanos was (groene 2003, zwarte helm met donker vizier), had even daarvoor met hem gereden, en ik moest er een paar afslagen eerder af...

meerdere motoren om 10.30 in Den Bosch voor het provinciehuis, ik zag enkele MF-stickers geloof ik (ik reed net Pettelaarpark op). Leek een mini meeting .

Vanmorgen rond half 11 - 2 motoren die bij Rosmalen de snelweg opkwamen. Allebij met een fluor vestje aan.
Heb getuterd en denk wel dat het begrepen werd want oten ze me voorbij kwamen stak de voorste zijn hand nog even op.

Ik reed in bordeaux kleurige mazda 626

Laatst bewerkt:
aargg.. waarom spot niemand mij!!!!
Zijn er zo veel amsterdamse motor rijders niet lid van MF >

elke dag iig 26 km door amsterdam heen alleen al om op me werk te komen.

elke dag iig 26 km door amsterdam heen alleen al om op me werk te komen.

Misschien is het het tijdstip dat je door Amsterdam heen rijdt.

Er komt ooit een dag dat je gespot gaat worden, echt waar...

Laatst bewerkt:
Zojuist hier op de UT (twente voor de outsiders... ) een strak uitziende CBR 600 F3/F4. Hij stond mooi prominent bij de Bastille

Ik zag niemand in pak in de buurt en had ook geen papiertje bij me... Daarom bij deze: GESPOT!!

Laatst bewerkt:
Misschien is het het tijdstip dat je door Amsterdam heen rijdt.

Er komt ooit een dag dat je gespot gaat worden, echt waar...

Meestal rond een uur of 9 in de ochtend
En dan weer uur of 6 avond..

en vaak dan nog in de avond door de stad..

ik hoop het
voel me zo alleen

aargg.. waarom spot niemand mij!!!!
Zijn er zo veel amsterdamse motor rijders niet lid van MF >

troostje er zijn er meer die nooit gespot worden (tenzij ze er voor gaan rijden naar de bekende plaatsen zoals scheveningen harderwijk etc etc.).

Ik rij dagelijk 125 km en heb een aardig opvallende brommer maar zie me alleen terug als ik hem een dag op scheveningen stal

Meestal rond een uur of 9 in de ochtend
En dan weer uur of 6 avond..

en vaak dan nog in de avond door de stad..

ik hoop het
voel me zo alleen

als je iets vroeger opstaat kunnen we elkaar spotten (wel tussen 06:00 en 06:30 uur)

Hmm, even het topic doorgelezen maar heb niets gevonden.

Gister rond een uur of 15:45 / 16:00 reed ik op mn zwarte GSXR 750 k7 bij de weg om de noord (N201) richting de brandweerkaz.
na die mooie bocht aardig hard gepakt te hebben en vervolgens in de ankers voor de eerste flitser kwam er een Audi A3 (niet gezien wat voor uitvoering) naast mij rijden en heeft een fototje geklikt van mn motor. geen zwaaitje niks gewoon camera wegleggen en strak voor zich uitkijken...

Vond het op zich een vrij vreemde actie aangezien hij me verder niet aankeek of iets... geen wheelies of gekke dingen gedaan, alleen een beetje te hard Politie of een vriendelijke spot?

hij vond je leuk

Status
Niet open voor verdere reacties.