GESPOT
Vandaag 20:20u, Valkenboskade in Den Haag
Een zwart met rode CBR 600F
Wie herkent zijn zwarte GSX-R met carbon (Akra?) uitlaatje hierin?
Gespot in de parkeerkelder BLABLABLA
[afbeelding]
[afbeelding]
Jup, dat was ik, ik stond naast je!
Ik herkende je nick ook wel van het forum, lachen man met die giraffe!
A28 ter hoogte van Zwolle vanuit zwarte Audi A4 in de file rond 17u een blauwe hanekam die me iets te snel voorbij kwam om de motor te zien en nog iemand waar ik nog even naar toeterde en even verder op een duimpje omhoog kwam
Btw nog mensen die te hard hebben gereden bij afslag Epe/Nunspeet... ze stonden daar foto's te maken!
was ik op de fireblade
volgende keer wel wat eerder aan de kant met die knollen hoor
Volgens mij vermelden we altijd de plek bij de spot...Vind het eigenlijk niet zo heel slim om te posten welke straat enzo je deze fiets gespot hebt... Al die diefstallen de laatste tijd
Gespot Icequeen. foei foei foei je mag niet over de stop rijdenhahaha. Ik was die gek die achter je kwam rijden en ff toeterde.
veel mf'ers gespot vandaag, een blauwe '04 r1 die na 5 km nog niet doorhad dat ik hem gespot hadik heb het opgegeven
was wel een topdagje op assen
okee okee, lichtelijk te veel om op te noemen (euh, of eigenlijk om te onthouden) maar ik doe een kleine poging:
op de terugweg vanaf Assen:
2 motoren met sticker waarvan achterste een blauwe r1 met een bijrijder met een grauw-leren honda-jas
op het veld:
welke MFer met CBR had de ANWB nodig? (yeah right, alsof je wil dat dat gespot wordt... sorry)
en dan nog dit fotootje vanmorgen om een uur of half 11 (rode en blauwe naast elkaar)
Ik zat zelf opgevouwen achterop mijn eigen R1...dat doen we dus ook nooit meer [afbeelding]
GESPOT
Vandaag 20:20u, Valkenboskade in Den Haag
Een zwart met rode CBR 600F
Wie herkent zijn zwarte GSX-R met carbon (Akra?) uitlaatje hierin?
Gespot in de parkeerkelder Burg. Patijnlaan Den Haag
[afbeelding]
[afbeelding]
Ikke waarschijnlijk. Ik heb niemand gezien?Wanneer : Zaterdag 15:45
Waar : Amsterdam ter hoogte van de Nederlandse bank. In de richting van de stadhouderskade.
Wat : Zwarte motor, zwarte helm, zwarte topkoffer. Meer kon ik niet zien.
thks voor de spot, was een mooie dag