[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag in Groningen een blauwe kawasaki met mf sticker, ikzelf op rode ZXR, wie o wie?
toevallig een kawa GPZ500 achtig iets? zo een heb ik de laatste tijd zo af en toe voor m'n huisje voorbij zien rijden :)

wat: Rode naked met kenteken MY-39-**
waar: Tilburg - Spoorlaan
wanneer: maandag 23-02 om 17 uur

V!C heeft me op 12 februari gespot:
Vanmiddag om 16:15 op de A16 Rotterdam vlak voor de bocht richting Gouda. Je type motor heb ik niet gezien, wel je kenteken: MR-GR-..

Je had zo'n knalgeel vestje aan.

Ikzelf zat in die Cayman die even voor je zat en daarna afslag Kralingen nam.

:W
Beetje laat ;) , ben even een tijdje niet op MF geweest, maar zag deze spot nog op tijd. C'est moi, op een Yamaha Bulldog.

Greetz, kowalski.

Vanmorgen op de A13 een rode R6 of R1 met xenoen verlichting. Je gign richting Den Haag/Zoetermeer. Ik toeterde nog toen ik naast je reed in de auto(rode Aygo)

Vanochtend op de A6 vanaf almere richting amsterdam a3frogt gespot... :W

Ik zat in een bordeax rode slopel corsa op de linker baan richting hilversum, morgen hopelijk weer met de moto *O*

Vandaag in veenendaal , rondweg west groene diversion met topkoffer om ongeveer 10:10

Bij deze GESPOT

Vandaag gespot om 12:15 uur op de Zuigerplasdreef ter hoogte van het Flevoziekenhuis in Lelystad:
Een GSXr in de welbekende blauw/witte kleuren.
Jij reed stad in, ik reed stad uit in een koekblik.

vanmorgen om 11:15 en GELE CB500 met daarop een vrouwelijke bestuurder ;)

op de weg tussen Westervoort en Arnhem riep nog bij het stoplicht maar wist niet of je het doorhad :P *O*

enne je moag op dat stukje maar 80 he :P :X 8-)

14.15 een rode Bandit rijdende vanuit de Uithof richting het Stadion ( de berijder met "steetfighter"-achtige zit ;) )

Ik in werkauto omdat ik ff boodschappen moest doen voor een borrel vanmiddag .

Vandaag gespot 13:47 oranje kawasaki. Zwart/oranje pak met een hoofdzakelijk zwarte helm met blauwe accenten.
Je ging eerst onder het marine museum door en kwam later voorbij rijden bij de texelse boot.
Ik liep in de bocht bij de boot, kwam net van school.

gr.

Vandaag rond een uurtje of 12.30-1300uur bij Motorport Hillegom:

Een grijze Yamaha Diversion 1300 op de parkeerplaats aldaar.

Wij waren met 3 MFers een ritje aan het maken met een stoppie daar :)

Gespot!! :W :W

Vandaag rond een uurtje of 12.30-1300uur bij Motorport Hillegom:

Een grijze Yamaha Diversion 1300 op de parkeerplaats aldaar.

Wij waren met 3 MFers een ritje aan het maken met een stoppie daar :)

Gespot!! :W :W
1300 Diversion? :? Nieuw type? :z

Zal de XJR 1300 van drsRob wel zijn.

A9-- 16:00 ter hoogte van de polderbaan, een zwarte R1 met volgens mij Akra dempers :9~

ik toeterde nog 2 keer :Y :W

Vandaag onder het gebouw van Tele2 en nog een paar andere bedrijven, een zwarte SV650N.
Stond naast mijn FZ6s geparkeerd. Wie o wie? :W

full

[me="inSaNo"]is overigens (gelukkig) geen t2'er, maar ingehuurde consultant :Y[/me]

zojuist gespot op de N470 vanuit delft richting zoetermeer. zwarte VFR met sticker. ik reed achter je met een zilveren audi a4 met chroomen grill

Vandaag onder het gebouw van Tele2 en nog een paar andere bedrijven, een zwarte SV650N.
Stond naast mijn FZ6s geparkeerd. Wie o wie? :W

[me="inSaNo"]is overigens (gelukkig) geen t2'er, maar ingehuurde consultant :Y[/me]

That would be me! :W
Vandaag voor het eerst op de motor.
Ben ook een ingehuurde consultant trouwens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan