Wat ben je toch weer aardig
Ach ja zo ben ik dan ook wel weer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat ben je toch weer aardig
toevallig een kawa GPZ500 achtig iets? zo een heb ik de laatste tijd zo af en toe voor m'n huisje voorbij zien rijdenVanmiddag in Groningen een blauwe kawasaki met mf sticker, ikzelf op rode ZXR, wie o wie?
Beetje laat , ben even een tijdje niet op MF geweest, maar zag deze spot nog op tijd. C'est moi, op een Yamaha Bulldog.Vanmiddag om 16:15 op de A16 Rotterdam vlak voor de bocht richting Gouda. Je type motor heb ik niet gezien, wel je kenteken: MR-GR-..
Je had zo'n knalgeel vestje aan.
Ikzelf zat in die Cayman die even voor je zat en daarna afslag Kralingen nam.
toevallig een kawa GPZ500 achtig iets? zo een heb ik de laatste tijd zo af en toe voor m'n huisje voorbij zien rijden
koeldude bij de benzine pomp de akermaat
gespot..
Bedankt voor de spot!Vanochtend op de A6 vanaf almere richting amsterdam a3frogt gespot...
Ik zat in een bordeax rode slopel corsa op de linker baan richting hilversum, morgen hopelijk weer met de moto
1300 Diversion? Nieuw type?Vandaag rond een uurtje of 12.30-1300uur bij Motorport Hillegom:
Een grijze Yamaha Diversion 1300 op de parkeerplaats aldaar.
Wij waren met 3 MFers een ritje aan het maken met een stoppie daar
Gespot!!
Geen idee of het een nieuw type was, XJR was het wel ja1300 Diversion? Nieuw type?
Zal de XJR 1300 van drsRob wel zijn.
1300 Diversion? Nieuw type?
Zal de XJR 1300 van drsRob wel zijn.
Geen idee of het een nieuw type was, XJR was het wel ja
Werkt hij daar toevallig?
Vandaag onder het gebouw van Tele2 en nog een paar andere bedrijven, een zwarte SV650N.
Stond naast mijn FZ6s geparkeerd. Wie o wie?
[me="inSaNo"]is overigens (gelukkig) geen t2'er, maar ingehuurde consultant [/me]
wss blowjohn uit t MSD topiczojuist gespot op de N470 vanuit delft richting zoetermeer. zwarte VFR met sticker. ik reed achter je met een zilveren audi a4 met chroomen grill