Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (9)

Status
Niet open voor verdere reacties.
En mij spot je binnen niet, net als een aantal andere MFers die op de beurs zelf stonden

Had je motor (netzoals de rest van de bezoekers van het evenement ) ook al gespot:

Herkende hem nog van een topic dat je ooit op GoT had geopend

Vandaag gespot op de boulevard omstreeks 19.15: de motoren van Omega en Trasos.

zelf ook nog ff geweest maar jullie waren net weg hoorde ik van Hawkeye

Heb je ook niet een tijdje met een groenpaarse ZX-6R en een rode Bandit gereden Ik reed namelijk een tijdje samen met een blauwe motor met dubbele highmount uitlaat waarvan ik dacht dat het een SV was. Maar het zou nog best een een hornet geweest kunnen zijn

Humpf...

Ik dus ook heel veel MF Motoren gespot in Utrecht. Was er samen met Boerke, Bijtje, Demous en GerrieM. Maar Boerke heeft allen al geplaatst.

Bij deze... Ook door mij gespot.

Had je motor (netzoals de rest van de bezoekers van het evenement ) ook al gespot:

(Afbeelding)

Herkende hem nog van een topic dat je ooit op GoT had geopend
Ik had met Nitromax erover waar we jullie van kenden.
Nu weet ik het zeker !
GoT

gespot bij tankstation langs de A27 r.i. Breda:

Wierda & Walm69(?) op weg naar Marokko!

Nog ff gepraat bij de lucht/water pomp; was gezellig
Heel veel plezier op vakantie en als jullie terug zijn, laten jullie ff weten hoe het was??

Ja is een leovince uitlaat onder een hornet! maar hadden jullie een stickertje dan ? Is me niet opgevallen! Sorry!
edit had die zx6-r niet kenteken my-xx-xx? das toch ook een ninja? heb niet zoveel verstand van kawa modellen dus kan me vergissen..

Laatst bewerkt:
Ja dat was ik. Sorry man, hoop dat je er niet al te veel last van had?
Ik wist later niet meer wie er achter me had gereden, anders was ik me effe persoonlijk komen verontschuldigen (en kennis maken)

hahaha boeit niet echt, was ook een beetje me eigen fout zat namelijk heel dicht achter je
we waren nog ff gestopt, denk julie stopppen ook wel ff maar daarna hebben we jullie helemaal nie meer gezien. miss volgende keer beter

Dan nog maar eens:

Vandaag diversen sv's en dl's gespot tijdens de sv meets dl tocht.

Vanavond rond 20.15 ook nog een blauwe r1 gespot in ermelo voor de videotheek.

Harry, ik heb je dan net gemist, heb die R1 ook om 20:15 gespot bij videoland...

Vandaag gespot op de afrit van de a20 naar Capelle (vanuit de richting Rotterdam) rond een uur of 11:00: 2 MF-ers waarvan de voorste zijn kuipwerk bijeen hield met duct-tape en de achterste reed op een all-road. Ik reed in een blauwe opel Corsa en deed even toeteren en thumbs up. Jullie gingen rechtsaf richting Capelle en ik linksaf richting Ommoord.

hahaha boeit niet echt, was ook een beetje me eigen fout zat namelijk heel dicht achter je
we waren nog ff gestopt, denk julie stopppen ook wel ff maar daarna hebben we jullie helemaal nie meer gezien. miss volgende keer beter
Hehehe, gelukkig maar
Dat jullie gestopt waren zagen we inderdaad, kregen alleen niet de indruk dat het de bedoeling was dat wij ook stopten Volgende x stoppen we mee, en maken we ff een babbel

Ik ben nog effe 2x in die bocht aan het zoeken geweest naar het blokje, (daarom reed ik zo f*ckin traag ) maar zag nix en weet ook niet waar ie heen gesprongen is. Concluderend wil dat zeggen dat m'n rechter slider nu ineens wel op is

Wie was nou de MF'er gister (zaterdagavond), rond 0:00, bij de Grote Markt in Den Haag, die wat fietsen wegzette omdat hij weg wilde met de motor?

(Weet het type motor niet meer, niet goed op gelet)

hahaha ik dacht al, kon het aardig bij houden met me 25kw
mijn sliders waren ook al aardig versleten, probeerde zo min mogelijk met me knietje aan de grond te rijden...
ik heb wel al titanium liggen, alleen nog geen andere sliders

vandaag bij BP Woerden rond 17:00, groepje van vier of vijf man waaronder mf'ers. Heb nog staan praten met één ervan bij het afrekenen of ik nou pomp vier of zes moest hebben

Hey!!! Dat waren Lonely, Fitrefo, Herbouwer & Froukje, Horney en ik

Op weg naar huis van een superdag...DE 2e Hornetmeeting!!

Ik heb FF niet opgelet of jullie stickers hadden maar er zat in elk geval een SV650 bij...toch? Volgende X ons allemaal FF aanspreken natuurlijk!!

tijd dat ik gespot word...

hele dag en avond rond gereden op me XT600 in amsterdam...

geen mede-MF'ers gezien, wel niet-zwaaiende-motor-bruten

Gespot door mijn zoon. Rond zessen een sportieve rode motor met rode jas??
In ieder geval wel stickertje. Van de Arena richting Ouderkerk.
Vanmiddag geparkeerde rode Suzuki GSXr 750 of 1100 (geen nieuwe) voor de deur bij Decathlon in Amsterdam bij de Arena (Boulevard).
Dezelfde motor?
Hahha! En de fietsenmaker (aka Shift) in de Decathlon is de eigenaar van die Gixxer! Grappig hoor...

Wie was nou de MF'er gister (zaterdagavond), rond 0:00, bij de Grote Markt in Den Haag, die wat fietsen wegzette omdat hij weg wilde met de motor?

(Weet het type motor niet meer, niet goed op gelet)
It wazzen't me! Ben daar wel geweest om met Spider ff wat te drinken, maar wij waren voor 19:00 uur al weer weg Welk merk/type motor was het

Murkel (F650) & Louns (FJ600) mijn kuip was losgetrild bij het bevestigingspunt, keertje laten lijmen.

Je mag alleen tuteren als er gevaar dreigt hè

Zondag 18-9-05 om 13u19
kalmthout (belgië) aan een frituur ( houten barak)
2 rode motoren met tanktas waarvan 1 een MF sticker op het kenteken had hangen.

ik reed met een grijze R6 2003 en heb staan wachten in de straat recht tegenover het frituur. enkele minuten later is er een blauwe R6 2003 erbij gekomen en zijn we naar ons werk gereden.

(jst4fn=target. Zit niet op eigen komputer)

Vrijdag BHRacing gespot op zijn TDM, zijn vriendin was er ook bij.

moet je nog van je TDM af voor de prijs waar jij hem voor gekocht hebt

Vandaag ca. 9:45 u op de A15 richting Nijmegen ter hoogte van afslag 36 vier motoren:

- een rode Ducati (998 f zoiets)
- een blauwe R1 of R6
- een blauwe SV650 met vrauwelijke berijder in blauw/zwart all-weather pak
- een grijze motor, mogelijk een Honda Hawkvolgens Henkes een Ducati Monster, iig met een klein kontje met rechthoekig achterlicht; berijdSTer in zwart pak.

Alleen de laatste had een MF-sticker

Wij reden met een groepje richting de OBT12
- Zwarte XJ550 met Amerikaanse kuip en koffers (ik)
- zwarte Suzuki Madura met duo (kleintje_b en Dolfijneflipper)
- rode CB900F (hondafour)
- zes choppers
- rood/zwarte XT600 SuperMotard (Henkes)
MF stickers iig op de voorste twee en op de laatste.

Om ca. 15:45 werden we op de terugweg op de A73 opnieuw ingehaald door dezelfde groep, alleen was de Duc vervangen door een rood/zilveren Varadero.

Wij:
Dezelfden als boven maar i.p.v de zes choppers een rode Suzuki GS650 met Vetter-kuip en krauser kofferset (Billy the Kid)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.