Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En mij spot je binnen niet, net als een aantal andere MFers die op de beurs zelf stonden
Vandaag gespot :
(Afbeelding)
En ook nog op de A2 richting adam om +/-16.00 uur:
Een groene (duh!) kawa met kenteken xx-xx-13, duimpje omhoog en ik weet niet zeker of je erbij hoorde maar ook nog een ninja kenteken MY-xx-xx.
Heb een tijdje met jullie meegereden..
Ik had met Nitromax erover waar we jullie van kenden.Had je motor (netzoals de rest van de bezoekers van het evenement ) ook al gespot:
(Afbeelding)
Herkende hem nog van een topic dat je ooit op GoT had geopend
Heb je ook niet een tijdje met een groenpaarse ZX-6R en een rode Bandit gereden Ik reed namelijk een tijdje samen met een blauwe motor met dubbele highmount uitlaat waarvan ik dacht dat het een SV was. Maar het zou nog best een een hornet geweest kunnen zijn
Ja dat was ik. Sorry man, hoop dat je er niet al te veel last van had?
Ik wist later niet meer wie er achter me had gereden, anders was ik me effe persoonlijk komen verontschuldigen (en kennis maken)
Dan nog maar eens:
Vandaag diversen sv's en dl's gespot tijdens de sv meets dl tocht.
Vanavond rond 20.15 ook nog een blauwe r1 gespot in ermelo voor de videotheek.
voplgens mij eigendom van catgirl!!
(Afbeelding)
Hehehe, gelukkig maarhahaha boeit niet echt, was ook een beetje me eigen fout zat namelijk heel dicht achter je
we waren nog ff gestopt, denk julie stopppen ook wel ff maar daarna hebben we jullie helemaal nie meer gezien. miss volgende keer beter
hahaha ik dacht al, kon het aardig bij houden met me 25kwHehehe, gelukkig maar
Ik ben nog effe 2x in die bocht aan het zoeken geweest naar het blokje, (daarom reed ik zo f*ckin traag ) maar zag nix en weet ook niet waar ie heen gesprongen is. Concluderend wil dat zeggen dat m'n rechter slider nu ineens wel op is
vandaag bij BP Woerden rond 17:00, groepje van vier of vijf man waaronder mf'ers. Heb nog staan praten met één ervan bij het afrekenen of ik nou pomp vier of zes moest hebben
Gespot door mijn zoon. Rond zessen een sportieve rode motor met rode jas??
In ieder geval wel stickertje. Van de Arena richting Ouderkerk.
Dezelfde motor?Vanmiddag geparkeerde rode Suzuki GSXr 750 of 1100 (geen nieuwe) voor de deur bij Decathlon in Amsterdam bij de Arena (Boulevard).
Hahha! En de fietsenmaker (aka Shift) in de Decathlon is de eigenaar van die Gixxer! Grappig hoor...
It wazzen't me! Ben daar wel geweest om met Spider ff wat te drinken, maar wij waren voor 19:00 uur al weer weg Welk merk/type motor was hetWie was nou de MF'er gister (zaterdagavond), rond 0:00, bij de Grote Markt in Den Haag, die wat fietsen wegzette omdat hij weg wilde met de motor?
(Weet het type motor niet meer, niet goed op gelet)
Vandaag gespot op de afrit van de a20 naar Capelle (vanuit de richting Rotterdam) rond een uur of 11:00: 2 MF-ers waarvan de voorste zijn kuipwerk bijeen hield met duct-tape en de achterste reed op een all-road. Ik reed in een blauwe opel Corsa en deed even toeteren en thumbs up. Jullie gingen rechtsaf richting Capelle en ik linksaf richting Ommoord.