[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
en deze twee
full

|( omdat ze per twee gaan moet ik de pic steeds kleiner maken :?

rond een uurtje of 5 / 6 op hoevelaken

- een rode R6
- zilveren sv 1000
- fireblade

hulde voor die wheelies van degene met die sv :} :} :} :}
hebben jullie nog een mooi filmpie kunnen maken?? zag dat 1 van jullie een tankcam had. zo ja ben ik wel erg benieuwd hoe ie eruit ziet O-)

hengel

Niels en ik hebben ons ook lopen af te vragen waarvan we jullie kenden, vast eerder op een Meeting gezien wrschlk ( of bij het dragracen of zo ? )

Dragracen ben ik nog nooit geweest, wel op de megameet vorig jaar (dit jaar ging m'n broertje alleen) dus waarschijnlijk herken je ons daarvan :Y

Vandaag gespot : heel veel mffm op de 2e hornet meeting !

Maar ook nog op de A2 omstreeks 16.00 uur een groene kawa met 13 in het kenteken sticker zat niet op maar naast het kenteken!(waar blijft die tegenspot ;) )en een ninja kenteken begint met MY-

:en de laatste
full

streetfighterday utrecht dus

-O- en niemand die mijn bandit(je) heeft gezien -O- -O-

:+

Laatst bewerkt:

- een rode R6
- zilveren sv 1000
- fireblade

hebben jullie nog een mooi filmpie kunnen maken?? zag dat 1 van jullie een tankcam had. zo ja ben ik wel erg benieuwd hoe ie eruit ziet O-)

hengel

idd, mooie staande wheelie! :} :}
@sv1000: Wat gebeurde er nou, kneeslider spatte uiteen :?

:+ we kwamen naar buiten en het was ineens erug rustig......

:9 misschien omdat deze twee er stonden? O-)
full

weinig bekende gezien op sot
verder alleen max en niels gespot(buiten)..niels goete iig terug dus zal me waarschijnlijk hebben herkend....

-O- kweet niet of ze er al tussen staan.....gespot..streetfighterday utrecht
(Afbeelding)

it's me! :W

ook nog wat gespot onderweg bij het tankstation:
full

nog ff n babbeltje gemaakt. kom er alleen thuis achter dat ik de instellingen van mn foto toestel dusdanig verkeerd stonden dat de namen op jullie helm slecht te lezen zijn ;( (1 naam heb ik denk ik uit gepluist, rifkers?)
Rifkers(?) heeft volgens mij nog wat te vertellen hier... :X

:+

nog 1tje...
full

waar zit jij op? puur op je plastic? :X

nog veel meer gezien maar twas dusdanig dat ik dacht, ach...

vandaag bij BP Woerden rond 17:00, groepje van vier of vijf man waaronder mf'ers. Heb nog staan praten met één ervan bij het afrekenen of ik nou pomp vier of zes moest hebben :P

- een rode R6
- zilveren sv 1000
- fireblade

hengel

Ik had een tankcam ja.. ben 't nu aan het overzetten op m'n pc (wordt zo'n 12 gb)
Ik heb jullie er ook ff opgezet, zal wel ff op internet zetten ofzo.. zal ik het wel ff melden hoe en wat :)
Het was trouwens een SV650S ;) Oke oke het geluid is misschien wel naar een 1000 :P

Die fireblade hoorde niet bij ons trouwens.... :)

idd, mooie staande wheelie! :} :}
@sv1000: Wat gebeurde er nou, kneeslider spatte uiteen :?

thnx })
Dat was overigens de R6 met de kneeslider...
Hij verloor z'n titaniumblokje... B|

was van die rode R6, ik kreeg allemaal plastic over me heen :?

Ow dat is niet zo mooi.. volgens mij was door de hitte de schroef door de slider gebrand...

:^ Jup :P we waren weer ff aan het touren... :P
Hij zal strx wel reageren... hij is nu onderweg naar huis :)

post zo heel wat foto`s van gespotte motoren !!! nu even geen tijd

Ik had een tankcam ja.. ben 't nu aan het overzetten op m'n pc (wordt zo'n 12 gb)
Ik heb jullie er ook ff opgezet, zal wel ff op internet zetten ofzo.. zal ik het wel ff melden hoe en wat :)
Het was trouwens een SV650S ;) Oke oke het geluid is misschien wel naar een 1000 :P

Die fireblade hoorde niet bij ons trouwens.... :)thnx })
Dat was overigens de R6 met de kneeslider...
Hij verloor z'n titaniumblokje... B|Ow dat is niet zo mooi.. volgens mij was door de hitte de schroef door de slider gebrand...:^ Jup :P we waren weer ff aan het touren... :P
Hij zal strx wel reageren... hij is nu onderweg naar huis :)

Hahah leuk joh, zie ik mezelf een keer :]

sv650? in welke versnelling trok je hem op ze achterband??
ik krijg die van mij in ze 2 met geen mogelijk op ze achterband, of ik moet me koppeling mollen
:X

Hahah leuk joh, zie ik mezelf een keer :]

sv650? in welke versnelling trok je hem op ze achterband??
ik krijg die van mij in ze 2 met geen mogelijk op ze achterband, of ik moet me koppeling mollen
:X

Ja ik trek 'm wel omhoog in z'n 2.. wel met de koppeling.. ach hij was laatst nagekeken en d'r was niets aan de hand met de koppeling.. en ik kan je vertellen dat er al aardig wat wheelies met koppeling op zitten O-)

net op de a12
bijna ee nspiegel dr af getrapt van?????? (kon het niet zien, bestuurder was te klein O-) + de volgwagen. Snapte dr eerst ff niks van.
Had zoiets van, hmmm zal wel ee nmf'er zijn, tot ik ff goed keek ;)

:W

Bestuurder was iid klein, want ik was het... :)
Gelukkig zijn die stoelen in die moderne wagens in hoogte verstelbaar... ;)

Fer... ik herkende je ook niet direct... :X
Ik dacht... dat kan Fer niet wezen... die heeft niet zo'n dikke reet... :o
Vandaar dat ik langzaam ging rijden, toen je voor me zat... ik zag nix meer... :+

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan