[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen in Apeldoorn om 7.35 uur, op de Laan van Zevenhuizen / Laan van Osseveld een blauwe motor (SV?). Je stond bij de verkeerslichten te wachten om linksaf richting de A50 te gaan. Ik kwam van de A50 af, ik heb je nog gegroet en daarna gauw omgedraaid om naar je kenteken te kijken en inderdaad... een MF-er. Wie heb ik gespot?

Ikke dus :P

Gisterenavond om 9 uur zag ik in Vleuten bij het tankstation een groepje motorrijders wegrijden.
De voorste motor was een rode VFR met MF sticker, daarachter reed een ZX 9 of een ZX 6
Ik reed in een witte opel combo...

daarnet om 6:50 een blauwe fazer of bandit weet het niet zeker zag het niet zo goed. Met een blauw zwart jas en topkoffer.

Vanaf de A10 S112 gooise weg richting het centrum Amsterdam. Jij ging volgens mij richting het Amstel station

En in/rond Amstelhoek een blauwe Honda Hornet rijder had een blauwe helm en zwart pak, je kruisde de N201 op 29-6-05 rond 17.00

Dat was ik denk ik! (Tenminste, rond 5 uur reed ik daar op een blauwe Hornet met een blauwe helm op me kop, maar ik ben wel een rijdster :) )

Leuk om ook eens gespot te worden *O*

Stijn Gespot, al slingerend door de rijen auto's :P
(ik zag je al rijden <met sticker> tussen de auto's en toen ik vooraan stond hoorde ik ineens een toeter achter me :+ )
Leuk je ff gesproken te hebben, je fiets ziet er iig weer mooi uit na je crashje!

het is SteaN hoor ipv Stijn. :) maar uuh jij hebt ook een lekkere sound. :} ik zag je kijken en denk ik ga ook verder naar voren, maar na 1 keer toeteren hoorde je het nog niet. :? dan maar wat harder en vaker :)

Laatst bewerkt:
Gisteravond reed ik tegelijk met een MF-er Hoorn in. Het was rond 7 uur! Jij reed op een zwarte Yamaha TDM en ik in een donkergroene Avensis (was ff niet op m'n broemie). Je reed heel lollig: zwaaien met je been naar andere motorrijders als je ze inhaalde en lekker spelen met inhalen en bochtjes enzo :-D en je bent gespot: zag je MF-stickertje bij de stoplichten bij de Egel-banden (insiders weten precies waar dat is!)

GESPOT vanavond om 22.00 voor de doelen, rotterdam

zwarte cbr met fluoriserende accenten, stuntfiets

kenteken XX-65-TT, heb nog een briefje op je tank achter gelaten :)
die fiets ziet er echt wel kick uit :}

was die achter jou ook een MF-er of niet? zat iig geen sticker op.

greetz van ZoekZoekie
Yo dat was ik, leuke verassing dat briefje! die achter me is kawavinni, ook lid.. *O*

Vanmorgen op de A2 voor afslag breukelen een TDM met kenteken: MH-ZN-.. om 8:35.

[me]Rickkie denkt dat hij de TDM heeft aangezien voor S913 de vorige spots[/me] :o

Vanmorgen op de A2 voor afslag breukelen een TDM met kenteken: MH-ZN-.. om 8:35.

[me]Rickkie denkt dat hij de TDM heeft aangezien voor S913 de vorige spots[/me]
:o
De eerste keer heb ik je wel horen toeteren, maar toen had je het over MH-ZH-.. En is die TDM blauw of grijs?

Hebben je al in totale verwarring gebracht? }) ;)

volgens mij een gespot... weet het niet zeker.

vanmiddag rond 1 uur op het Keern in hoorn.
een suzuki (volgens mij) chopper die richting kruizing Keern/provinciale weg reed.

bestuurder had een rood zwarte textiel jas aan. iemand?

of ben ik leip? :+

Eeeehhhmmm...Oh :? Oké :oIk woon waar die hele hoge Suzuki Samurai voor de deur staat, duiventil in de tuin, die oude boerderij ( 2 huizen voor die dure bloemenzaak John Achterberg ) naast het weggetje naar Wijk bij Duurstede ( Boerenbuurt )

Als mijn motor weer rijdt kom ik een keer langs. Mag vanaf morgen met de trein naar Zeist B|

in de file op de A12 een honda cbr nogwat met berijder met leren honda jas ter hoogte van afrit zoetermeer centrum.

na mijn file ongelukje van 3 weken terug was ik wel blij achter iemand aan te kunnen rijden O-)

Hey , that`s me ! *O*
Was erg druk die dag op de A12 :(

Hey , that`s me ! *O*
Was erg druk die dag op de A12 :(
[/quote]

Hey NarduS, Reed je soms vanmorgen om een uur of 8 door Zevenhuizen Centrum (nou ja, de Dorpsstraat dus?) (Honda CBR, berijder met rood/zwarte jas) in de richting van de A12?

Laatst bewerkt:
Yo dat was ik, leuke verassing dat briefje! die achter me is kawavinni, ook lid.. *O*

ja he.. !.. haha.. mjah dan moet kawavinni maar is ff een stickertje erop gooien :9 , mjah wie weet zie ik je nog is keer rijden.. Greeetz !

De eerste keer heb ik je wel horen toeteren, maar toen had je het over MH-ZH-.. En is die TDM blauw of grijs?

Hebben je al in totale verwarring gebracht? }) ;)

Grijs met blauw :+

De eerste keer was jij het ook wel denk ik.
Vanmorgen in ieder geval niet...

Vanmiddag om kwart voor 5 op de A4 richting Den Haag, een groene ZX...6/9??

daarnet om 6:50 een blauwe fazer of bandit weet het niet zeker zag het niet zo goed. Met een blauw zwart jas en topkoffer.

Vanaf de A10 S112 gooise weg richting het centrum Amsterdam. Jij ging volgens mij richting het Amstel station

That was me :} , klopt ik had dienst op het Amstel, bedankt voor de spot. Morgen te spotten op station Sloterdijk :W

:Y

Grtzz Highway Bandit

Gisteravond reed ik tegelijk met een MF-er Hoorn in. Het was rond 7 uur! Jij reed op een zwarte Yamaha TDM en ik in een donkergroene Avensis (was ff niet op m'n broemie). Je reed heel lollig: zwaaien met je been naar andere motorrijders als je ze inhaalde en lekker spelen met inhalen en bochtjes enzo :-D en je bent gespot: zag je MF-stickertje bij de stoplichten bij de Egel-banden (insiders weten precies waar dat is!)

Yep that's me!! *O*
Eindelijk een keer gespot!! Wat voor "broemie" rij jij? dan kan ik de volgende keer naar je :W

Gisterenavond om 9 uur zag ik in Vleuten bij het tankstation een groepje motorrijders wegrijden.
De voorste motor was een rode VFR met MF sticker, daarachter reed een ZX 9 of een ZX 6
Ik reed in een witte opel combo...
ja da was t kluppie van mf gouda, die auto hoorde er ook bij (met blauwitje, tuoontje achter t stuur en ikke) ;)
vfreds, kawasnol, jj motorsport, achilleos, rootje, je R1 oen en de rest die ik ben vergeten ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan