Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
En weer twee spots (gaat goed de laatste weken) vanmorgen op de A27 tussen breda en tilburg richting utrecht rond de klok van 6.00 (dacht ik).
Ik haalde je in op een blauw witte GSX-R.Had een rugzak op mijn rug (waar hang je anders zo'n ding )Ik wees op mijn sticker toen ik je voorbij ging,weet alleen dat je ook een rugzak bij had en dat je dacht ik een rode motor had maar daar kan ik helemaal naast zitten.Had een beetje haast vandaar ik niet echt op de details gelet heb.Ik ging eraf bij de afslag O'hout /dongen maar ik weet niet of je dat nog hebt kunnen zien want ik was je behoorlijk kwijt gereden....(tja haast he)

Mijn tweede spot was vanuit mijn megakoekblik ook weer op de A27 bij de afslag breda/bavel waar jij met je zwarte motor de weg op kwam draaien richting utrecht,Het was rond de klok van 11.45/12.15.Wat ik nog kon zien toen je mij voorbij ging was dat je een helm droeg met felle kleurtjes.Ik heb nog getoeterd maar op het megakoekblik dat ik deze keer bij had zat maar een klein K*T toetertje

Vanmiddag rond 15.15 op de 'motorparkeerplaats' bij Ikea Haarlem een donkergrijze/blauwige (mooie kleur iig ) Suzuki GS500 (hij stond achter een hele mooie CBR600 geparkeerd)

Op de A12 richting Bunnik, auto met MF autosticker gespot.
Ik zat in de grijze 206 na wat toeteren, tiep bewegingen te maken.

"wat moet die man?"

Moeten we toch iets op vinden, een gebaar die de spot aangeeft.

wat voor auto was het?

Gespot op zaterdag 21 mei omstreeks 18.00u in Maassluis bij de molen een gele V-max. Je stond naast mij (kawa groene pizza autootje van Della Casa). Ik toeterde nog toen ik achter je zat.
Je zette je motor neer bij O'Porto.
kenteken begon met MP-**-** dacht ik.

It is I

[me]mover is voor het eerst gespot, happy happy joy joy
[/me]

Bedankt voor de spot, you've made my day!

Graag gedaan hoor, tenminste 1 van mijn 5 laatste spots die reageert
En dan ook meteen zo uitgelaten !

Greetzzz.

Jawel, mijn eerste spot gedaan vandaag Ik heb Tuckson gespot.

ps sorry als ik je liet schrikken, was niet de bedoeling. (reed in de zwarte 206)

Vanmorgen HVA (hogeschool van amsterdam) parkeergarage een rode R1

Moeten we toch iets op vinden, een gebaar die de spot aangeeft.
[/quote]

dat is een goed idee,misschien een "subtopicje"openen??

Heey allemaal,

Heb donderdag 19-05-05 jl. een sp1 gespot in hilversum op de diep ---> Sp1ke toch
je bent de eerste op xiddy na (wie ik bijna dagelijks spot)die ik heb gespot eueueuhmm ja de MFMM niet meegerekend dan he.

Groetjes

MB

Ben vandaag gespot door: Highway Bandit te Duivendrecht station.
(Maarrûh, jij dacht dat ik mijn motor "per ongeluk" naast die van jou had neergezet )

Gisteren om een uur of 8:
Rode Ducati sportmotor (wat ouder type, 750 ofzo, wel met volle kuip).
Je haalde ons in op de A50 bij Veghel, daarbij opgeduwd door een duitser in een mercedes sprinter.
Daarna gingen we maar achter je aan, maar met een panda is dat nog verdraaid lastig, al reed je niet harder dan 140 ofzo.
Toen ben je er bij afslag Heesch afgegaan en zijn we nog een heel stuk achter je aan gereden tot je huis.
Daar gespot geroepen, maar dat kwam ook pas na 30x roepen een beetje over geloof ik .

Idd, die bus liep lekker hard, k zag em van ver al langzaam dichterbij komen, reed minstens 150, 160. Heesch woon ik zelf niet, maar me lief.....en dat roepen drong ook niet door nee........

P

Zondag gespot in Zandvoort tussen 12.00 en 13.00 uur een zwart met gele CBR 600.
Vlak voor de rotonde in het centrum. Je stond op de stoep

De gele bagster overtrek op die fazer 1000 was van mij, evenals de motor
Ik heb 2 motoren gespot alleen vergeten welke
Verder drs rob nog tegen gekomen met aangewante (schaam schaam weet dus niet meer wie) en blackninja
waren S@nchoP@nz@ en Victorino, BlauweR1, @nne en "Jbeesd XJR1300" met vriendin.

verder ben ik TAZzz nog tegengekomen en ook blackninja.

Laatst bewerkt:
Ben vandaag gespot door: Highway Bandit te Duivendrecht station.
(Maarrûh, jij dacht dat ik mijn motor "per ongeluk" naast die van jou had neergezet )

He da's mooi wilde net een spot neerzetten.
Ik werkte daar op t station voor de beveiliging en stond buiten met me collega een sjekkie te roken, toen me collega zei van he die andere motor heeft ook zo'n 2de blauwe sticker net als jij .
Mij was het nog niet eens opgevallen was nog een beetje .

Maar mocht je hem de volgende keer weer zien staan en je ziet me lopen spreek me ff aan .

Piccie is met me foon gemaakt

dan zet ik hem hier ook nog maar even neer.

Vandaag om 7:23 in Spijkenisse richting de hartelbrug. Een Rode fazer. Jij reed achter 2 andere motoren tussen de file door. Ik stond in mijn koekblik (groene Mercedes met Stikker) in de file.
Hoi, bedankt voor de spot. Sorry jou sticker niet gezien, zal voortaan op die ster letten. See you.

He da's mooi wilde net een spot neerzetten.
Ik werkte daar op t station voor de beveiliging en stond buiten met me collega een sjekkie te roken, toen me collega zei van he die andere motor heeft ook zo'n 2de blauwe sticker net als jij .
Mij was het nog niet eens opgevallen was nog een beetje .

Maar mocht je hem de volgende keer weer zien staan en je ziet me lopen spreek me ff aan .

(Afbeelding)
Piccie is met me foon gemaakt
[/quote]

Weet je ook hoe ik eruit ziet sávonds lopen er wel erg veel v/d beveiliging aldaar.

Vanmiddag vanaf de afslag hoogkerk, rood/zwarte bmw. Je stond blijkbaar achter ons (ik rode suzuki gs500e, en vienus, een blauwe yammie r6) en haalde ons even later in, je moet onze stickers wel gezien hebben maar waarom ging je er met een noodgang vandoor in plaats van even te stoppen?

.
NIEMAND een groepje van.... mwah... 30 ZX9R's gezien???!
Route was ongeveer Barendrecht -> Ouddorp, Domburg, Tholen e.d.!

Zaten opzeker wat MF Stickers bij

OK, OK dan, ik heb een groep van zo'n 30 ZX-9R's gezien. Ze stopten in Willemstad, waar mijn zoontje met zijn blauwe quad aan het rondrijden was.

Ik zag een MF-sticker en heb de eigenaar nog even aangesproken. Op zijn kuip stond "Heavy" en hij zat ook op MF.

Tja, ik had zelf 33% teveel met mijn ZX-12R, dus mocht helaas niet meerijden. (Waarom die ZX-10R dan wel?)

Zojuist een blauwe CB-1 omstreeks 19.00 Renswoude richting Veenendaal

Jawel, mijn eerste spot gedaan vandaag Ik heb Tuckson gespot.

ps sorry als ik je liet schrikken, was niet de bedoeling. (reed in de zwarte 206)

Ha, een spot Ik had een vermoeden, maar wilde de gok niet nemen. Geen idee wat voor vent er achter een zonnebril kilometers achter je aan blijft rijden tot diep in het dorp. Vond het beter je eerst maar even kwijt te rijden voor ik naar huis ging.
Volgende keer ff seinen of zo.

Of toch maar dat gebaar invoeren?

Door bierelier op 22-05-2005 22:16

zondag zandvoort op het circuit vlak onder de toren
gele SV650 en een duc 748 (rood natuurlijk ) wie ?

mijn kawaatje had ik verstopt ter hoogte van pit 8-9

Die gele SV ben ik geweest.

Ik hing rond in pitbox vier.....

Dat was ik, beetje laat, maar toch.
Was trouwens een Duc 748, maar maakt verder niet uit.
Was idd grappig om te zien dat je me eerst ff niet begreep

Status
Niet open voor verdere reacties.